Strandhuys De Gouden Balquote:Op zondag 3 mei 2009 00:30 schreef kaasplankje het volgende:
ik ga ook zo maffen, met L. op de fiets naar het strand geweest en daar gegeten, bij De Gouden Bal
quote:
Das geen B-film. Wel grappig. Net als The Cook The Thief His Wife And Her Lover.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:22 schreef golfer het volgende:
Kookfilms zijn ook wel leuk.
La Grand Bouffe enzo.
Ach, zijn jullie wijven of zijn jullie bikkels?quote:Op zondag 3 mei 2009 10:17 schreef Den_Haag het volgende:
morguh!
straks hockey. wat een poopweer is het nu
Wat was er dan zo heel triest aan het verhaal? Als ik naar IMDB kijk dan haal ik het daar ook niet uit, zeg maar.quote:Op zondag 3 mei 2009 08:14 schreef freecell het volgende:
Die film van gisteravond was imo ook geen b-film. knalgoede jonge acteurtjes. Geen dakota-fanning achtige toestanden en ook niet duidelijk kinderen die acteerden, ze waren geloofwaardige karakters van gewone kinderen zeg maar.
En het verhaal was... uhm... ook wel vrij goed. Maar ik zou het nooit met jonge kinderen kijken. Disney-familiefilm of niet. Ze vinden het óf saai, of ze houden de eerste 3 dagen niet meer op met huilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |