die noemen elkaar lul, pielquote:
Heb vorig jaar met iemand uit Kerkrade moeten werken, gelukkig sprak hij geen dialect, hij had enkel een accentquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:30 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik woon zelf in Venlo,maar het Roermonds dialect verschilt wel degelijk flink van het Venlose. Pluspunt is wel dat wij elkaar nog verstaan. Bij iemand uit Kerkrade moet de ondertiteling eraan te pas komen.
Nee Venloosch, da's een fijn accent wil je zeggen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:30 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik woon zelf in Venlo,maar het Roermonds dialect verschilt wel degelijk flink van het Venlose. Pluspunt is wel dat wij elkaar nog verstaan. Bij iemand uit Kerkrade moet de ondertiteling eraan te pas komen.
Kom naar Roermond leef je uit in de laatste disco die open is. Als je tot je bezinnen bent gekomen. Dan herinner je de gesprekken die geopend werden door Ey piel! en als je gelukt hebt begon een gesprek met Ha sjattekequote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:38 schreef gewoonomdathetkan het volgende:
Ik woon ook in dat ooh zo geweldige limburg.., maar ik heb toch nog nooit iemand piel horen zeggen. Onterechte klacht dus.
Wat bevalt je er niet aan?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:43 schreef sinadO het volgende:
[..]
Nee Venloosch, da's een fijn accent wil je zeggen.Het meest irritante taaltje van Limburg.
Nee lul, het is penis. Piem0l!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:18 schreef SexPistol het volgende:
Het is pik, niet piel. Je vrienden (inc. jij) zijn losers denk ik (hoop het niet)..
Righhht..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee lul, het is penis. Piem0l!
Dat zangerige. Dan liever het straight to the point achterbuurt Roermonds. Breur. Piel.quote:
Ahahahahaha!!!!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:47 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dat zangerige. Dan liever het straight to the point achterbuurt Roermonds. Breur. Piel.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:47 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dat zangerige. Dan liever het straight to the point achterbuurt Roermonds. Breur. Piel.
Gare sies!..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:58 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Straigth to the point yo.
Noe ffkes naor mien Sjatteke![]()
Hap hap hub gein vriendin
Dich haaj helegaar gein vriendin.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:58 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Straigth to the point yo.
Noe ffkes naor mien Sjatteke![]()
Hap hap hub gein vriendin
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |