Dank je, nijlpaard inderdaad. Ik merk dat ik veel te weinig Nederlands spreek, het wordt steeds lastiger!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:57 schreef ColdFeet het volgende:
Een rhino is een neushoorn, je bedoelt een hippo/nijlpaard?
Afrika is wel echt prachtig he
Geweldig?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dank je, nijlpaard inderdaad. Ik merk dat ik veel te weinig Nederlands spreek, het wordt steeds lastiger!
Afrika is geweldig mooi, absoluut.
Nyanga is geweldig. Zit je in het hotel of in een cottage? Het is een klein gebied, en waarschijnlijk ook heel rustig deze tijd van het jaar. Neem (hele) warme kleding mee, want het wil er nog wel eens vriezen. Je kan er prachtig vliegvissen op forel trouwens, als je daar van houdt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:47 schreef AKnynke het volgende:
Dit weekend ga ik naar Nyanga, ben benieuwd hoe dat is.
Je bedoelt net zoals Europa? Of andere continenten? Kom op zeg.quote:
Wat bedoel jij? En waarom ' kom op zeg'? Moeten we allemaal jouw mening delen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:30 schreef static het volgende:
[..]
Je bedoelt net zoals Europa? Of andere continenten? Kom op zeg.
Afrika heeft een geheel eigen schoonheid, net als de andere continenten. Maar ik vond de natuur-beleving in Afrika wel echt heel bijzonder en prachtig en overweldigend, op zijn tijd.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:30 schreef static het volgende:
[..]
Je bedoelt net zoals Europa? Of andere continenten? Kom op zeg.
Hoezo is 'geweldig mooi' geen nederlands?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:21 schreef Cahir het volgende:
[..]
Geweldig?
Is geen Nederlands woord hoor
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:25 schreef erikkll het volgende:
[..]
Hoezo is 'geweldig mooi' geen nederlands?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:25 schreef erikkll het volgende:
[..]
Hoezo is 'geweldig mooi' geen nederlands?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:16 schreef AKnynke het volgende:
nou, het lange weekend wat doen ging niet door, ik lag vanaf vrijdag tot gister in bed met hoge koorts, hoodpijn en maagklachten. De eerste twee zijn gelukkig weg, de 3e is er nog een beetje, maar het gaat beter. Ik verveel me langzamerhand alleen te pletter..
woensdag als het goed is weer aan het werk. T jammere is dat m'n vrienden allemaal leuke dingen aan het doen zijn, en ik hier vast zit.
Nee, je moet gewoon geen informatie inwinnen en gewoon op goed geluk verwachten dat alles precies zo loopt als jij wiltquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:18 schreef regularjoeback het volgende:
ALS JE HET WIL MOET JE JE NIETS WIJS LATEN MAKEN DOOR DIE MENSEN HIER
ja caps ik weet het![]()
Hoe bedoel je dit? En wat doe je nu eigenlijk qua werk?quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:16 schreef AKnynke het volgende:
woensdag als het goed is weer aan het werk. T jammere is dat m'n vrienden allemaal leuke dingen aan het doen zijn, en ik hier vast zit.
ik bedoelde dat ik plannen had om allerlei leuke dingen te doen met m'n vrienden hier, maar uiteindelijk ziek in bed lag. Ondertussen is het een stuk beter, alleen nog diarree-attacks. Morgen weer aan het werk.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit? En wat doe je nu eigenlijk qua werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |