Na elke eliminatie worden ze gereset.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:30 schreef Rena_750 het volgende:
Worden de stemmen ne gerest ofzo, alles staat op nul
Hij wilde er al zooo graag bijhoren, dat hij alles uit de kast zal trekken om zich te profileren.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:29 schreef Eg_Wel het volgende:
Ben nu vooral benieuwd wat Peter gaat doen.. Blijft hij in die underdog positie of besluit hij toch zich meer te gaan profileren..
Ik denk dat hij zich meer gaat profileren, hij sloeg net al op de borst vanwege het goede idee Bobby eruit te stemmen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:29 schreef Eg_Wel het volgende:
Ben nu vooral benieuwd wat Peter gaat doen.. Blijft hij in die underdog positie of besluit hij toch zich meer te gaan profileren..
Waarschijnlijk zelf regelmatig gepest vanwege haar acne, dan ontwikkel je dat vanzelf. Bully or be bullied.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja dat is echt de bully daar, dat heeft Renate wel ondervonden.
Echt niet! Die pakt hem eerst in met suiker en boter voor hij toeslaat gok ik..quote:
Maar ze is zo liefquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Van mij mag Eline eruit de volgende ronde.Behalve het mooie koppie totaal geen toegevoegde waarde imho.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een gezellige dosis PCP natuurlijk!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:32 schreef 5thencounter het volgende:
Tsja een "afscheidsfeest" voor 2 exits is wel op zijn plaats nu... ik storte zoiezo al geen credits maar de drank en snacks mogen er van mij nu in hoor!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |