Ons tochquote:Op zondag 3 mei 2009 14:04 schreef 3FMaster het volgende:
Goeeeeedemiddaaaaaag!
Zo, een weekje op vakantie (natuurlijk wel 3FM geluisterd), nu weer terug.
Nog wat gemist hier?
Welkom terugquote:Op zondag 3 mei 2009 14:04 schreef 3FMaster het volgende:
Goeeeeedemiddaaaaaag!
Nog wat gemist hier?
WElkomterug !quote:Op zondag 3 mei 2009 14:04 schreef 3FMaster het volgende:
Goeeeeedemiddaaaaaag!
Nog wat gemist hier?
Pfff zeg dat wel.. luister nu RTV Noord waar ze atm nog verslag doen van Volendam - Groningen, maar ze (Grunn) hebben het moeilijk tegen Volendam. Was ook wel een beetje te verwachten..quote:
Nou, zekerquote:Op zondag 3 mei 2009 17:55 schreef Againzender het volgende:
Nounou Hans, wat een enthousiastme
uitermate zuur voor jullie idd. Overigens zal Volendam hetzelfde gevoel hebbenquote:
True, true. Maar De Graafschapquote:
Vooral omdat het een ab-so-lute schande is dat deze goal werd gegeven. Als dat geen buitenspel is dan kun je ophouden...quote:Op zondag 3 mei 2009 18:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
uitermate zuur voor jullie idd. Overigens zal Volendam hetzelfde gevoel hebben
uit alle scores van vandaag blijkt weer dat gevestigde orde het wel weer welletjes vond en de boel liet gaanquote:Op zondag 3 mei 2009 18:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
True, true. Maar De Graafschap![]()
![]()
[..]
Vooral omdat het een ab-so-lute schande is dat deze goal werd gegeven. Als dat geen buitenspel is dan kun je ophouden...
Inderdaad. Als de graafschap niet had gewonnen , waren we veilig volgens mij.quote:
Hoi marijeh!quote:Op zondag 3 mei 2009 19:45 schreef MarijeH het volgende:Hoe gaat het hier?
Timo hoe voel je je nu je ploeg laatste staat. Alhoewel heracles ook moet oppassen.
Dat Feyenoord dat volgende week dan ook maar doet...Eén puntje kan in principe genoeg zijn voor nacompetitie. Dan maar hopen dat de graafschap wintquote:Op zondag 3 mei 2009 19:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
uit alle scores van vandaag blijkt weer dat gevestigde orde het wel weer welletjes vond en de boel liet gaan
Klote natuurlijkquote:Op zondag 3 mei 2009 19:45 schreef MarijeH het volgende:Hoe gaat het hier?
Timo hoe voel je je nu je ploeg laatste staat. Alhoewel heracles ook moet oppassen.
Damn, netjes hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 21:33 schreef borisz het volgende:
[..]
2.3 miljoen kan hij bijschrijven op zijn rekening.
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat een leuke sympathieke club is dat bedoel je!
Maar toch gaat Roda JC eraan. Let maar op!quote:
0100quote:Op zondag 3 mei 2009 23:15 schreef purplerose het volgende:
hoelaat kwam Daniel ook alweer?
Tussen 01:00 en 04:00quote:
Trustenquote:
quote:
En jij staat daar nog steeds in, omdat die hele 280 kilometer op jouw route staan?quote:Op maandag 4 mei 2009 09:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.fileindex.nl/
3 km file in Nederland.
In België stond 280 km.
Ik heb een gedeelte daarvan weer meegepikt jaquote:Op maandag 4 mei 2009 09:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En jij staat daar nog steeds in, omdat die hele 280 kilometer op jouw route staan?
Hebben de Belgen al de traditionele zomerrenovatie aangekondigd ?quote:Op maandag 4 mei 2009 09:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb een gedeelte daarvan weer meegepikt jaOf eik:
. Maarja, 't begint haast te wennen
. Ben inmiddels op kantoor
Volgens mij zijn ze daar al hard mee bezig, als ik het aantal werkzaamheden zo ziequote:Op maandag 4 mei 2009 09:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Hebben de Belgen al de traditionele zomerrenovatie aangekondigd ?.
Belgen zijn er wel goed in in de drukste periodes van het jaar de snelwegen aan te pakkenquote:Op maandag 4 mei 2009 09:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze daar al hard mee bezig, als ik het aantal werkzaamheden zo zie
Ben benieuwd wat de komende maanden nog allemaal gaat gebeuren. Regen of niet, druk is 't elke dag...quote:Op maandag 4 mei 2009 09:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Belgen zijn er wel goed in in de drukste periodes van het jaar de snelwegen aan te pakken.
Vorig jaar of twee jaar geleden was het helemaal bingo.
Toen ik 'em hoorde moest ik meteen even aan jou denken...quote:
Dat is best een eerquote:Op maandag 4 mei 2009 09:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Toen ik 'em hoorde moest ik meteen even aan jou denken...
Correct!quote:Op maandag 4 mei 2009 09:55 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat is best een eer. Vanwege mijn trouwjurk me dunkt.
Jawel hoor, of het is een dubbelganger . . .quote:Op maandag 4 mei 2009 10:10 schreef borisz het volgende:
En daarna Maroon 5.... Doet Ekdom wel de show ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |