Poepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HIER GA IK NIET MEE AKKOORDquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:22 schreef tonja het volgende:
Wordt er nog iets als aangifte gedaan? Het is gewoon diefstal van die hackers.
Of wordt de webbouwer aansprakelijk gesteld?
Ik voel me wel bestolen iig.
Shit, verkeerde topic.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
HIER GA IK NIET MEE AKKOORD
daar mag je verder huilen
Lees jij die dagboeken? Ik doe pogingen maar de helft is niet te lezen. Je kunt niet scrollen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:20 schreef Nostalgist het volgende:
Jeroen typt zijn dagboek.... Ben benieuwd hoe hij reageert op het weggaan van zijn maatje....
De laatste extrem eating was niet extreem genoeg. ze aten immer beide hun bordje leegquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:24 schreef bbgirltje het volgende:
Zo en los hopenlijk ga ze zo extreem eating doen hebben we weer wat te lachen
Idd, vrij irritant te lezen allemaal.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees jij die dagboeken? Ik doe pogingen maar de helft is niet te lezen. Je kunt niet scrollen.
nee, het laatsteb deel is niet te lezen, of het moet een kort stukje zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees jij die dagboeken? Ik doe pogingen maar de helft is niet te lezen. Je kunt niet scrollen.
Dat is inderdaad heel lastig, je kunt het begin gewoon niet lezenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jeroenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:27 schreef rene90 het volgende:
"Ze mogen weleens komen met dat vreten ik heb honger" (Jeroen?)
Ik heb hetzelfde probleem beequeen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:27 schreef rene90 het volgende:
"Ze mogen weleens komen met dat vreten ik heb honger" (Jeroen?)
Moeten ze afgeven aan de redaktiequote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:28 schreef rene90 het volgende:
Hoe zit dat nou met het duel, ze moeten iets van zichzelf inzetten en dat kunnen ze verliezen aan de redactie als het ware, of aan degene die wint?
Aan de redactie.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:28 schreef rene90 het volgende:
Hoe zit dat nou met het duel, ze moeten iets van zichzelf inzetten en dat kunnen ze verliezen aan de redactie als het ware, of aan degene die wint?
aan de redactiequote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:28 schreef rene90 het volgende:
Ja dat is echt de bully daar, dat heeft Renate wel ondervonden.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:27 schreef bamby het volgende:
hoop dat de volgende die er uit gaat die amber isdat vind ik echt een kreng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |