attackquote:
quote:
Toppiequote:Op zondag 3 mei 2009 14:36 schreef de_boswachter het volgende:
Vooruit: Na PM weer open.
Omdat het 3 mei is.
Sorry, je was te laatquote:
trolling 7chan.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:30 schreef Agiath het volgende:
4chan is weer eens down.
Waar haal ik nu mijn portie brakke zondagochtend humor vandaan?
Ik was er vorige week niet, update mequote:Op zondag 3 mei 2009 14:32 schreef Agiath het volgende:
[..]
attack
van de week was alleen /b/ down, maar toen zaten ze gewoon overal.
Anontalkquote:Op zondag 3 mei 2009 14:38 schreef LoggedIn het volgende:
Ja, gister was het al gezeik, en nu ligt het er helemaal uitStelletje homomaagden met hun attacks
hehe jouw avatarquote:
/b/ was down, dus eisde /b/ het /x/ board op (zoals bij eigenlijk elke shitstorm)quote:
paardelullen.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:41 schreef Agiath het volgende:
Trouwens dat 7chan is kut, bij random vliegen er allemaal rare lullen door mijn beeld
Chil tnx, maar zit anontalk hier achter dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 14:42 schreef EIKELKAAS het volgende:
[..]
/b/ was down, dus eisde /b/ het /x/ board op (zoals bij eigenlijk elke shitstorm)
nu is heel 4chan down
...oh en anontalk is voor soalikkers
lolo, anontalk en zoiets? dat lijkt me heeeeeel stug. waarschijnlijk gewoon 'hackers' van 7chan ofzo. miss 4chan zelf. maar anontalk lijkt me stug lol, dat zijn alleen maar sneue kankermongolen van 12 jaar en jonger.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:43 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Chil tnx, maar zit anontalk hier achter dan?
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:58 schreef Quyxz_ het volgende:
Nog geen eens een post van iemand die een screen van zijn ban laat zien met de tekst "voor mij is 4chan altijd down"
Is dit serieus?quote:Op zondag 3 mei 2009 14:59 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
dan maar mijn 4chan map doorneuzen
eigen proxy server :]~quote:Op zondag 3 mei 2009 14:58 schreef Quyxz_ het volgende:
Nog geen eens een post van iemand die een screen van zijn ban laat zien met de tekst "voor mij is 4chan altijd down"
Daar kan FOK niet tegenopquote:Op zondag 3 mei 2009 15:14 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind het nog steeds ongelofelijk hoe die kerels zoals in dat Luna Lovegood-plaatje in 10 seconden een reactie+pic hebben geplaatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |