En wie mogen dat dan zijn?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. das een wezenlijk verschil.Want ik ken er mogelijk nog 2 die ook komen maar die niet in Djayzz rijtje staan.
Nee, en als ik pech heb beslist iedereen dat op 9 mei na 13.00u en dan zit ik dus in de auto op weg naar Utrecht.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:10 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maarja, als iedereen denkt van: ik kom niet als die en die niet komen..... Dan komt er dus niemand volgende week
Dat is waar.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Fout. Van de mensen die er komen hebben zich er al vier bij djayzz gemeld.
Ik denk het ook nietquote:Op zondag 3 mei 2009 15:17 schreef Duimelot het volgende:
is t wel duidelijk dat men djayzz moet pmen dan
ik wist t ook niet (nee lees de op nooit)
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als een boterkoekje op speed... zo geil ben ik vandaag
Je MOET je niet opgeven, maar het is handig om even te weten wie er wel en niet komen, dat je niet voor niks op mensen staat te wachten bijvoorbeeld.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:17 schreef vencodark het volgende:
waarom moet je je überhaupt opgeven als je wil komen op de meet? Dat mag je toch geheel zelf weten en is toch vrijblijvend?
hard... hard... was er hier maar iets lekker hards voor mequote:
Lijkt, dat zeg je goedquote:Op zondag 3 mei 2009 15:18 schreef vencodark het volgende:
Het lijkt wel alsof iedereen geil is hier.
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb zin om te komen
pfffffffff afentoe is single zijn best frustrerend
En wederom een match..quote:Op zondag 3 mei 2009 15:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als een boterkoekje op speed... zo geil ben ik vandaag
Of meer.quote:
Is dat niet zo dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:18 schreef vencodark het volgende:
Lijkt?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:18 schreef vencodark het volgende:
ze weten t nog niet zeker dus ze zeggen: ik weet t nog niet zekerquote:Op zondag 3 mei 2009 15:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vind het anders wel typisch, zeg dan gewoon dat je toch niet komt.
Ja het moet wel leuk blijven.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:17 schreef vencodark het volgende:
waarom moet je je überhaupt opgeven als je wil komen op de meet? Dat mag je toch geheel zelf weten en is toch vrijblijvend?
Als ik kom ga ik me iig niet aanmelden.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:17 schreef vencodark het volgende:
Wachten? Ik had beetje het beeld voor me dat we 3 uur in dat café staan en herkennen we elkaar van zelf. Wie niet is kan nog komen en anders ben je er niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je MOET je niet opgeven, maar het is handig om even te weten wie er wel en niet komen, dat je niet voor niks op mensen staat te wachten bijvoorbeeld.
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hard... hard... was er hier maar iets lekker hards voor me
sorry ga me inhouden gheghe
kan er toch niets mee heb kids rondrennen
ga vanaaf mijn bunny kunffelen!
Gek hè? Voorjaar en niemand om het op af te reageren.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:18 schreef vencodark het volgende:
Niet iedereen is geil vandaag hoor.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:18 schreef vencodark het volgende:
Sorry, maar ik ben niet over te halenquote:Op zondag 3 mei 2009 15:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ze weten t nog niet zeker dus ze zeggen: ik weet t nog niet zeker
en ik zeg ik kom.... mits er dus mensen zijn die ik graag (weer) zie en de mensen die er tot nu toe in t lijstje staan horen daar niet perse bij!
(op venco na)
Ik kom ook voor de mensen die ik graag weer zou zien. Zouden die bepaalde personen niet komen, dan heb ik daar zelf ook minder behoefte aan.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ze weten t nog niet zeker dus ze zeggen: ik weet t nog niet zeker
en ik zeg ik kom.... mits er dus mensen zijn die ik graag (weer) zie en de mensen die er tot nu toe in t lijstje staan horen daar niet perse bij!
(op venco na)
Hehe, arme jijquote:Op zondag 3 mei 2009 15:20 schreef Leanne het volgende:
[..]
goed..beetje koppijnteveel ranja's gedronken gisteren
ja zoiets en de een heeft wel weer een telefoonnr van een ander enzo om eventueel ff te bellen/ smsen als je heul alleen staat enzoquote:Op zondag 3 mei 2009 15:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wachten? Ik had beetje het beeld voor me dat we 3 uur in dat café staan en herkennen we elkaar van zelf. Wie niet is kan nog komen en anders ben je er niet.
Ok, ik vind het allemaal best.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wachten? Ik had beetje het beeld voor me dat we 3 uur in dat café staan en herkennen we elkaar van zelf. Wie niet is kan nog komen en anders ben je er niet.
Ik nietquote:Op zondag 3 mei 2009 15:18 schreef vencodark het volgende:
Ach dan gaan wij toch gezellig een drankje doen in de stairway.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, en als ik pech heb beslist iedereen dat op 9 mei na 13.00u en dan zit ik dus in de auto op weg naar Utrecht.
Zo gaat het doorgaans ook eigenlijk.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zeg, naambordjesquote:Op zondag 3 mei 2009 15:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zo gaat het doorgaans ook eigenlijk.
En geloof me, zoekende FOK!kers herken je.
Ik kán aanbieden om je geil te maken... maar ik doe het nietquote:Op zondag 3 mei 2009 15:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben iig niet geil dus is niet iedereen het.
Dat zit er dan wel in. De rest lijkt voornamelijk voor bekenden te komen, want stel je voor dat je nieuwe mensen ontmoet.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach dan gaan wij toch gezellig een drankje doen in de stairway.
Inderdaad. Op alle meets waar ik tot nu toe geweest ben heb ik zo andere fokkers gevonden.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zo gaat het doorgaans ook eigenlijk.
En geloof me, zoekende FOK!kers herken je.
Daarom. Denk dat het opgeven an sich het allemaal niet gemakkelijker maakt. Leuk idee hoor maar het geeft ook wel beetje plicht gevoel denk ik. Zo van: "oh ik heb me opgegeven, kan eigenlijk niet meer afhaken".quote:Op zondag 3 mei 2009 15:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja zoiets en de een heeft wel weer een telefoonnr van een ander enzo om eventueel ff te bellen/ smsen als je heul alleen staat enzo
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Niet nodig.. Q en ik zijn uit duizenden te herkennen...
Ik ook niet. Ik voel me echt klote vandaag.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben iig niet geil dus is niet iedereen het.
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niet nodig, je ziet ze naar elk groepje kijken.
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Niet nodig.. Q en ik zijn uit duizenden te herkennen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |