!Tiet!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:55 schreef huuphuup het volgende:
En toen was ie dicht
ik had er speciaal eentje voor Swets
[ afbeelding ]
tietuh! ballen! bloemkolen! koplampen! jetsers!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:55 schreef huuphuup het volgende:
En toen was ie dicht
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft ie liever Catherine Zeta Jonesquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:55 schreef huuphuup het volgende:
En toen was ie dicht
[ afbeelding ]
Ieuw, pinq, daar vond ik echt helemaal niets aan!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:58 schreef pinquit het volgende:
nog 1 voordat ik ga arbeiten
[ afbeelding ]
mena suvari
Die vind ik eng geloof ikquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:58 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]
mena suvari
Daar zou ik zo mee trouwen als ze me vroegquote:
Wat een barbie!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:58 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]
mena suvari
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:59 schreef E.T. het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie liever Catherine Zeta Jones
Ow wat was ze briljant in 'The fifth element'quote:
LEELOquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu dat de meest lekkere vrouwen niet blond zijn lieverd
[..]
Ow wat was ze briljant in 'The fifth element'
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:59 schreef E.T. het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie liever Catherine Zeta Jones
Ow, ik dacht altijd dat ik alleen die tik hadquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:01 schreef Dakota het volgende:
en de heetste nerd ever
adam brody
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:01 schreef Dakota het volgende:
en de heetste nerd ever
adam brody
[ afbeelding ]
Foei, Charlotte (ik ben het trouwens met je eens, een erg mooie jongedame), is de dochter van Caroline, niet van Stephanie. Haar vader was Stefano Casiraghi, die omgekomen is in een speedboat-ongeluk.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:52 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
Charlotte Casiraghi vind ik mooi. Ze lijkt op haar moeder (Stephanie van Monaco.)
Dat is godverdomme eentje voor de 'onflateuse celebs'quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:01 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nog eisen ook!
[ afbeelding ]
u vraagt, wij draaien![]()
ooooh dinges vind ik zo ordinair haha Katy Price, brrr.. net als die Cheryl Cole heet ze geloof ik? hmm volgens mij ben k in de war met n ander, nevermind.![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu dat de meest lekkere vrouwen niet blond zijn lieverd
[..]
oh crapquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:02 schreef freecell het volgende:
Ow Huup? TARA is een aanval aan het voorbereiden op je geloof ik
Je schijnt ergens een historisch foutje te hebben gemaakt
Zie bovenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh crapals ie maar niet ineens voor de deur staat
![]()
wat heb k gedaan dan![]()
Aaaahw Swets nee, niet Yolanthe
Vissenogenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:04 schreef pinquit het volgende:
maar mena suvari is cute! het is een barbiefoto idd, maar in Loser is ze zo schattigbig eyed girl
Hij is zo goed in My best friends weddingquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:05 schreef miss_sly het volgende:
Ik vond het oorspronkelijke exemplaar ook beter, kim!
7 foto's 7 plastische chirurgen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:04 schreef k_i_m het volgende:
Swets, op die foto wel inderdaad, maar ik heb nog ergere gezien.
En dit vind ik echt echt echt heel erg.
Rupert Everett. Ik vind zoveel pre-op foto's van hem waarop ik hem niet eens meer herken
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo was ie, en zo is ie nu, denk ik.
[ afbeelding ]
Of zo
[ afbeelding ]
Of zo.
[ afbeelding ]
Mijn Rupert, wat doe je.
Engelingquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:05 schreef Dakota het volgende:
[ afbeelding ]
jan paparazziRUAAAAAAAAAH *HIJG*
ja zeg hey, dan niet hoor!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is godverdomme eentje voor de 'onflateuse celebs'
Yolanthe is gewoon fucking lekker. En daarnaast vind ik er nog wel gewoon leuk ook eigenlijk. Maar ik vind Jan Smit ook wel een sympathieke gozer.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh crapals ie maar niet ineens voor de deur staat
![]()
wat heb k gedaan dan![]()
Aaaahw Swets nee, niet Yolanthe
Tsja, ik welquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:05 schreef huuphuup het volgende:
Ah dat dus, excuus, ik ken het Monegaskische koningshuis niet van buitenhaha
Hij speelde ook in Prinses Daisy (jaa, ik ben oud, hele serie gezienquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:06 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hij is zo goed in My best friends wedding. Dat is één van mijn favoriete films zonder inhoud
.
maar daar zit nauwelijks tiet op de foto!quote:
Kan ik het helpen dat vrouwelijke celebs meestal in bepaalde poses op google staan. Bij Sandra Bullock moet je het toch niet echt van d'r voorgevel hebben...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
maar daar zit nauwelijks tiet op de foto!![]()
kheb juist de meest tietige uitgezocht![]()
kvind Yolanthe gewoon niets. Je mag dr hebbenhaha
En iedere keer weer snotteren.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
en dan in marathon al die drakenfilms achter elkaar kijkenhihi
jahquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:10 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
Zelfs met make up vind ik em lekker
ja gordon is idd op de een of andere manier hot..maar dan moet ie me wel uitscheldenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:14 schreef Igraine het volgende:
Nog een keer Kat von D
[ afbeelding ]
En natuurlijk deze
[ afbeelding ]
En deze
[ afbeelding ]
ik ben pas 25!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja hahaha zo erg
Hihi Koot je krijgt het nog druk!
ging jij nie afwassen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:19 schreef pinquit het volgende:
ohja winona ryder in girlinterrupted idd.
zat jared leto daar ook in dan?![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:20 schreef pinquit het volgende:
haha ja ik pauzeer even. dan hoef ik strakjes minder fanatiek af te drogen
jep haar harige vriendjequote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:19 schreef pinquit het volgende:
ohja winona ryder in girlinterrupted idd.
zat jared leto daar ook in dan?![]()
ik doe mcvetquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:23 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]
chris o'donnel is ook een hapje![]()
vooral als robin![]()
err geef mijn portie maar aan fikkiequote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is niet de beste foto trouwens
agree with thatquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, maar nerds zijn cool.![]()
Écht!
Er zat een man op de rommelmarkt vanmiddag, heel enthousiast over zijn eerste generatie transformers, en allemaal collecter strips. ik had gelijk een zwak voor hem![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 mei 2009 08:53 schreef Reinhilde het volgende:
goeiemorgen!
Ik heb net de brownies nog even voorzien van een extra laag chocolade
Ook als ze erbij praat?quote:
Ik dus ook... ik herkende alleen de knakker van ER !!quote:Op zondag 3 mei 2009 09:26 schreef Rewimo het volgende:
Okee, nu ken ik driekwart niet... valt het op dat ik niet veel films kijk?
Wij gaan vanmiddag op bezoek bij qltels tante, die in het ziekenhuis ligt (nieuwe heup gekregen). In Bocholt.
Nee hè?quote:Op zondag 3 mei 2009 09:26 schreef Reinhilde het volgende:
Ja Tan!Maar nog meer foto's van Jude is nooit erg!
Timo is een held..misschien dat ik nog ga hameren voor t bezoek danquote:Op zondag 3 mei 2009 09:20 schreef Stout het volgende:
Dakoot, ze liggen ongeveer...nu... in je brievenbus (timo is onderweg althans)
dat is nog eens een lekekre binnenkomerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:02 schreef pinquit het volgende:
hoe kan ik deze nou vergeten![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 mei 2009 09:56 schreef peterfan het volgende:
Ik weet niet hoe je foto's moet plaatsen dus zit wanhopig te wachten tot iemand "Smith "(uit Sex and the City ) post.....![]()
![]()
quote:Op zondag 3 mei 2009 10:12 schreef Saffier het volgende:
Ja ehm sorry enzo. Zie nu pas de 2e foto trouwens, daar heeft ze wel rare tanden op zeg![]()
Maar wel bedankt
Al wilde ze erbij kantklossen.quote:Op zondag 3 mei 2009 09:28 schreef Lois het volgende:
[..]
Ook als ze erbij praat?
Zolang ze haar mond houdt vind ik haar wel gaan maar zodra ze begint te praten.....
dan doe ik er 1 voor jouquote:Op zondag 3 mei 2009 10:35 schreef innepin het volgende:
Goedemorgen! Wat een lekker bankje hier... hubba hubba... Ik kan zo gauw niemand bedenken om er aan toe te voegen....
quote:
gelukkig was ie voor innepin ril*quote:Op zondag 3 mei 2009 10:41 schreef pinquit het volgende:
hahaaa ik was al aan het wachten tot iemand hugh jackman postte, ik heb namelijk zo'n leuke uit-de-droom-help-foto![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 mei 2009 10:40 schreef innepin het volgende:
Dankje Dakoot![]()
Ik kon alleen maar mijn oude crush op Antonio Banderas bedenken, en dan vooral in the Mask of Zorro, maar ik kon geen leuke foto's vinden![]()
BEEcht
Je mag 'm helemaal voor jezelf houden van me
Zowel die Harris als Ian McKellen....
Maar goed, voor jou dan, alsjeblieft:
[ afbeelding ]
Als ik mijn moeder vraag wat ze aantrekkelijk vond in mijn vader, zegt ze ook gewoon: "Zijn stem". Ik vind het nogal wat om met een hele lelijke man met een mooie stem kinderen te gaan brouwenquote:Op zondag 3 mei 2009 10:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh mens... stemmen zijn zooooooooooooveel beter dan koppen.Vaak worden stemmen er namelijk alleen maar mooier op met de jaren, koppen niet.
![]()
Ene George C. is ook echt niet onaardig om te zien, maar met mijn ogen dicht vind ik hem nog veel leuker.
Dan is er altijd nog de hoop dat het later beter wordt toch? En logopedie kan volgens mij ook wel helpen.quote:Op zondag 3 mei 2009 10:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Het lullige is dat je niets aan je stem kan doen. Hier in Voorthuizen zijn 2 meisjes van Saskia d'r leeftijd wat ik verschrikkelijk irritante kindjes vind. En meer dan 75% van die irritatie wordt veroorzaakt door de door merg en been snijdende piepstemmetjes van die kindjes
Nou volgens mij kan je met logopedie weinig veranderen aan de lengte van je stembanden. Hooguit aan je uitspraak. Maar dat heeft weer niets met stemgeluid te maken.quote:Op zondag 3 mei 2009 10:58 schreef innepin het volgende:
[..]
Dan is er altijd nog de hoop dat het later beter wordt toch? En logopedie kan volgens mij ook wel helpen.
Mijn stiefzusje, of nou ja exstiefzusje, heeft ook zo'n verschrikkelijke stemprachtig mooi meisje, wordt vaak met open mond nagestaard, en je zíet mensen gewoon schrikken zodra ze begint te praten
Oh dat kan ook.. geen idee eigenlijkquote:Op zondag 3 mei 2009 11:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou volgens mij kan je met logopedie weinig veranderen aan de lengte van je stembanden. Hooguit aan je uitspraak. Maar dat heeft weer niets met stemgeluid te maken.
Mooier dan die eerstequote:Op zondag 3 mei 2009 10:08 schreef Saffier het volgende:
En ik ken mooiere foto's van Sara om eerlijk te zijn. Oef, dat klinkt vast heel ondankbaar zo, sorry!
Hij is leuk ja!quote:Op zondag 3 mei 2009 11:19 schreef Spuuglokje het volgende:
Over nerds gesproken, dan vind ik deze toch wel de leukste!
[ afbeelding ]
Matthew Gray Gubler (dr. Spencer Reed in Criminal Minds)
Die is wel heel yummie!!quote:Op zondag 3 mei 2009 11:24 schreef Tan het volgende:
Oh... ik val ook wel op mannen die altijd de nerd in de film spelen:
[ afbeelding ]
Jake Gyllenhaal
american psychoquote:Op zondag 3 mei 2009 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Hij heeft wel een sexy mond, huup!
Dat vind ik dus ook van Christian Bale, ook zo'n mooie, sexy mond![]()
[ afbeelding ]
Hebben ze daar ook al een Bocholt? Nee, dit is in DLDquote:Op zondag 3 mei 2009 09:31 schreef Memmel het volgende:
Rewimo, Bocholt in Belgie? Daar komt onze hond vandaan!
the bitchquote:Op zondag 3 mei 2009 11:36 schreef huuphuup het volgende:
Ja zij is mooi!
Ik heb een klasgenootje die echt sprekend op haar lijkt!![]()
Ja, in Pirates deel 3 vond ik hem wel lekker... maar iets in zijn gezicht staat me tegen... te gladjes of zo.quote:
hier, klasgenootje, even onder een spoiler en k haal ze straks weer weg. Toen ik haar voor het eerst zag bleef ik maar denken van ik ken haar ergens vanquote:
ja ik weet niet wat het is met Brad Pitt...quote:Op zondag 3 mei 2009 12:41 schreef miss_sly het volgende:
Lijkt inderdaad behoorlijk, huup
Ik vind Brad Pitt met de jaren juist mooier worden
Weet je het zeker?quote:Op zondag 3 mei 2009 12:41 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind Brad Pitt met de jaren juist mooier worden
Kzal m;n broer vragen oftie wat foto's maakt en dan kom ik die morgen wel showen hierquote:Op zondag 3 mei 2009 13:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Fuente, ik denk dat Brent heel erg jaloers is op jeDie is dol op Beyonce
quote:Op zondag 3 mei 2009 13:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Fuente, ik denk dat Brent heel erg jaloers is op jeDie is dol op Beyonce
quote:Op zondag 3 mei 2009 13:15 schreef Tan het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
[ afbeelding ]
(Brad Pitt als Benjamin Button)
Benjamin Boring meerquote:Op zondag 3 mei 2009 13:15 schreef Tan het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
[ afbeelding ]
(Brad Pitt als Benjamin Button)
Ja, mij ook aub!quote:Op zondag 3 mei 2009 14:00 schreef PM-girl het volgende:
O, en kan iemand me het recept van de applecrumble PM'en? Ik lees het telkens en het klinkt zo lekker!![]()
In Dogma is ie ook niet zo heel raar hoor..quote:Op zondag 3 mei 2009 13:56 schreef PM-girl het volgende:
Leuke plaatjes hier! Niet alles kan mij bekoren, maar een groot deel van de ER-garde wel!
En natuurlijk deze man, maar wel in deze rol
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat het is, misschien ook wel de stem
Kantklossen kan toch wel op knieën?quote:Op zondag 3 mei 2009 12:43 schreef Lois het volgende:
Ik moet nog steeds lachen om dat kantklossen van Swets![]()
![]()
Gegoogled, klopt!quote:Op zondag 3 mei 2009 14:34 schreef Noli. het volgende:
[..]
In Dogma is ie ook niet zo heel raar hoor..
en? heeft ze gebeten?quote:
Mooie foto's geworden? Wast leuk? Vond Mila het ook leuk?quote:
Denk wel dat het mooie foto's zijn geworden ja, maar is natuurlijk altijd lastiger zien op een cameraquote:Op zondag 3 mei 2009 16:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Mooie foto's geworden? Wast leuk? Vond Mila het ook leuk?![]()
Mijn moeder is net weg*zucht* ze kwam pijlen wanneer haar vaste oppasdagen zouden worden...
![]()
erhm... niet? geen? ofzo? T'as pige?
Word je stayathomemama of ga je het anders oplossen?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Mooie foto's geworden? Wast leuk? Vond Mila het ook leuk?![]()
Mijn moeder is net weg*zucht* ze kwam pijlen wanneer haar vaste oppasdagen zouden worden...
![]()
erhm... niet? geen? ofzo? T'as pige?
oh ja absoluut maar dit kwam echt uit het nietsquote:Op zondag 3 mei 2009 16:29 schreef freecell het volgende:
Gewoon lekker duidelijk over zijn HuupAnders zit je d=straks met verschillende verwachtingen van beide kanten en das niet handig!
ik werk vanuit huisquote:Op zondag 3 mei 2009 16:30 schreef Raissa het volgende:
[..]
Word je stayathomemama of ga je het anders oplossen?
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:47 schreef Memmel het volgende:
Maar bij je schoonmoeder weet je dan weer wel zeker dat het pedagogisch volledig verantwoord zal gebeuren![]()
Bij jouw moeder zou ze nog wel eens op een hobbelschaap kunnen eindigen...*ril*
Need...apple...crumble....now....
kan ook zonderquote:Op zondag 3 mei 2009 16:53 schreef Memmel het volgende:
jaaaaaa!![]()
maar nou heb ik geen ongeklopte room in huis.morgen maar dan!
quote:Op zondag 3 mei 2009 17:22 schreef moussy het volgende:
Nou gaat het hier wel over mooie mensen, maar ik heb gewoon een debiel thuis lopen![]()
[ afbeelding ]
Whahahahaquote:Op zondag 3 mei 2009 17:22 schreef moussy het volgende:
Nou gaat het hier wel over mooie mensen, maar ik heb gewoon een debiel thuis lopen![]()
[ afbeelding ]
Ik ook graag, had in het vorige topic al een hint gegevenquote:Op zondag 3 mei 2009 15:51 schreef Saffier het volgende:
Wie stuurt mij een pm met Reinhilde's appelcrumblerecept?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |