Jammer alleen dat heel die god een fabeltje is.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:57 schreef koningdavid het volgende:
Only God knows.
Als ik afga op wat daarover in de bijbel staat zou hij wel naar de hel gaan denk ik.
Maar nogmaals: alleen God weet dat.
Neuh... is vrij echt allemaal.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:59 schreef Bonger1911 het volgende:
[..]
Jammer alleen dat heel die god een fabeltje is.
+1 naar de helquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:59 schreef Bonger1911 het volgende:
[..]
Dismas (naam is apocrief) stelt hier dat hij zijn straf verdiend, dat was dus geen lieverdje. Maar toch komt hij in de hemel.quote:Een van de gekruisigde misdadigers zei spottend tegen hem: ‘Jij bent toch de messias? Red jezelf dan en ons erbij!’ Maar de ander wees hem terecht met de woorden: ‘Heb jij dan zelfs geen ontzag voor God nu je dezelfde straf ondergaat? Wij hebben onze straf verdiend en worden beloond naar onze daden. Maar die man heeft niets onwettigs gedaan.’ En hij zei: ‘Jezus, denk aan mij wanneer u in uw koninkrijk komt.’ Jezus antwoordde: ‘Ik verzeker je: nog vandaag zul je met mij in het paradijs zijn.’
Bewijs het.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:59 schreef Bonger1911 het volgende:
[..]
Bewijs het.quote:
failquote:
Dat is het punt nu juist, slimmerik. Beide users doen feitelijke beweringen over iets wat niet te bewijzen valt. Mensen mogen van mij geloven wat ze willen maar het wordt voor mij storend wanneer een persoonlijke waarheid als een absolute gepresenteerd wordt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:08 schreef The.Apple het volgende:
[..]
fail
en die andere ook,
anders zoek ff naar de defenitie van geloof.
failquote:
Dat geloof ik ook ja.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:10 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Je kan er lang over discussieren, maar het gaat om geloof...
Het hangt er maar net vanaf of je wel of niet gelooft natuurlijk, dat lijkt mij wel duidelijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:11 schreef Seneca het volgende:
[..]
Dat is het punt nu juist, slimmerik. Beide users doen feitelijke beweringen over iets wat niet te bewijzen valt. Mensen mogen van mij geloven wat ze willen maar het wordt voor mij storend wanneer een persoonlijke waarheid als een absolute gepresenteerd wordt.
Misschien was het wel óf dit, óf later op de dag een aanslag met wel 100 doden! En zo kun je door blijven speculeren.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:17 schreef Vitalogy het volgende:
Je kan je echter wel afvragen waarom God dan niet ingreep en deze onrechtmatige daad gevoed door verstandverbijstering liet plaatsvinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |