De 3 en een half uur durende versie?quote:Op zondag 3 mei 2009 01:47 schreef Cobra4 het volgende:
Even een korte opmerking mbt de onderzeeboot vraag die is langsgekomen.
Voor de liefhebbers; Das Boot is nu op de BBC te zien.
Ik hoop het!quote:
Godsamme, Highlander-inkopvraag gemist, en dan zo'n vraagquote:Op zondag 3 mei 2009 02:07 schreef Cobra4 het volgende:
En elkem is ook weg zie ik. Volgende vraag dan maar:
Wie?
[ afbeelding ]
quote:
Ook goeiemorgenquote:Op zondag 3 mei 2009 02:09 schreef Berkery het volgende:
[..]
Godsamme, Highlander-inkopvraag gemist, en dan zo'n vraag
meeeh heb al anderhalfuur gemistquote:
Dan maar genieten van de rest van de film. De beste U boot film die er is.quote:
Red October is ook spannendquote:Op zondag 3 mei 2009 02:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan maar genieten van de rest van de film. De beste U boot film die er is.
Van de films die jij noemt is The enemy below wel de beste ja.quote:Op zondag 3 mei 2009 02:19 schreef BasOne het volgende:
[..]
Red October is ook spannend
The Ennemy below, zit je soms op het puntje van je stoel
U-571, fantstische special effects
Crimson Tide, zo spannie
Nope, maar wel mooi gemaakt en spanniequote:Op zondag 3 mei 2009 02:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Van de films die jij noemt is The enemy below wel de beste ja.
Van U-571 klopt niks van het verhaal.
Lees het boek over het echte verhaal maar eens. Veel beter.quote:
Leukste van duikboot films vink altijd de sonarquote:
De namen die in me opkomen passen totaal niet bij het uiterlijkquote:Op zondag 3 mei 2009 02:27 schreef Cobra4 het volgende:
Sinds 2002 isleider van de Wiener Staatsoper.
Hoiquote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 02:46 schreef Berkery het volgende:
Fokker F-27?
Ik heb er jaren geleden in eentje gezeten, toen ik in Afrika woonde. Air Tanzania, en dan in een Nederlands toestel vliegenquote:Op zondag 3 mei 2009 02:48 schreef Cobra4 het volgende:
Mooiste en beste prop ooit gemaakt. Meevliegen was heerlijk.![]()
Dat gevoel ken ik. Jaren op stap geweest voor de Luchtmacht. En het was altijd een heerlijk gevoel als er dan op eens, in the middle of niks, een F27 op me stond te wachten. Helemaal als het een KLu kist was.quote:Op zondag 3 mei 2009 02:51 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik heb er jaren geleden in eentje gezeten, toen ik in Afrika woonde. Air Tanzania, en dan in een Nederlands toestel vliegen
quote:
EK? Zat je achter de knuppel dan? Indien ja:quote:Op zondag 3 mei 2009 02:54 schreef BasOne het volgende:
nope, wel in een Short Sunderland gezeten, eerste klas
Heb ook achter de stuurknuppel gezeten jaquote:Op zondag 3 mei 2009 02:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
EK? Zat je achter de knuppel dan? Indien ja:
Geen idee, maar Mexico was van de Zangeres Zonder Naam.quote:Op zondag 3 mei 2009 03:03 schreef BasOne het volgende:
Equador, van wie was dat nummer ook weer ?
quote:Op zondag 3 mei 2009 03:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen idee, maar Mexico was van de Zangeres Zonder Naam.
...ik wilde nog de hint 'maar niet te zuidelijk' postenquote:Op zondag 3 mei 2009 03:02 schreef BasOne het volgende:
Dan gooi ik maar wwn reddingboei over de reand.. Eqadoooooor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |