abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 mei 2009 @ 20:26:24 #126
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_69271258
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 13:44 schreef Coelho het volgende:

[..]

Ben ik de enige die zich stoort aan het woord rennen in het dagelijks leven? Rennen doe ik als de trein bijna vertrekt en ik met wandelen te laat ga komen. Hardlopen is de sport die ik beoefen.

Niks persoonlijks overigens Marurk Gewoon een random irritatie van mij.
Ik heb dat juist met lopen. Lopen vind ik wandelen.
pi_69284574
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 20:15 schreef WD.40 het volgende:
Net terug van les 11 serie 2. Ging het de vorige keer zo lekker, dit keer leek het een totale off-day te worden, te snel van start, stront in de benen, fikse tegenwind, steek in de zij......, en dat n.b. in een les met 7x een versnelling. Wellicht ik daardoor toch een gemiddelde snelheid 7.08km en 4'48"/km heb gehaald
Dat is toch best netjes. Ik sta zelf aan de vooravond van de tweede serie, maar hoe zit dat met versnellen dan? Hoeveel versnel je daadwerkelijk?
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  vrijdag 22 mei 2009 @ 12:36:21 #128
251893 WD.40
Multispray
pi_69287798
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 10:52 schreef vrolijke-frits het volgende:

[..]

Dat is toch best netjes. Ik sta zelf aan de vooravond van de tweede serie, maar hoe zit dat met versnellen dan? Hoeveel versnel je daadwerkelijk?
Hoewel het gevoel tijdens de les (wilde lopen/rennen zeggen, maar dat is schijnbaar not done ) iets anders zei, was ik zelf gezien het resultaat achteraf ook erg tevreden.

Wat betreft die versnellingen; gedurende de les loop je zonder rustpauzes zoveel mogelijk op een constante snelheid, maar moet je een aantal keer een halve danwel een hele minuut je snelheid verhogen, waarna je weer je 'normale' snelheid moet aanhouden
Even spuiten...zo gepiept!
pi_69289225
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 12:36 schreef WD.40 het volgende:

[..]

Hoewel het gevoel tijdens de les (wilde lopen/rennen zeggen, maar dat is schijnbaar not done ) iets anders zei, was ik zelf gezien het resultaat achteraf ook erg tevreden.

Wat betreft die versnellingen; gedurende de les loop je zonder rustpauzes zoveel mogelijk op een constante snelheid, maar moet je een aantal keer een halve danwel een hele minuut je snelheid verhogen, waarna je weer je 'normale' snelheid moet aanhouden
Okay, dat is prima te overzien dus. Ik ga er mee aan de slag, misschien wel vandaag.
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  vrijdag 22 mei 2009 @ 14:36:41 #130
171890 Chicolate
Chemicals
pi_69291997
Ik denk dat ik er ook aan moet gaan geloven , de eerste serie heb ik al gedownload en nu even wachten tot mn tentamens voorbij zijn ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 22 mei 2009 @ 16:10:12 #131
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_69295183
Ben waarschijnlijk weer eens aan het doorslaan , maar heb nu ik sinds een maand of 2 fanatiek ben gaan fietsen en lopen mijn zinnen gezet op een Garmin Forerunner 405. Meer mensen met dit wonderschone apparaat?
pi_69301130
Vandaag les 19 gehad, vind het toch wel erg knap van mezelf dat ik het volhoud. Ik vind het namelijk best zwaar. Overmorgen 4x 8 minuten. Ben heel benieuwd hoe dat gaat!
  Redactie Games vrijdag 22 mei 2009 @ 22:46:39 #133
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_69308801
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 16:10 schreef Coelho het volgende:
Ben waarschijnlijk weer eens aan het doorslaan , maar heb nu ik sinds een maand of 2 fanatiek ben gaan fietsen en lopen mijn zinnen gezet op een Garmin Forerunner 405. Meer mensen met dit wonderschone apparaat?
Ik heb gewoon Nike+, moet zeggen dat het de motivatie bevorderd, elke week zie ik die statistiekjes steeds beter worden van wat ik allemaal gelopen heb..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  zaterdag 23 mei 2009 @ 10:15:55 #134
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_69319022
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 22:46 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Ik heb gewoon Nike+, moet zeggen dat het de motivatie bevorderd, elke week zie ik die statistiekjes steeds beter worden van wat ik allemaal gelopen heb..
Op zich lijkt Nike+ me ook wel wat, vanwege de community, maar ik heb én geen iPod (en ben niet van plan er een aan te schaffen), én ik lees overal dat Nike+ behoorlijk onnauwkeurig is. Weet niet of dat ook jullie ervaring is?
pi_69319379
Ik hou het bij een simpele mp3-speler met goede hartslagmeter
Einde bericht
pi_69320200
Heb even een review over de Ipod Nano en Nike+ zitten lezen maar mij bevalt dat Itunes en synchoniseren en dat de Ipod dan gewoon bestanden gaat hernoemen helemaaaal niet. Jammer want anders was het een leuk verjaardagskado geweest.
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
  zaterdag 23 mei 2009 @ 11:27:10 #137
251893 WD.40
Multispray
pi_69320258
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 10:15 schreef Coelho het volgende:

[..]

Op zich lijkt Nike+ me ook wel wat, vanwege de community, maar ik heb én geen iPod (en ben niet van plan er een aan te schaffen), én ik lees overal dat Nike+ behoorlijk onnauwkeurig is. Weet niet of dat ook jullie ervaring is?
Weliswaar tijdelijk niet verkrijgbaar, maar Nike+ heeft ook een versie met Sportband. Hierbij heb je geen Ipod nodig. Het blijft echter een stappenteller en werkt niet op GPS, dus 100% nauwkeurig is het nooit. Alhoewel ik hem al een paar gekalibreerd heb, waarbij bleek dat de Nike+ op een paar kilometer er minder dan 10m. naast zat. Maar zoals Mr. Noodle al zegt is het bij mij ook vooral een stimulans/motivatie. Bovendien ben je voor een goede hartslagmeter (met GPS) al snel meer dan ¤100 kwijt, terwijl de NIke+ een stuk goedkoper is.
Even spuiten...zo gepiept!
pi_69329516
Vandaag gestart met les 1 serie 1. Ik moest wel lachen om het aansporende commentaar van Evy, deze les is conditioneel eigenlijk veel te gemakkelijk voor me dus ik had geen aansporing nodig . Maar ik moet voorzichtig doen met mijn knie, dus voorlopig blijf ik het schema netjes volgen . Maandag les 2.
pi_69331779
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:21 schreef Chicolate het volgende:
Vandaag gestart met les 1 serie 1. Ik moest wel lachen om het aansporende commentaar van Evy, deze les is conditioneel eigenlijk veel te gemakkelijk voor me dus ik had geen aansporing nodig . Maar ik moet voorzichtig doen met mijn knie, dus voorlopig blijf ik het schema netjes volgen . Maandag les 2.
Goed bezig! (vooral met het weer vandaag ). Het commentaar van Evy vind ik ook altijd wel lachen. Ben je heel goed aan het lopen en dan hoor je opeens 'Kom op, niet afzwakken nou!'
Einde bericht
pi_69331963
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:41 schreef Negentien het volgende:

[..]

Goed bezig! (vooral met het weer vandaag ). Het commentaar van Evy vind ik ook altijd wel lachen. Ben je heel goed aan het lopen en dan hoor je opeens 'Kom op, niet afzwakken nou!'
Ik ben bewust in de felle zon gaan lopen: dan koel je niet zo snel af tijdens het wandelen (en krijg ik het warm, dus ga zweten, dan heb ik nog het gevoel dat ik iets gedaan heb ). Maandag wordt het 28 graden hoorde ik net, ga ik dan weer lekker in de zon lopen . Maar heb je net 3 stappen in je eerste les gezet "Je bent goed bezig!"
pi_69332046
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:46 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik ben bewust in de felle zon gaan lopen: dan koel je niet zo snel af tijdens het wandelen (en krijg ik het warm, dus ga zweten, dan heb ik nog het gevoel dat ik iets gedaan heb ). Maandag wordt het 28 graden hoorde ik net, ga ik dan weer lekker in de zon lopen . Maar heb je net 3 stappen in je eerste les gezet "Je bent goed bezig!"
Inderdaad, ik ga morgen weer eens. Al vond ik het laatst toch wel fijn dat ze even commentaar gaf. Ik was echt dood en dan zegt ze opeens iets van 'nog héél even' met zo'n mooi vlaams accent.
Einde bericht
pi_69332382
Ik heb vanmorgen les 19 van de eerste serie gelopen. Viel me niks tegen! Kon het gewoon prima uitlopen. Ik heb vorig jaar bijna het hele schema gelopen, ben tot ongeveer les 26 gekomen. Maar door vakantie en andere bezigheden is er toen de klad in gekomen. Wel gewoon doorgegaan met andere sporten, dus mn conditie was nog redelijk op peil. Maar vanmorgen dus voor het eerst sinds lange tijd weer met Evy gelopen
Vond het wel weer super leuk (die backstreet boys muziek ), ik wil ook graag de tweede serie gaan doen, dus nu weer vol zien te houden.
Ik had trouwens wel problemen om de lessen op de ipod te krijgen. Er wil maar 1 les tegelijk in itunes... Dus als ik weer verder wil moet de oude les verwijderd en de nieuwe les weer er op. Best irritant! Hebben daar meer mensen last van?
  Redactie Games zaterdag 23 mei 2009 @ 23:11:28 #143
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_69338091
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:59 schreef KellyPelly het volgende:
Ik heb vanmorgen les 19 van de eerste serie gelopen. Viel me niks tegen! Kon het gewoon prima uitlopen. Ik heb vorig jaar bijna het hele schema gelopen, ben tot ongeveer les 26 gekomen. Maar door vakantie en andere bezigheden is er toen de klad in gekomen. Wel gewoon doorgegaan met andere sporten, dus mn conditie was nog redelijk op peil. Maar vanmorgen dus voor het eerst sinds lange tijd weer met Evy gelopen
Vond het wel weer super leuk (die backstreet boys muziek ), ik wil ook graag de tweede serie gaan doen, dus nu weer vol zien te houden.
Ik had trouwens wel problemen om de lessen op de ipod te krijgen. Er wil maar 1 les tegelijk in itunes... Dus als ik weer verder wil moet de oude les verwijderd en de nieuwe les weer er op. Best irritant! Hebben daar meer mensen last van?
Even een aparte playlist van maken en die op je iPod zetten, bij mij werkt het wel..
  zondag 24 mei 2009 @ 11:58:15 #144
157502 Cyclonist
Ohh yeah..
pi_69346601
Ik volg het beginners schema van Runners World, waarbij je uiteindelijk ook 30 minuten aan één stuk kunt hardlopen. Inmiddels bij 4x 8 minuten, wat overeenkomt met les 20 hier zie ik

Wat mij enorm geholpen heeft de laatste keren was het verbeteren van mijn houding tijdens het rennen, ik merkte dat ik weken lang een beetje gebogen liep, keek ook altijd 3/4 meter voor me op de weg. Nu ik rechter op ben gaan lopen en naar een punt in de verte kijk gaat het allemaal veel makkelijker Mijn loopritme kan ik beter vasthouden en de ademhaling gaat een stuk constanter. Beter laat dan nooit he
pi_69346657
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 23:11 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Even een aparte playlist van maken en die op je iPod zetten, bij mij werkt het wel..
Dankje, zal het straks even proberen!
pi_69347111
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:49 schreef Negentien het volgende:

[..]

Inderdaad, ik ga morgen weer eens. Al vond ik het laatst toch wel fijn dat ze even commentaar gaf. Ik was echt dood en dan zegt ze opeens iets van 'nog héél even' met zo'n mooi vlaams accent.
Dat is zo lekker hè, als je aan het lopen bent
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  Redactie Games zondag 24 mei 2009 @ 13:17:04 #147
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_69348596
Pfff, wat warm was het net met lopen zeg..
pi_69348697
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
Woa, goed gedaan! Ik heb het mooi uitgesteld tot vanavond. (Het liefst zo laat mogelijk, bij zonsondergang)
Einde bericht
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2009 @ 13:21:23 #149
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_69348722
Vanmorgen om 7.30 les 15 gelopen, toen was het al warm .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 24 mei 2009 @ 13:33:41 #150
175950 Marurk
Baggeraar
pi_69349066
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ben gisterenavond geweest (rond 21.00 uur). En toen was het nog warm/benauwd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')