Ik denk dat ie t fleece gaat slopenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:53 schreef vahmpcat het volgende:
Hmm nouja als je in de buurt niets kan vinden is online eventueel toch enige oplossing?
Ben er ook geen tegen gekomen laatste tijd eigenlijk....
Vond wel toch op internet deze kleur:
[ afbeelding ]
Of bedoel je nog feller?
En bijvoorbeeld een wit halster met textielverf?quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie t fleece gaat slopenMeneer is in staat om ergens naar te kijken en 't daarmee kapot te maken
Bovendien is het net een ander kleurtje dan ik zoek
Ik blijf gewoon nog even zoeken
Dat word licht roze, en ik wil echt heel fel, donker, hard rozequote:Op zondag 16 augustus 2009 14:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En bijvoorbeeld een wit halster met textielverf?
Ik weet niet in hoeverre dat giftig is voor paarden..
Ja, maar niet heel erg, maar wel een paar dagen lang jaquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@ alors, had je na die 5 jaar geen spierpijn?
Sinds twee weken ben ik er ook maar weer opgeklommen, paard had een week stil gestaan (wegens vakantie en onverwachte omstandigheden) en had verwacht dat ze alle kanten op zou stuiteren (met dr 20 jaar), maar alles ging echt soepeltjes. Ze deed heel braaf wat ik vroeg en was erg beleefd, op het tapdansen voor het rijden na.
Halstertje heb ik hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:53 schreef Juweel het volgende:
Pien: Check ook de Endurance winkels (online) ff, daar hebben ze volgens mij een enorm fluoriserend assortiment.
Rustig aan met belerenquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:10 schreef Elefes het volgende:
We zijn vorige week 5e geworden op de Brabantse Kampioenschappen!
Het ging erg goed, er had ws nog meer in gezeten als ik iets actiever had gereden... Toch is 5e een erg mooi resultaat en het geeft me zeker vertrouwen voor de toekomst.
De eerste dag een goede proef gereden, eigenlijk geen fouten. Ik had zelfs voor het eerst ooit een 9 op mijn puntenlijst! Ik werd 2e met 208 en 197 punten. Door naar de tweede dag dus, mijn paardje vond het niets die dag zo lang op de trailer (hij is helemaal niet van die lange wedstrijden gewend).. De tweede dag weer op pad, 's ochtends gereden en het ging goed maar een fout in de proef (verkeerde galop aangesprongen) die ik wel snel kon herstellen. Ik was er niet zeker van of ik door zou zijn naar de finale: er mochten 6 van de 21 combinaties door en dat is op zo'n wedstrijd moeilijk om te halen, vooral als je een fout maakt..
De lijst voor de finale 's middags werd bekend gemaakt en ik mocht starten! Achteraf was ik in de ochtendproef nog 2e ook, met 207 en 192 punten (commentaar van een van de juryleden: super gereden, jullie zijn al echt een combinatie, daarbij stond ik dan ook ruim 1e). De finale gereden, het ging goed zonder fouten, alleen had het allemaal iets actiever gemogen.. Maar toch was ik erg tevreden, het was een vermoeiend weekend voor mijn paard (hij is nog zo jong) en hij liep echt nog heel fijn die middag, hij was er helemaal. Ik was in de middagproef 6e van de 12, en uiteindelijk dus 5e van Brabant!
Ik ben helemaal blij met mijn paardje, hij heeft het echt goed gedaan en liep superfijn.
Mijn instructeur zei zelfs, dat als ik iets flitsender zou rijden er niemand van me kan winnen. Erg mooi commentaar, en veel geleerd waar we nu na een week vakantie weer lekker mee aan de slag gaan!
Xs2Shanna, klinkt mooi je paarden, wat is de afstamming en heb je foto's? Rijd je ze ook, en zo ja welke discipline?
Pien85: Hoe gaat het met Wiseguy, is hij al beleerd ondertussen? Heb je al een foto met zijn nieuwe halster?
Inderdaad, helemaal gelijk! Heb je al iets van een singel of een zadel om gehad? Of is hij nog geen 3 jaar oud?quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Rustig aan met belerenWe zijn nu lekker een beetje aan het longeren, en hij doet het echt heel goed, ben blij met hem. Foto heb ik nog steeds niet omdat ik met m'n stomme kop m'n geheugenkaartje heb uitgeleend
En gefeliciteerd
Ah dat is wel zielig.. Hopen maar dat het goed komt, ik heb er eigenlijk niet zo veel verstand van. Op zich moet het niet zo heel veel kwaad kunnen, maar als het bloedde...quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn verzorgpwny is tijdens een buitenrit in een puntige steen gestapt.
Ze had sinds een week geen hoefijzers meer.
Het steentje zat er zo diep in dat er een tang aan te pas moest komen om het eruit te halen.
Hopelijk zijn er geen ernstige gevolgen, want de hoef bloedde wel wat.
Nadat het steentje eruit was, liep ze gelijk weer goed op 4 benen.
Het was wel een sneu gezicht: ze stond namelijk op 3 beentjes.
Thx!quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:27 schreef Elefes het volgende:
Ah dat is wel zielig.. Hopen maar dat het goed komt, ik heb er eigenlijk niet zo veel verstand van. Op zich moet het niet zo heel veel kwaad kunnen, maar als het bloedde...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |