Jemig, ik heb mijn AppleCare er al een paar keer uit verdiend...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:07 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
http://www.ifixit.com/Mac(...)SuperDrive/IF186-045
Via daar kun je alles zien wat je moet weten
Standaard niet iig.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik moet even verplicht een apple TV testen van mijn baas. Kan je films van de gemiddelde torrent site nu ook gewoon bekijken met dat ding?
Ik kan toch gewoon een film downloaden en hem dan in Itunes zetten of niet?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Standaard niet iig.
Volgens mij moet je dan Perian installeren.. (moet je em eerst via de Terminal kunnen benaderen)
Handbrake?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah ja, alleen converteren naar MP4 MPEG4 en H264. Welk programma gebruik ik aangezien visualhub dood is?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja handbrake was ik ook achterAlleen jammer dat mijn oude CRT waarschijnlijk geen component aansluiting heeft
Bedankt voor de informatie.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:48 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn iMac heeft moeite met het afspelen van 1080P content, heb een mac van de vorige generatie.
[ afbeelding ]
Dit basismodel dus.
VLC gebruik ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:19 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wat voor content, in welk programma? 1080p Quicktime-trailers zullen het prima doen, als je 1080p-mkv'tjes hebt kan je het best Plex gebruiken.
Ik ga dat programma even bekijken.quote:
Je zegt het zelf eigenlijk al hèquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:37 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik heb een windows toestenbord. Dat is heiligschennis!
Aluminium.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:50 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ja maar, ja maar... 50 euro voor een stuk plastic met een printplaat erin
Vergeet de afschrijving niet. Ligt bij Apple veel lager.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:57 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dan nog. Nu heb ik 30 euro over voor morgenavond
Als ik een tobo van 20 euro ga doorverkopen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Vergeet de afschrijving niet. Ligt bij Apple veel lager.
DoubleCommand - of de Keyboard & Mouse instellingen van Leopard, afhankelijk vanwat je precies wiltquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:37 schreef GoeRoe86 het volgende:
Iemand trouwens een programma om toesten te veranderen? Ik heb een windows toestenbord en ik wil niet het windows logo gebruiken als apple toets. Dat is heiligschennis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |