Wauwquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:17 schreef prinseszondererwt het volgende:
Breathtaking, niet gek voor een eerste! Lief taartje hoor.![]()
Mijn derde en vierde taartje, met de allereerste zelfgebakken kapsels. Ik ben best heppie met mijn moederdagtaartjes.![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed geslaagd johquote:Op zondag 10 mei 2009 12:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Feyenoord vond ik een stom thema (vooral omdat ik m'n vader ervan verdenk dat bedacht te hebben) dus ik ben voor een íets vrouwelijker look gegaan voor moederdag.
[ afbeelding ]
Thanks.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goed geslaagd johhoe maak je die vlinders, gewoon met een uitsteekvormpje
?
Hoezo ben je niet helemaal tevreden dan? Toch liever iets anders gedaan qua decoratie?quote:Op zondag 10 mei 2009 13:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Thanks.. Ik ben er zelf niet echt tevreden over, maar goed. De vlindertjes zijn gewoon met een uitsteker uit de webshop gedaan, ja.
Nee, das wel met marsepein. Ik heb bloemetjes uitgestoken met deze plunger: http://www.deleukstetaartenshop.nl/popup_image.php?pID=595, daarna de blaadjes een beetje platgedrukt zodat ze wat groter werden, en ten slotte gewoon een beetje de blaadjes naar binnen gerold.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:55 schreef tessie het volgende:
Wow das veel leuker dan een Feyenoord taart DaD!
Hoe krijg je die bloemetjes zo dat die randjes wat omhoog staan? Is dat iets anders dan marsepein?
Mooi! Het lijkt wel een beetje Pipstudio-stijlquote:Op zondag 10 mei 2009 12:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Feyenoord vond ik een stom thema (vooral omdat ik m'n vader ervan verdenk dat bedacht te hebben) dus ik ben voor een íets vrouwelijker look gegaan voor moederdag.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |