Nee, ik ben het niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:00 schreef Paul het volgende:
Wie is die Evert_ten_Napel nou![]()
Houniet jij bent het he
Alsof Willem zoveel nuttigs zegtquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:01 schreef Adothehague het volgende:
wat een gore klootzak zeg die willem kieft.
Zegt nietzeggende dingen.
betaal ik hier nopu mijn abbogeld voor?
Ondertiteling bitte.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:01 schreef Adothehague het volgende:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:01 schreef Adothehague het volgende:
Abidal begint sowieso weer beter te spelen de laatste wedstrijden.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Even was ik bang dat Abidal compleet zou worden overlopen door Robben maar hij heeft zich snel herpakt.
Dat bepaalt hij niet hoor.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:03 schreef Adothehague het volgende:
joh sergio ramos gooi die drente erin, dan krijgy jorien ook een cumshot.
Drenthequote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik hoop dat Drenthe invalt, dat zal de ommekeer betekenen.
VD Vaartquote:Rafael van der Vaart kijkt met veel genoegdoening uit naar zijn eerste El Clasico in Bernabéu. De middenvelder zal, door een blessure van Guti, waarschijnlijk in de basis starten.
"We hebben al onze laatste wedstrijden gewonnen en zijn nu nog maar vier punten van Barcelona verwijderd", begon de middenvelder tegen de Spaanse pers. "Zij zullen natuurlijk ook willen winnen, maar wij hebben een goede kans."
"Barcelona is heel goed in veel opzichten, maar als wij achter de bal blijven zullen we dat uit proberen te buiten. Iedereen weet dat wij in een goede vorm steken, maar zij zijn ook in goeden doen. We zullen er echt voor moeten gaan."
"Als wij winnen zullen zij héél nerveus worden", vervolgt hij. "Maar wij moeten ook blijven winnen en bijvoorbeeld Valencia verslaan. Bij ons is er een goede sfeer", aldus Van der Vaart, die Barça ook tegen Chelsea heeft zien spelen. "Het was niet hun beste wedstrijd, maar tactisch was het goed. We zullen een ander Barcelona in Madrid zien."
Daagquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:06 schreef Adothehague het volgende:
GOOOOOOOOOOL INIESTA
Valse tussenstand..quote:
Rot gewoon op man, zak hooi.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:08 schreef Adothehague het volgende:
sorry raymania dat ik een valse tussenstand postte.
sierd misleidde me.
het zal niet meer gebeuren.
Nogal wat ja.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:08 schreef BoerBert het volgende:
Schakel nu pas in. Heb wat gemist geloof ik
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |