Jij ook al?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als een boterkoekje op speed... zo geil ben ik vandaag
En wie mogen dat dan zijn?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. das een wezenlijk verschil.Want ik ken er mogelijk nog 2 die ook komen maar die niet in Djayzz rijtje staan.
Nee, en als ik pech heb beslist iedereen dat op 9 mei na 13.00u en dan zit ik dus in de auto op weg naar Utrecht.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:10 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maarja, als iedereen denkt van: ik kom niet als die en die niet komen..... Dan komt er dus niemand volgende week
Dat is waar.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Fout. Van de mensen die er komen hebben zich er al vier bij djayzz gemeld.
Ik denk het ook nietquote:Op zondag 3 mei 2009 15:17 schreef Duimelot het volgende:
is t wel duidelijk dat men djayzz moet pmen dan
ik wist t ook niet (nee lees de op nooit)
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je MOET je niet opgeven, maar het is handig om even te weten wie er wel en niet komen, dat je niet voor niks op mensen staat te wachten bijvoorbeeld.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:17 schreef vencodark het volgende:
waarom moet je je überhaupt opgeven als je wil komen op de meet? Dat mag je toch geheel zelf weten en is toch vrijblijvend?
hard... hard... was er hier maar iets lekker hards voor mequote:
Lijkt, dat zeg je goedquote:Op zondag 3 mei 2009 15:18 schreef vencodark het volgende:
Het lijkt wel alsof iedereen geil is hier.
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb zin om te komen
pfffffffff afentoe is single zijn best frustrerend
En wederom een match..quote:Op zondag 3 mei 2009 15:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Of meer.quote:
Is dat niet zo dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:18 schreef vencodark het volgende:
Lijkt?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:18 schreef vencodark het volgende:
ze weten t nog niet zeker dus ze zeggen: ik weet t nog niet zekerquote:Op zondag 3 mei 2009 15:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vind het anders wel typisch, zeg dan gewoon dat je toch niet komt.
Ja het moet wel leuk blijven.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:17 schreef vencodark het volgende:
waarom moet je je überhaupt opgeven als je wil komen op de meet? Dat mag je toch geheel zelf weten en is toch vrijblijvend?
Als ik kom ga ik me iig niet aanmelden.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:17 schreef vencodark het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |