Dat is toch ook het enige lekkere wijf wat in die bunker zit? Haar topic doet inderdaad niet onder voor het gemiddelde B&H topic, behalve qua aantal foto'squote:Op zondag 3 mei 2009 16:12 schreef Gert het volgende:
Wel grappig trouwens, dat alleen het aantal views van het Eline-topic al bijna gelijk is aan het totaal aantal posts van het hele TBO-forum.
Views zijn views, daar is niets mis mee hoor. Dat sommige mensen het grappig vinden om een topic automatisch 1.000.000 keer op te vragen kan ik ook niets aan doen.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:16 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Maar de views buggen soms toch?
In één keer 450 views erbij???
Topics met absurd veel views.
De term bug was misschien wat fout ja, maar ik bedoel maar dat het niet altijd kloptquote:Op zondag 3 mei 2009 16:18 schreef HuHu het volgende:
[..]
Views zijn views, daar is niets mis mee hoor. Dat sommige mensen het grappig vinden om een topic automatisch 1.000.000 keer op te vragen kan ik ook niets aan doen.
Bij 99,999% van alle topics klopt het hoor. En als het niet klopt, dan klopt het ook echt niet in absurd hoge getallen. Dat valt wel op, met de topics hier is dus niets aan de hand.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:19 schreef Arn0 het volgende:
[..]
De term bug was misschien wat fout ja, maar ik bedoel maar dat het niet altijd klopt
precies dat dusquote:Op zondag 3 mei 2009 11:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Ja, ik heb nu eenmaal niets beters te doen.
ja van nowlive kijken ze toch ook wel ondanks het gezeik dat ze het niet zouden gaan volgenquote:Op zondag 3 mei 2009 10:34 schreef Cheiron het volgende:
Van ongeveer 350 gebruikers toch? 350 * 8 Euro + zeg 10 euro aan credits: 6300 euro inkomsten... Of zullen er nog een hoop mensen kijken die niet op Fok posten?
Dan is 't op FOK! een succes, who caresquote:Op zondag 3 mei 2009 17:35 schreef 5thencounter het volgende:
50.000 posts? dat is mooi, maar dat zegt nix over het programma maar alles over de Fokkers toch?
quote:Op zondag 3 mei 2009 17:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan is 't op FOK! een succes, who cares.
Dat kun je niet zo stellen. Het is wél een succes in het TBO, maar het kan best ten koste gaan van andere subfora op Fok!quote:Op zondag 3 mei 2009 17:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan is 't op FOK! een succes, who cares.
Nee, CUL heeft een factor 10 meer posts, maar bestaat dan ook al veeeeel langer.quote:
Nee dat geloof ik niet, hooguit wat posts in de RLS SC in GC en misschien wat in SHO. Overall betekent TBO een stijging van het totaal aantal posts op FOK! volgens mij.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat kun je niet zo stellen. Het is wél een succes in het TBO, maar het kan best ten koste gaan van andere subfora op Fok!
Strikt genomen heeft Pietje natuurlijk wel een punt te pakken als ik zijn tekst nog een keer lees. De Bunker is een succes óp Fok!. Of het een succes voor Fok! is dat zien we dan terug in de maandcijfers.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, CUL heeft een factor 10 meer posts, maar bestaat dan ook al veeeeel langer.
TBO doet het goed
quote:Op maandag 4 mei 2009 01:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Strikt genomen heeft Pietje natuurlijk wel een punt te pakken als ik zijn tekst nog een keer lees. De Bunker is een succes óp Fok!. Of het een succes voor Fok! is dat zien we dan terug in de maandcijfers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |