Wat vind je van hem als schrijver?quote:Op maandag 22 juni 2009 22:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jammer dat iemand die niet fatsoenlijk iemand kan laten uit laten praten zo populair is
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jammer dat iemand die niet fatsoenlijk iemand kan laten uit laten praten zo populair is
quote:Goed, komt-ie.
- Real Madrid betaalt 31 augustus 1,6 miljard euro voor Ribéry.
- Real Madrid wil in oktober aanvallender spelen en zet Huntelaar op doel.
- Cristiano Ronaldo wordt in december gekocht door kunstenaar Damien Hirst, die hem doormidden zaagt, de ene helft op sterk water zet en de andere helft uitbeent en met diamantjes inlegt onder de titel For the Love of Football I II.
- Van Nistelrooy verhuist in januari naar Eindhoven en maakt PSV kampioen.
- Real-voorzitter Pérez ontslaat in maart trainer Pellegrini vanwege te aanvallend voetbal en polst Guus Hiddink.
- Bayern München wint de Champions League na een zege op AZ en na afloop weert Louis van Gaal alle Duitse verslaggevers van de persconferentie.
- In mei degradeert Real en koopt voor 190 miljard euro 23 verdedigende middenvelders.
- Tjoepie haalt Oranje, Nederland wordt wereldkampioen in Zuid-Afrika.
quote:Lijdt Dirk Kuyt soms aan een narcistische persoonlijkheidsstoornis? Zijn imago is aan gort na zijn zieke actie in de wedstrijd tegen Engeland.
En zo gaat ie nog wel even door.quote:Mocht u een ticket boeken naar Johannesburg.
Het is daar winter.
Ze trekken daar messen.
Oranje is niet zo goed als het lijkt.
Misschien waren z'n pilletjes uitgewerkt? Dan wordt hij zwartgallig.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:37 schreef Ritmo het volgende:
Waar heeft ie de laatste weken last van?Paar stukken uit z'n collumns:
[..]
[..]
[..]
En zo gaat ie nog wel even door.Hij heeft er even geen zin meer in volgens mij.
Klopt ja Hugo is wat stiller geworden..Is hij niet getrouwd?! Ja het is een hele op offer om voor je zoon te zorgen die autistisch is..Kan die jongen niks aan doen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 03:31 schreef Ritmo het volgende:
Klopt, ik geloof dat ie manisch-depressief is en standaard aan de medicatie zit. Erg naar, zeker als alleenstaande(?) vader met de zware zorg voor een autistisch zoontje op je schouders. Hoop dat we de komende tijd weer de oude Hugo terugzien.
Hij had vorige week wel over het Nederlands Elftal, zeker over Dirk Kuijt..quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:37 schreef Ritmo het volgende:
Waar heeft ie de laatste weken last van?Paar stukken uit z'n collumns:
[..]
[..]
[..]
En zo gaat ie nog wel even door.Hij heeft er even geen zin meer in volgens mij.
Betweters is prachtigquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:33 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ben blij. Ik vind Hugo leuk als columnist en op TV. Maar dat Betweters is zoooo triest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |