Misschien moet je eens goed stretchen nadat je terugkomt van het hardlopen, dat wil wel eens helpenquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:37 schreef zesje het volgende:
Ik "moet" vanavond les 12 en dat betekent dat ik vanaf nu in elke les wel 5 min. of langer aan 't lopen ben en ik zie er als een berg tegenopIk trek het conditioneel best redelijk alleen mijn onderbenen zijn pijnlijk en stijf na elke les. Ik kom soepel thuis, ga douchen en strompel vervolgens echt de trap af vanwege pijnlijke kuiten. Dat is eigenlijk pas over na een dag of 3/4. Zou ik nu beter 2x per week ipv 3x per week kunnen trainen denken jullie?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:37 schreef zesje het volgende:
Ik "moet" vanavond les 12 en dat betekent dat ik vanaf nu in elke les wel 5 min. of langer aan 't lopen ben en ik zie er als een berg tegenopIk trek het conditioneel best redelijk alleen mijn onderbenen zijn pijnlijk en stijf na elke les. Ik kom soepel thuis, ga douchen en strompel vervolgens echt de trap af vanwege pijnlijke kuiten. Dat is eigenlijk pas over na een dag of 3/4. Zou ik nu beter 2x per week ipv 3x per week kunnen trainen denken jullie?
Dat. Maar het is dan wellicht ook verstandig om je eerst even warm te lopen en dan even te stretchen, dan zijn je spieren warm en klaar voor een inspanning. Evy vertelde me dat je niet zomaar koud mag gaan stretchen, dus eerst een kleine warming up.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:18 schreef Negentien het volgende:
[..]
Misschien moet je eens goed stretchen nadat je terugkomt van het hardlopen, dat wil wel eens helpen
Hehe, jammer genoeg had ik mijn pompoms niet mee, anders had ik er echt zoquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:30 schreef sassa het volgende:
[..]
Ik begon gewoon op mijn oude sportschoenen, maar dat was ook al niet goed hoorde ik. Dus maar snel die andere gehaald.
Ja ik zie je al helemaal staan zo met je armen.![]()
![]()
Ik heb net les 5 gelopen. Donderdag les 6. Lekker!
Dat zou 20 km/h zijn. Gezien het wereldrecord op zo'n 27 minuten staat, lijkt me dat nogal straf.. Maar het is een nobel streven.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:10 schreef WD.40 het volgende:
Net terug van les 13 serie 2; lekker vlak gelopen (op een dip aan het begin, maar toen moest ik ff wachten bij het oversteken, gemiddeld zo'n 4'42"/km. Sinds ik mij heb voorgenomen de 10 km binnen een half uur te lopen heb ik dus ondertussen al bijna een halve minuut van mijn gemiddelde/ideale snelheid gehaald
.
Dat moet je je gemiddelde terug gaan brengen naar 3'00''/km, en geloof me, dat is snel.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:10 schreef WD.40 het volgende:
Net terug van les 13 serie 2; lekker vlak gelopen (op een dip aan het begin, maar toen moest ik ff wachten bij het oversteken, gemiddeld zo'n 4'42"/km. Sinds ik mij heb voorgenomen de 10 km binnen een half uur te lopen heb ik dus ondertussen al bijna een halve minuut van mijn gemiddelde/ideale snelheid gehaald
.
Of anders lees je mijn reactie twee berichten terugquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:48 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dat moet je je gemiddelde terug gaan brengen naar 3'00''/km, en geloof me, dat is snel.
Dat houd je nooooooooooit een half uur lang vol.
5 km in 15 minuten moet nog wel te doen zijn (wereldrecord staat iets op 12 minuten).
Oepsquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:56 schreef WD.40 het volgende:
[..]
Of anders lees je mijn reactie twee berichten terug
quote:Op zondag 24 mei 2009 18:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jij bent ook een vrouw toch? Mp3speler gewoon in je top/bh proppen, werkt prima![]()
Nee hoor, er zijn genoeg mensen die hem ook zwaar vondenquote:Op maandag 1 juni 2009 21:10 schreef _Arual_ het volgende:
Ben ik de enige die de eerste les zwaar vond?!
Ik heb wel een goeie conditie, dus die eerste les was een eitje conditioneel gezien. Ik merk wel dat ik andere spieren gebruik als met andere sporten als ik weer eens begin met lopen! Dus das vooral wennen!quote:Op maandag 1 juni 2009 21:10 schreef _Arual_ het volgende:
Ben ik de enige die de eerste les zwaar vond?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |