Tuinslangenleer?quote:Op maandag 4 mei 2009 01:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Legt eraan! Wat vind je van m'n bank Coos?
[ afbeelding ]
En een rood en wit kussentje erop hè, als echte patriot.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:42 schreef Coos het volgende:
Snel een andere bank genomen zodat mij qoute niet meer klopt.![]()
Maar wel leuk dat je je eigen bank effe plaatst.
Dat blauw past wel leuk bij je schoenen.
quote:Op maandag 4 mei 2009 01:46 schreef Gert het volgende:
Nachtbrakers succes, en sorry dat Caro en ik het uitgepraat hebben.
We gaan maar eens rustig beginnen, ze zijn echt kapot van dit weekend.quote:
Moet zowieso nog aansterken en rusten, daarom staat er ook nog bed in de woonkamerquote:Op maandag 4 mei 2009 08:51 schreef hondjes het volgende:
Goedemorgen.
Proberen weer een slaapritme te krijgen Manu,,
overdag wakker blijven , en om een uurtje of half twaalf naar bed.
maar misschien moet je nog rusten van de dokter,
klote hoor..
Dacht al zoiets,,dus door rusten weer gezond worden.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet zowieso nog aansterken en rusten, daarom staat er ook nog bed in de woonkamer
Nadeel is dan wel dat je sneller in slaap valt en het dus ook regelmatig voorkomt dat ik rond een uur of 8 al slaap als ik overdag niet bijslaap.
Heb net even dokter gebeld en weer slaapmedicatie gekregen
Ja geloof het wel alhoewel ik pas later achter concentratie problemen ben gekomen.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:24 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dacht al zoiets,,dus door rusten weer gezond worden.
Je hebt wel een opdonder gehad he..
Ga je doen dan daar?quote:Op maandag 4 mei 2009 11:13 schreef Manu82 het volgende:
Iemand ervaring met het parkeerbeleid van Ahoy?
Prijs weet ik al, maar is het dan nog ver lopen of kun je beter bij een P+R plek gaan staan?
quote:Op maandag 4 mei 2009 11:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga je doen dan daar?
P&R: geen idee, ik ga er altijd met het OV heen, er ligt een metrostation naast.
- edit - O ik zie het al: counting crows. Ik denk dat het met concerten wel lastig zal zijn om vlak in de buurt te parkeren, tenzij je er vroeg bij bent.
Nee, volgens mij moet je die aanvragen en het is ook niet onze eigen auto, maar wil wel redelijk snel thuis zijn eigenlijk. Was van de week al blij dat ik voor het eerst geen spierpijn had na een stukje lopenquote:Op maandag 4 mei 2009 11:41 schreef debuurvrouw het volgende:
kan je voor de timebeing geen gehandicaptenkaart krijgen Manu?Dán kan je voor de deur parkeren.
quote:Op maandag 4 mei 2009 11:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh wacht je hebt er een reden voor, ik heb weer wat gemist geloof ik.
Bij ACDC laatst in Ahoy, werd dat rookverbod tamelijk massaall genegeerd.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]heb nog steeds geen conditie en ben snel benauwd enzo
![]()
Ben nu trouwens wel blij dat er niet meer binnen gerookt mag worden
quote:Op maandag 4 mei 2009 11:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij ACDC laatst in Ahoy, werd dat rookverbod tamelijk massaall genegeerd.
Vooral in dat tussenstuk tussen 1e en 2e ring. Op de tribunes zelf viel het wel mee.
En Noek vertelde dat ze bij Pink slechts een enkeling een sigaret zag opsteken.
Maar neem je inhalert maar mee voor de zekerheid.
Oh, er is iemand!quote:
Tja, ik wel.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:05 schreef Gert het volgende:
Ik niet, en ja dat kwam mede door een korte nacht.Maar goed. Je snapt me wel een beetje, da's fijn.
Welterusten.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:41 schreef Copycat het volgende:
Tweeëntwintig minuten, dat is best te doen!
Weet jij iig dat Internet nog leeft en kan ik met een goed gevoel gaan slapen, want goede daad verricht.
Wee Jeetjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:21 schreef willem-jozef het volgende:
hoi
goed gezelschap (als caroer nog is) en gert z'n plek kent
![]()
edit: caroo![]()
gooi net almost m'n t.v. stuk (nu een groene vlek zichtbaar) met de afstandsbedienung om die vuile sidekick met dat kutstemmetje van die varkenskop van de wereld draait doorrr. stond aan en opeens begon dat ding te blaten
ik word eigenlijk zelden boos (najah, laatst een beetje op gert, maar ik deed maar lief hier..). had eigenlijk een virtuele kaakslag in gedachte..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wee Jeetje![]()
Haha muts. Niet echt slim he, een andere zender opzetten is goedkoper.
Veel beter zelfs.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:24 schreef willem-jozef het volgende:
hee apk, 't origineel is goed, maar deze koffert is betert gekofferd:
Oh deze:quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:30 schreef willem-jozef het volgende:
anyways, wat een klootzakje is die piepstem (iets met marie-jean of andersom).
Ja, ik ben d'r ook allergisch voor.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Je hebt zeker al een maand dat beest geen vreten gegeven!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:33 schreef APK het volgende:
[..]
Veel beter zelfs.![]()
Weet je trouwens hoe lang je een kat alleen kunt laten?
Ik ben ook niet echt vaak boos.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik word eigenlijk zelden boos (najah, laatst een beetje op gert, maar ik deed maar lief hier..). had eigenlijk een virtuele kaakslag in gedachte..![]()
elvis schoot vroegert met een jachtgeweer z'n televisies kapot als jan-marie-achtigen erop kwamen![]()
alles goed met je?
Mijn ex is alweer een jaar of zeven alleenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:33 schreef APK het volgende:
Een vriend van mij heeft het altijd over "die kwee".quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:35 schreef APK het volgende:
[..]
Oh deze:
[ afbeelding ]
![]()
Ik weet niet wie ik erger vind, deze hermafrodiet of die 'hatseflats' figuur.
nein? sag malquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:33 schreef APK het volgende:
[..]
Veel beter zelfs.![]()
Neuh, moet op de kat van de buren passen maar geef alleen 's ochtends en 's avonds even eten en spreek 'em dan even op een zwakzinnige toon toe.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Je hebt zeker al een maand dat beest geen vreten gegeven!![]()
Thailand training
Ik heb een ontheemd gevoel.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
coos ouwe rukkah! hoe is het zonder huis noch haard?
Daar kunnen ze wel 100 mee worden ofzoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:39 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, moet op de kat van de buren passen maar geef alleen 's ochtends en 's avonds even eten en spreek 'em dan even op een zwakzinnige toon toe.
Dat beest is vet joh!
good, let him knowquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt vaak boos.
Wel eens (vaak) mopperig maar nooit ècht boos. Najah... behalve gisteren, toen was ik furieus![]()
Oh ik vond Marc Marie op z'n tijd wel leuk. Maar dat is alweer een tijd geleden, weet niet hoe ie nu is.
Deed Elvis dat? Kijk, dat zijn nog eens dingen die je dan leert van elkaar op internet he!
Dat wist ik helemaal niet. Die Elvis.
Jawel. Het is wel goed met me.
Hoe is het met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |