Ik heb nu die special wel via TPB, nog maar 15 uur!quote:Op zondag 3 mei 2009 11:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Klopt, de commotie rond de piraatjes doet ze geen goed. Dan maar over naar mininova.
Waarom?quote:Op zondag 3 mei 2009 11:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe is 't noek? We maakten ons zorgen
.
Noekjequote:Op zondag 3 mei 2009 12:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Waarom?
Er lag geen sneeuw dus ik was intens gelukkig.
Wat heb je een druk forum, Piet!Valt het nog te combineren met de crisis?
Ola hondjes! Wanneer ga je weer naar Spanje?Spanje
Spanjaarden
Sangria
CarO!quote:
Ach, cool! Als het maar lekker loopt.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja het is echt druk, gister dikke paniek. Maar gaat allemaal wel ja, de crisis is erg rustig en gaat z'n gangetje
. Het loopt allemaal lekker dus ach, cool
.
Gelukkig dat je intens aan 't genieten was. In tijden was je hier elke dag, en nu ineens een week niet
!
en zon, en zee en bergen , ole olequote:Op zondag 3 mei 2009 12:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Waarom?
Er lag geen sneeuw dus ik was intens gelukkig.
Wat heb je een druk forum, Piet!Valt het nog te combineren met de crisis?
Ola hondjes! Wanneer ga je weer naar Spanje?Spanje
Spanjaarden
Sangria
Dus je bent gelijk weer thuis, had het even uitgesteld,quote:Op zondag 3 mei 2009 12:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Hi!
Jezus, wat een toestand in Apeldoorn hè? Ik heb net de beelden gezien.
Ja, gelukkig zat ik in Eindhoven.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Hi!
Jezus, wat een toestand in Apeldoorn hè? Ik heb net de beelden gezien.
Haha ja daar zijn er heel veel vanquote:Op zondag 3 mei 2009 12:22 schreef Noek het volgende:
[..]
CarO!![]()
Ik heb echt wel duizenden Duitsers gezien. Echt, niet normaal. Ik moest nog aan je denken.![]()
Wat doe je daar dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 12:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, gelukkig zat ik in Eindhoven.
Nu nog steeds trouwens.
Ja, die koester ik ook nog wel. Ik moet het zand nog uit mijn koffers schrapen.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:35 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dus je bent gelijk weer thuis, had het even uitgesteld,
even het vakantiegevoel koesteren.
Zie tagje.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat doe je daar dan?
[..]
Ja, die koester ik ook nog wel. Ik moet het zand nog uit mijn koffers schrapen.
Voornamelijk redactioneel werk en productie.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar wat doe je daar dan? Woon je daar nu ofzo?
Ja, nog steeds gestopt met roken en met de Champix en ik merk geen enkel verschil behalve dat ik me beter voel.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ja daar zijn er heel veel van![]()
Goeie vakantie gehad dus, lekker! Hoe is het met stoppen met roken?
Stoppen met lijnen gaat hier bijzonder goed
En al begonnen met sollicitaties? Of haal ik nu echt alle vakantiegevoel bij je weg?![]()
Sorry
Aha, leuk voor jequote:Op zondag 3 mei 2009 12:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Voornamelijk redactioneel werk en productie.
Maar soms zit ik ook wel eens achter de knoppen bij de regie (audio).
Goed man, hoe lang nu?quote:Op zondag 3 mei 2009 12:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, nog steeds gestopt met roken en met de Champix en ik merk geen enkel verschil behalve dat ik me beter voel.![]()
Haha, bevalt goed zeker dat stoppen met lijnen?![]()
Nou, ik werd gewoon gebeld op ferkansie of ik op gesprek wil komen. Nou, dat wil ik wel. Morgen hoor ik hoe of wat. Nee, haalt mijn vakantiegevoel niet weg. Zal blij zijn als ik gewoon weer kan werken. Al is het maar één dag.![]()
Hoe is het verder met jou? Tuin al bijna fertig?
Juud is hier.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Aha, leuk voor je
En Juud kwijnt helemaal weg thuis?
Krijg allemaal smsjes uit Hospitalet. Ze liggen aan het strand en missen mijn spaans.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:35 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dus je bent gelijk weer thuis, had het even uitgesteld,
even het vakantiegevoel koesteren.
Ik niet, en ja dat kwam mede door een korte nacht.Maar goed. Je snapt me wel een beetje, da's fijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:32 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah,
Er zit wel enige waarheid in wat hij zegt.
Was mijzelf ook al opgevallen, maar persoonlijk vond ik het gisteren wel meevallen.
Al 8 weken! Ik ga ook nooit meer roken hoor. Heb er net ook weer uren ingezeten en het doet me niks.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Goed man, hoe lang nu?![]()
Ja stoppen met lijnen bevalt ook goed, ik merk ook geen enkel verschil!
Oh waar dan? Of hoor je dat morgen ook pas?
Ja, werken is lekker, effe eruit.
Ja, bijna. Tegels achter liggen allemaal al, zijkant ook.
Nu is het wachten op de stenenbakker, want de klinkers voor zijn nog niet klaar
Maar het is wel echt héél erg mooi geworden. Straks maar eens beginnen met de aankleding
krijg ook telefoontjes van dochter, die in mijn huis zit, in bikini bij zwembad ligt, de kleine inquote:Op zondag 3 mei 2009 13:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Krijg allemaal smsjes uit Hospitalet. Ze liggen aan het strand en missen mijn spaans.
Oh wat lang al! En dat zonder pillen? Respectquote:Op zondag 3 mei 2009 19:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Al 8 weken! Ik ga ook nooit meer roken hoor. Heb er net ook weer uren ingezeten en het doet me niks.![]()
*shocking![]()
Kweenie waar, hoor ik morgen. Is via een uitzendbureau.
Geen verschil in kilo's? Nou, hoe kan dat nou? Lijkt dan wel of het in je hoofd zit. Hoe minder je ermee bezig bent, hoe minder je aankomt? Of kan dat niet..![]()
Ah, de stenenboer. En de aankleding is leuk en gezallig. Kun je gezellig tussen de bloempotten in oud Hollands koeschroeien.
Dat was een stomme afsluiter van me, en dat laten we ook niet gebeuren, hebben we besloten.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:37 schreef Gert het volgende:
[...]
En jij wilt niet snappen of accepteren dat ik het niet leuk vind, dus dan zit er maar één ding op: doei!
Ik heb toch liever een ijsje.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat was een stomme afsluiter van me, en dat laten we ook niet gebeuren, hebben we besloten.
[ afbeelding ]
Nee Caro, dat is geen ijsje, dat zIjn bloemen.
Gelukkig!!quote:Op maandag 4 mei 2009 01:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat was een stomme afsluiter van me, en dat laten we ook niet gebeuren, hebben we besloten.
[ afbeelding ]
Nee Caro, dat is geen ijsje, dat zIjn bloemen.
Haha als een duveltje uit een doosje!quote:Op maandag 4 mei 2009 01:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Gelukkig!!![]()
Dus ik kan dat Gert kom terug topic skippen?
Een duveltje in een Coosjequote:Op maandag 4 mei 2009 01:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha als een duveltje uit een doosje!
Legt eraan! Wat vind je van m'n bank Coos?quote:Op maandag 4 mei 2009 01:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Gelukkig!!![]()
Dus ik kan dat Gert kom terug topic skippen?
Olifantuhleâh?quote:Op maandag 4 mei 2009 01:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Legt eraan! Wat vind je van m'n bank Coos?
[ afbeelding ]
Als je hem niet mooi vindt, dan is-ie van de buren.quote:
Tuinslangenleer?quote:Op maandag 4 mei 2009 01:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Legt eraan! Wat vind je van m'n bank Coos?
[ afbeelding ]
En een rood en wit kussentje erop hè, als echte patriot.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:42 schreef Coos het volgende:
Snel een andere bank genomen zodat mij qoute niet meer klopt.![]()
Maar wel leuk dat je je eigen bank effe plaatst.
Dat blauw past wel leuk bij je schoenen.
quote:Op maandag 4 mei 2009 01:46 schreef Gert het volgende:
Nachtbrakers succes, en sorry dat Caro en ik het uitgepraat hebben.
We gaan maar eens rustig beginnen, ze zijn echt kapot van dit weekend.quote:
Moet zowieso nog aansterken en rusten, daarom staat er ook nog bed in de woonkamerquote:Op maandag 4 mei 2009 08:51 schreef hondjes het volgende:
Goedemorgen.
Proberen weer een slaapritme te krijgen Manu,,
overdag wakker blijven , en om een uurtje of half twaalf naar bed.
maar misschien moet je nog rusten van de dokter,
klote hoor..
Dacht al zoiets,,dus door rusten weer gezond worden.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet zowieso nog aansterken en rusten, daarom staat er ook nog bed in de woonkamer
Nadeel is dan wel dat je sneller in slaap valt en het dus ook regelmatig voorkomt dat ik rond een uur of 8 al slaap als ik overdag niet bijslaap.
Heb net even dokter gebeld en weer slaapmedicatie gekregen
Ja geloof het wel alhoewel ik pas later achter concentratie problemen ben gekomen.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:24 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dacht al zoiets,,dus door rusten weer gezond worden.
Je hebt wel een opdonder gehad he..
Ga je doen dan daar?quote:Op maandag 4 mei 2009 11:13 schreef Manu82 het volgende:
Iemand ervaring met het parkeerbeleid van Ahoy?
Prijs weet ik al, maar is het dan nog ver lopen of kun je beter bij een P+R plek gaan staan?
quote:Op maandag 4 mei 2009 11:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga je doen dan daar?
P&R: geen idee, ik ga er altijd met het OV heen, er ligt een metrostation naast.
- edit - O ik zie het al: counting crows. Ik denk dat het met concerten wel lastig zal zijn om vlak in de buurt te parkeren, tenzij je er vroeg bij bent.
Nee, volgens mij moet je die aanvragen en het is ook niet onze eigen auto, maar wil wel redelijk snel thuis zijn eigenlijk. Was van de week al blij dat ik voor het eerst geen spierpijn had na een stukje lopenquote:Op maandag 4 mei 2009 11:41 schreef debuurvrouw het volgende:
kan je voor de timebeing geen gehandicaptenkaart krijgen Manu?Dán kan je voor de deur parkeren.
quote:Op maandag 4 mei 2009 11:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh wacht je hebt er een reden voor, ik heb weer wat gemist geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |