quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:16 schreef venomsnake het volgende:
[Ik sta nog steeds met de bek vol tanden.. Wat een kutwedstrijd.
Jaquote:
Heel misschien op Eurosport ofzo (en dan alleen de goals) ergens in de komende dagen, maar verder niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:28 schreef dijkhuis het volgende:
Valt hier nog ergens een samenvatting van te zien op een open net? of is het spaanse voetbal compleet achter de decoder op sport1?
Morgen staat de samenvatting wel op de website van Sport1.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:28 schreef dijkhuis het volgende:
Valt hier nog ergens een samenvatting van te zien op een open net? of is het spaanse voetbal compleet achter de decoder op sport1?
Bij Eurogoals is ook nooit Spaans voetbal te zien (alleen uitslagen, geen beelden), dus volgens mij heeft EuroSport helemaal geen rechten.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heel misschien op Eurosport ofzo (en dan alleen de goals) ergens in de komende dagen, maar verder niet.
Ok, dan is het antwoord duidelijk: nee, niet op het open net.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:31 schreef WeebI het volgende:
[..]
Bij Eurogoals is ook nooit Spaans voetbal te zien (alleen uitslagen, geen beelden), dus volgens mij heeft EuroSport helemaal geen rechten.
Champagne!quote:De club bereikte tegen Real Madrid de grens van honderd competitietreffers.
Ik ben er stil van.quote:
Nee, in Madrid.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:12 schreef tong80 het volgende:
Ik weet zeker dat er tranen zijn gevloeid in Catalonië
Op Blu-ray graag.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:23 schreef Saviola het volgende:
Ik wil graag een DVD'tje van deze wedstrijd
Wisselde je bij de aansluitingstreffer van Ramos nog even je Barcelona shirt om naar die van Real?quote:Op zondag 3 mei 2009 00:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Geweldige show gezien hier met een maat![]()
Balen dat vooral 1e helft bij de goals het geluid al een goal was![]()
Maar het voetbal![]()
![]()
quote:Op zondag 3 mei 2009 02:39 schreef reem het volgende:
Blijft lelijk, dat spaans-spaans..
Ik luister iig niet met plezier naar van die Spaanse commentatoren. Geef mij dan maar een Argentijn of een Mexicaan.quote:
Je weet het, Jorien wint altijd!quote:Op zondag 3 mei 2009 00:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wisselde je bij de aansluitingstreffer van Ramos nog even je Barcelona shirt om naar die van Real?
Geweldigquote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 11:01 schreef Smeich het volgende:
Wat een fantastische avond zegHet beste team ter wereld is kampioen geworden in het Bernabeu
[ afbeelding ]
Juist mooi man, Sierdquote:Op zondag 3 mei 2009 12:36 schreef pablo1989 het volgende:
Het commentaar op Sport1 was wel van een bedenkelijk niveau
quote:
Lekker geslapen?quote:Op zondag 3 mei 2009 13:26 schreef WeebI het volgende:
[..]
Wat hij probeert te bereiken is mooi, maar hij kan het niet
Ja, vreemd genoeg wel.quote:
Spanjolen, die hadden het dus niet zo gezellig?quote:Op zondag 3 mei 2009 13:35 schreef HeatWave het volgende:
Gisteren gekeken in het sportscafe op het Leidseplein, helemaal vol met Spanjolen, wat een gekkenhuis! Niet normaal wat een wedstrijd zeg.
Mwah, erg vrolijk keek een deel in witte shirts niet neequote:Op zondag 3 mei 2009 13:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Spanjolen, die hadden het dus niet zo gezellig?.
Als je dat van tevoren had gezegd, had iedereen je voor gek verklaardquote:
WAAT?quote:Op zondag 3 mei 2009 12:36 schreef pablo1989 het volgende:
Het commentaar op Sport1 was wel van een bedenkelijk niveau
Echt ziek gewoon..quote:Op zondag 3 mei 2009 13:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als je dat van tevoren had gezegd, had iedereen je voor gek verklaard.
Van 94 naar 100.
Het spel zelf was mooier dan de doelpunten.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:56 schreef Splutje het volgende:
Wat een zieke wedstrijd! Heb laatste half uur gezien, zat echt met open mond op de bank. Echt elk paasje is bijna briljant bij Barca.
Belachelijk na zo goal, gewoon gespeeld van hem. hij begint er mee, als er alweer afgetrapt isquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |