Jij komt ook?quote:
Ik heb een berichtje in mijn PM dat je komtquote:Op zondag 3 mei 2009 15:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb heul niet gepmt toch!?!?
oh we hebben t er wel over gehad in pm....
maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik kom alleen als een aantal mensen die hebben gezegd dat ze komen ook komen anders haak ik af!
Nee, ik ga niet. Maar hij heeft wel een pm gehad van mij.quote:
Ang3lquote:
Juist jaquote:Op zondag 3 mei 2009 15:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee man, ik wil geen spirituele seks hebben, gewoon nasty vulgaire ruige natte geile seks!
Sgoed. Ik ben ook niet van de spirituele variant.quote:
Ja, het loopt storm.quote:
Volgens mij voelt iemand zich buitengeslotenquote:
Hij zit nog niet vol hoor....quote:Op zondag 3 mei 2009 15:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet. Maar hij heeft wel een pm gehad van mij.
Nope. Ik heb de kids dan. Anders was ik -onder voorbehoud- wel gekomen denk ik.quote:
Ze komt wel vaker, maar of dat naar een meet is is maar de vraagquote:Op zondag 3 mei 2009 15:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb een berichtje in mijn PM dat je komtMaar dat was niet het hoofdonderwerp van de PM
Nee hoor, ze heeft al gePMed dat ze niet komtquote:Op zondag 3 mei 2009 15:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Volgens mij voelt iemand zich buitengesloten
Ik ookquote:Op zondag 3 mei 2009 15:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze komt wel vaker, maar of dat naar een meet is is maar de vraag![]()
omg, ik heb zin vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Oh. Dan ga ik ook niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet. Maar hij heeft wel een pm gehad van mij.
Hadden we er een Snuit kijk dag van kunnen maken.. Hadden jullie mij kunnen volgen door mijn dagelijkse leven heenquote:Op zondag 3 mei 2009 15:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nope. Ik heb de kids dan. Anders was ik -onder voorbehoud- wel gekomen denk ik.
nou heel veel mensen hebben tegen mij gezegd dat ze zouden komenquote:Op zondag 3 mei 2009 15:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, het loopt storm.
Maar we hebben nog een hele week!
Heb jij een dagelijks leven? Waar koop je dat?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hadden we er een Snuit kijk dag van kunnen maken.. Hadden jullie mij kunnen volgen door mijn dagelijkse leven heen
Dan had ze jouw snuit kunnen bekijkenquote:Op zondag 3 mei 2009 15:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hadden we er een Snuit kijk dag van kunnen maken.. Hadden jullie mij kunnen volgen door mijn dagelijkse leven heen
Maarja, als iedereen denkt van: ik kom niet als die en die niet komen..... Dan komt er dus niemand volgende weekquote:Op zondag 3 mei 2009 15:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou heel veel mensen hebben tegen mij gezegd dat ze zouden komen
en nu beginnen ze allemaal langzaam terug te krabbelen
tis ook altijd het zelfde met mensen...
maar als er dus niet veel komen die ik graag (weer) zie dan ga ik naar een andere meet!
Geeft niks. Meeten wij zo wel een keer, zonder de rest erbij.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik kom alleen als er toffe mensen komen.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:10 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maarja, als iedereen denkt van: ik kom niet als die en die niet komen..... Dan komt er dus niemand volgende week
Gewoon komen en je kinderen meenemen.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nope. Ik heb de kids dan. Anders was ik -onder voorbehoud- wel gekomen denk ik.
Best triest.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jouw dagelijks leven speelt zich af in de Stairway?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |