Nee, ik ga niet. Maar hij heeft wel een pm gehad van mij.quote:
Ang3lquote:
Juist jaquote:Op zondag 3 mei 2009 15:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee man, ik wil geen spirituele seks hebben, gewoon nasty vulgaire ruige natte geile seks!
Sgoed. Ik ben ook niet van de spirituele variant.quote:
Ja, het loopt storm.quote:
Volgens mij voelt iemand zich buitengeslotenquote:
Hij zit nog niet vol hoor....quote:Op zondag 3 mei 2009 15:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet. Maar hij heeft wel een pm gehad van mij.
Nope. Ik heb de kids dan. Anders was ik -onder voorbehoud- wel gekomen denk ik.quote:
Ze komt wel vaker, maar of dat naar een meet is is maar de vraagquote:Op zondag 3 mei 2009 15:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb een berichtje in mijn PM dat je komtMaar dat was niet het hoofdonderwerp van de PM
Nee hoor, ze heeft al gePMed dat ze niet komtquote:Op zondag 3 mei 2009 15:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Volgens mij voelt iemand zich buitengesloten
Ik ookquote:Op zondag 3 mei 2009 15:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze komt wel vaker, maar of dat naar een meet is is maar de vraag![]()
omg, ik heb zin vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Oh. Dan ga ik ook niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet. Maar hij heeft wel een pm gehad van mij.
Hadden we er een Snuit kijk dag van kunnen maken.. Hadden jullie mij kunnen volgen door mijn dagelijkse leven heenquote:Op zondag 3 mei 2009 15:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nope. Ik heb de kids dan. Anders was ik -onder voorbehoud- wel gekomen denk ik.
nou heel veel mensen hebben tegen mij gezegd dat ze zouden komenquote:Op zondag 3 mei 2009 15:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, het loopt storm.
Maar we hebben nog een hele week!
Heb jij een dagelijks leven? Waar koop je dat?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hadden we er een Snuit kijk dag van kunnen maken.. Hadden jullie mij kunnen volgen door mijn dagelijkse leven heen
Dan had ze jouw snuit kunnen bekijkenquote:Op zondag 3 mei 2009 15:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hadden we er een Snuit kijk dag van kunnen maken.. Hadden jullie mij kunnen volgen door mijn dagelijkse leven heen
Maarja, als iedereen denkt van: ik kom niet als die en die niet komen..... Dan komt er dus niemand volgende weekquote:Op zondag 3 mei 2009 15:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou heel veel mensen hebben tegen mij gezegd dat ze zouden komen
en nu beginnen ze allemaal langzaam terug te krabbelen
tis ook altijd het zelfde met mensen...
maar als er dus niet veel komen die ik graag (weer) zie dan ga ik naar een andere meet!
Geeft niks. Meeten wij zo wel een keer, zonder de rest erbij.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik kom alleen als er toffe mensen komen.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:10 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maarja, als iedereen denkt van: ik kom niet als die en die niet komen..... Dan komt er dus niemand volgende week
Gewoon komen en je kinderen meenemen.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nope. Ik heb de kids dan. Anders was ik -onder voorbehoud- wel gekomen denk ik.
Best triest.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jouw dagelijks leven speelt zich af in de Stairway?
Wanneer is de deadline?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Van deze mensen heb ik PM gehad:
Tijnbrein
Howl
Duimelot
Realzeus
Oeh!quote:Op zondag 3 mei 2009 15:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Geeft niks. Meeten wij zo wel een keer, zonder de rest erbij.
Okidoki!quote:
ja maar tijn en howl heb ik al gezien rz trekt me niet het is toch een flink end reizen voor mij moet wel de moeite waard zijn!quote:Op zondag 3 mei 2009 15:10 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maarja, als iedereen denkt van: ik kom niet als die en die niet komen..... Dan komt er dus niemand volgende week
Ik kom welquote:Op zondag 3 mei 2009 15:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar als er dus niet veel komen die ik graag (weer) zie dan ga ik naar een andere meet!
Tuurlijk wel. Er komen al vier mensen.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:10 schreef djayzz het volgende:
[..]
En dan moet het Grote Afzeggen nog beginnenquote:Op zondag 3 mei 2009 15:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, het loopt storm.
Maar we hebben nog een hele week!
Fout. Van de mensen die er komen hebben zich er al vier bij djayzz gemeld.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Er komen al vier mensen.
Dat kon je van tevoren toch ook wel bedenkenquote:Op zondag 3 mei 2009 15:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Indd. das een wezenlijk verschil.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Fout. Van de mensen die er komen hebben zich er al vier bij djayzz gemeld.
gooi je kinderen op bed, zeg dat de klok verkeerd staat en dat het al 12 uur is!quote:Op zondag 3 mei 2009 15:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb zin om te komen
pfffffffff afentoe is single zijn best frustrerend
Mooi hè, iedereen is razend enthousiast maar als het puntje bij het paaltje komt hebben ze allemaal een begrafenis, huwelijk of een crematie.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Okidoki!
En anders stuur je de mensen terug als ze wel komen, maar ze geven zich niet op?
Hoi Leannequote:
ze waren anders heel stellig!quote:Op zondag 3 mei 2009 15:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kon je van tevoren toch ook wel bedenken
Verjaardag.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mooi hè, iedereen is razend enthousiast maar als het puntje bij het paaltje komt hebben ze allemaal een begrafenis, huwelijk of een crematie.
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb zin om te komen
pfffffffff afentoe is single zijn best frustrerend
Jij ook al?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als een boterkoekje op speed... zo geil ben ik vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |