Strandhuys De Gouden Balquote:Op zondag 3 mei 2009 00:30 schreef kaasplankje het volgende:
ik ga ook zo maffen, met L. op de fiets naar het strand geweest en daar gegeten, bij De Gouden Bal
quote:
Das geen B-film. Wel grappig. Net als The Cook The Thief His Wife And Her Lover.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:22 schreef golfer het volgende:
Kookfilms zijn ook wel leuk.
La Grand Bouffe enzo.
Ach, zijn jullie wijven of zijn jullie bikkels?quote:Op zondag 3 mei 2009 10:17 schreef Den_Haag het volgende:
morguh!
straks hockey. wat een poopweer is het nu
Wat was er dan zo heel triest aan het verhaal? Als ik naar IMDB kijk dan haal ik het daar ook niet uit, zeg maar.quote:Op zondag 3 mei 2009 08:14 schreef freecell het volgende:
Die film van gisteravond was imo ook geen b-film. knalgoede jonge acteurtjes. Geen dakota-fanning achtige toestanden en ook niet duidelijk kinderen die acteerden, ze waren geloofwaardige karakters van gewone kinderen zeg maar.
En het verhaal was... uhm... ook wel vrij goed. Maar ik zou het nooit met jonge kinderen kijken. Disney-familiefilm of niet. Ze vinden het óf saai, of ze houden de eerste 3 dagen niet meer op met huilen.
zie hardloop topicquote:Op zondag 3 mei 2009 12:34 schreef borisz het volgende:
Middag
hardlopen van gister voel ik vandaag, dat is even geleden.
Lekkere sportzondag vandaag met de NOS en Langs de Lijn.
Misschien leuk om eens een tijdje mee te posten in een van de afvaltopics? Ht afvallen gaat hier langzaam, maar gestaag.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb die hardlooplessen ook gedownload...Ben benieuwd of ik dat wel ga trekken.. goede schoenen heb ik nog gelukkig.. Wordt tijd dat ik iets aan de overtollige kilo's ga doen...
Wil voor mijn 30e verjaardag proberen 10 kilo kwijt te zijn.. Heb 10 maanden de tijd.
quote:Op zondag 3 mei 2009 11:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat was er dan zo heel triest aan het verhaal? Als ik naar IMDB kijk dan haal ik het daar ook niet uit, zeg maar.
Goedemorgen allemaal! (het kan nog net)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cf: bridge to terabinthia. en wb![]()
Heb je een aanrader?quote:Op zondag 3 mei 2009 13:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Misschien leuk om eens een tijdje mee te posten in een van de afvaltopics? Ht afvallen gaat hier langzaam, maar gestaag.
quote:Op zondag 3 mei 2009 13:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Bluezz you..
Er zit een ooievaarsnest bij, zo leuk! Beide ooievaars zijn nu op het nest en het waait er behoorlijk zo te zien.quote:
quote:
Mja. Ze bedoelt t lief. Maar ik vind t echt vies, een bos munt in een kopje heet water. En het stinkt zoquote:Op zondag 3 mei 2009 16:39 schreef freecell het volgende:
Haha LeinOp zich wel aardiger dan brullen dat je het vies vindt
*mondkapje en tamiflu grijpt*quote:Op zondag 3 mei 2009 18:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]je hebt toch geen mexicaanse griep, mag ik hopen?
Ach, als het van een pandemie komt, word 25% van de bevolking getroffen. Er is voor 30% van de bevolking tamiflu en dat andere spul. En de meeste doden zullen vallen in de groep 14 tot 21 jaar. En laat ik nou toevallig 23 en dus te oud zijnquote:
Oh god. Ik hoop niet dat je dacht dat ik véél ouder wasquote:
Je hebt ws hogere kans om t te krijgen. Maar minder kans om erdoor te gaan hemelen, omdat je geen puber meer bentquote:Op zondag 3 mei 2009 18:23 schreef DarkElf het volgende:
oh dan zit ik zeker veilig qua leeftijd
maar hoe gezond ben ik door die ontstekingswaardes en nieren die 't minder doen?
quote:Op zondag 3 mei 2009 18:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je hebt ws hogere kans om t te krijgen. Maar minder kans om erdoor te gaan hemelen, omdat je geen puber meer bentCheer for maturity
had ze haar lenzen niet in ofzoquote:Op zondag 3 mei 2009 18:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh god. Ik hoop niet dat je dacht dat ik véél ouder wasIsa's ex-schoonzus schatte me afgelopen zomer op 34
Hoe kan iemand met zulke zwaartekracht trotserende tetten nou op 34 geschat wordenquote:Op zondag 3 mei 2009 18:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh god. Ik hoop niet dat je dacht dat ik véél ouder wasIsa's ex-schoonzus schatte me afgelopen zomer op 34
heb je ze zonder bustehouder gezien dan? dan alleen kan je zien of ze echt zwaartekracht trotseren hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 18:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe kan iemand met zulke zwaartekracht trotserende tetten nou op 34 geschat worden
Nouja, ik heb wel eens het zwarte gat ertussen gezien. Op zich was die wel veel sterker dan het zwaartekrachtveld van de Aarde.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
heb je ze zonder bustehouder gezien dan? dan alleen kan je zien of ze echt zwaartekracht trotseren hoor
nah dat zegt niets hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 18:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, ik heb wel eens het zwarte gat ertussen gezien. Op zich was die wel veel sterker dan het zwaartekrachtveld van de Aarde.
God ik probeerde gewoon iets aardigs over Lein te zeggen.quote:
ach gossie ik plaag je maar hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 18:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
God ik probeerde gewoon iets aardigs over Lein te zeggen.
x2 woordwaarde
Dat valt wel meequote:Op zondag 3 mei 2009 18:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
ik ook niet hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 19:00 schreef freecell het volgende:
En voor mezelf zou ik geen moment bang zijn als het hier ging griepen eigenlijk
chocolade met kersen das wel een erg lekkere combiquote:Op zondag 3 mei 2009 19:02 schreef ColdFeet het volgende:
Ik maak me ook weinig zorgen om de griep.
En ik heb net een heerlijk stuk chocolade-kersencake opEigenlijk wil ik nog wel een stukje
Gewone griep pakt vooral ouderen en zwakkeren en is niet dodelijk voor kerngezonde pubers. Dat is denk ik het verschil.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik ook niet hoor"gewone" griep maakt ook slachtoffers elk jaar en daar hoor je niemand zo hysterisch over doen dus ik snap het allemaal niet zo ..
dat is idd een verschil en ik kan me voorstellen dat je met een kindje nerveus wordt als een bekende/iemand in de buurt ziek wordt, maar toch krijg ik het gevoel dat het toch wel soort van hysterisch benaderd wordt.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Gewone griep pakt vooral ouderen en zwakkeren en is niet dodelijk voor kerngezonde pubers. Dat is denk ik het verschil.
Ik zou trouwens wel zenuwachtig zijn als het in onze directe omgeving was en onze uk werd ziek
Oeh!quote:Op zondag 3 mei 2009 19:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
chocolade met kersen das wel een erg lekkere combi
net als peer met chocoladedie combi hadden wij als lunch toetje, als cake
en die begroet je met mondkapje op neem ik aan?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:16 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn collega komt hopelijk eind deze week terug uit Mexico City. Pas maar op, voor jullie het weten moeten we hier in de SC ook mondkapjes gaan dragen
Gelukkig heb ik een fijn karakter!quote:Op zondag 3 mei 2009 18:43 schreef Stereotomy het volgende:
Karakter, da's pas belangrijk.
pas nadat je 40 bent geweest ofzo
Ik knijp hem ook wel hoor.. dat humira medicijn wat ik gebruik tast mijn weerstand aan enzo.. dat is dan niet zo lekker natuurlijk, op zich ben ik best sterk maar merk wel dat ik veel vatbaarder ben met vanalles..quote:Op zondag 3 mei 2009 18:23 schreef DarkElf het volgende:
oh dan zit ik zeker veilig qua leeftijd
maar hoe gezond ben ik door die ontstekingswaardes en nieren die 't minder doen?
mmmm, eerst eens de temp van de mr opnemen voor ik hem zoen dinsdagnacht/woensdagochtend,
bedoel vliegen en luchthavens, al die mensen... kan nooit gezond zijn
spannend donderdagquote:Op zondag 3 mei 2009 19:46 schreef DarkElf het volgende:
idd Hobjemeer kan je niet doen (humira ken ik wel en das idd niet handig voor je weerstand) en wat jij zegt dat doe ik dus ook, 3 x per week sporten,genoeg groenten en fruit, letten op wat ik verder eet , probeer goed slapen...
Hoor donderdag hoe t zit met mijn nieren en verder zien we dus wel, ik vind dat ik mijn best doe
quote:Op zondag 3 mei 2009 18:32 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe kan iemand met zulke zwaartekracht trotserende tetten nou op 34 geschat worden
Ohja, je uitslag... Ben benieuwd! Ik zeg: uit eten en wijn gaan drinkenquote:Op zondag 3 mei 2009 19:52 schreef DarkElf het volgende:
k heb al gezegd; als ik sip ben omdat t klote is ga ik uit eten en mijn verdriet verdrinken, en als t soort van meevalt (geloof dat dat ongeveer het beste is wat ik kan horen , tenminste daar leek t op) dan ga ik uit eten en alsnog wijn drinken
das sowieso altijd goedquote:Op zondag 3 mei 2009 19:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ohja, je uitslag... Ben benieuwd! Ik zeg: uit eten en wijn gaan drinken![]()
Van mij? Nee joh! Heb je niet een wijntje teveel gedronken?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:57 schreef DarkElf het volgende:
he dat doe je snel, er stond een post over kaas nuttigen toch?
nope, heb er pas anderhalf opquote:Op zondag 3 mei 2009 19:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Van mij? Nee joh! Heb je niet een wijntje teveel gedronken?
quote:Op zondag 3 mei 2009 19:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Van mij? Nee joh! Heb je niet een wijntje teveel gedronken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |