Thanksquote:Op maandag 4 mei 2009 00:13 schreef Junkie het volgende:
Junkie XL - Booming Back at You
Ah ja, die heb ik wel gekocht maar nog niet goed eluisterd. Ga ik eens doen!quote:The Prodigy - Invaders Must Die
Ik zal eens zoeken!quote:En in de iTunes Store heb je ook een pagina voor. En er zijn genoeg podcasts voor te vinden.
Het doen is op zich het probleem niet.. Het is alleen nog de vraag welke en waar het goedkoopst te halenquote:
Tsja dat blijft lastigquote:Op maandag 4 mei 2009 09:33 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Het doen is op zich het probleem niet.. Het is alleen nog de vraag welke en waar het goedkoopst te halen
Het blijft een heleboel geld dat ik zometeen (over een half jaar) wel kan gebruiken voor mijn rijbewijs. Daarnaast doet mijn huidige pc het ook nog steeds...quote:
VisualHub FTW.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:17 schreef DamianDDDDD het volgende:
Bestaat er een goed programma voor de Mac om .mkv bestanden te converteren naar een .mp4 bestand? Ik wil graag een bepaalde serie op mijn iPod, maar is alleen in .mkv. en .xvid te downloaden. Bij voorbaat dank![]()
Handbrake even gedownload. Zeker leuk, maar ik krijg de subtitles niet in het .mp4 bestand.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:39 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Kan handbrake dat niet? VisualHub is betaald en heeft te veel opties imo....
Handbrake ook maar even geprobeerd, wil graag m'n Sopranos DVD's in iTunes hebben voor FrontRow en voor op de iPhone... Echter is het bestandje wat Handbrake me geeft niet af te spelen op de iPhone (wel in iTunes), ik krijg de melding "This video cannot be played on this iPhone".quote:Op maandag 4 mei 2009 21:03 schreef DamianDDDDD het volgende:
[..]
Handbrake even gedownload. Zeker leuk, maar ik krijg de subtitles niet in het .mp4 bestand.
Ik moest ook even kijken wat het nou was.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Haal 'm er af voordat windows gebruikers denken dat dit een algemene DIG slowchat is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |