Zo gaat dat altijd.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:14 schreef byah het volgende:
Is de Nederlandse media H1N1 een beetje zat? Het is zo stil terwijl er nog dagelijkse tientallen bevestigde gevallen gemeld worden over de wereld.
Misschien lees je de titel verkeerd? Het gaat specifiek om Azië, niet om de allereerste mens-op-mens besmetting.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:27 schreef starla het volgende:
Weet je wat nog meer mis is met dit virus behalve dat het zo verschrikkelijk gehyped wordt? De tegenstrijdige informatie! Eerst las ik dat in Duitsland de eerste mens-tot-mens besmetting was, daarna vertelde iemand mij dat het reeds in Amerika was gebeurd en nu dít bericht.....
De eerste mens-op-mens-overdracht wereldwijd zal wel in Mexico hebben plaatsgevonden, de eerste mens-op-mens-overdracht elders pas later.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:27 schreef starla het volgende:
Weet je wat nog meer mis is met dit virus behalve dat het zo verschrikkelijk gehyped wordt? De tegenstrijdige informatie! Eerst las ik dat in Duitsland de eerste mens-tot-mens besmetting was, daarna vertelde iemand mij dat het reeds in Amerika was gebeurd en nu dít bericht.....
Als dit een engelstalig forum was zou ik reageren met ROFLOL!1!!!quote:Op maandag 4 mei 2009 10:40 schreef Tourniquet het volgende:
WHO gaat level 6 aankondigen.
bron
[ afbeelding ]
ohja, nam niet de moeite om de kop te lezen van het artikelquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:31 schreef buachaille het volgende:
[..]
Misschien lees je de titel verkeerd? Het gaat specifiek om Azië, niet om de allereerste mens-op-mens besmetting.
Daar heb je een punt, als ik nu ziek zou worden met griepachtige verschijnselen ren ik echt niet naar de dokterquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:56 schreef Lemans24 het volgende:
Lijkt me overigens sterk dat er zich echt maar één geval heeft gemanifesteerd in Nederland. Veel mensen zullen waarschijnlijk niet naar de dokter gaan met een beetje koorts, ook gezien ons belabberde verzekeringssysteem tegenwoordig. Ik niet in ieder geval.
Raggen met die pandemie!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:59 schreef dramatiek het volgende:
BreakingNewsNueces County, Texas officials are reporting 574 suspected swine flu cases; Illinois state confirms a total of 82 swine flu cases
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:59 schreef dramatiek het volgende:
BreakingNewsNueces County, Texas officials are reporting 574 suspected swine flu cases; Illinois state confirms a total of 82 swine flu cases
Je betaalt je inderdaad onmiddellijk scheel. Ben je ziek, word je gestraft. Lekker land is dit geworden. Maar goed, da's even offtopic.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:56 schreef Lemans24 het volgende:
Lijkt me overigens sterk dat er zich echt maar één geval heeft gemanifesteerd in Nederland. Veel mensen zullen waarschijnlijk niet naar de dokter gaan met een beetje koorts, ook gezien ons belabberde verzekeringssysteem tegenwoordig. Ik niet in ieder geval.
quote:Eerste inwoner VS gestorven aan Mexicaanse griep
Uitgegeven: 5 mei 2009 22:19
Laatst gewijzigd: 5 mei 2009 22:19
WASHINGTON - In de Verenigde Staten is voor het eerst een inwoner van het land gestorven aan de Mexicaanse griep.
Het gaat om een vrouw uit Texas, meldden gezondheidsfunctionarissen dinsdag.
Vorige maand was in de VS al een Mexicaans jongetje bezweken aan het nieuwe griepvirus.
bron
Als het echt serieus is het wel beter. Maar nu wilden ze het ruim een week na de grote uitbraak aflasten en ondertussen maar flink doorgaan met de media hoe erg het zogenaamd is. Dit kost voor Mexico nog veel meer miljoenen/miljarden dan alleen die eerste paar dagen de vluchten afgelasten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:23 schreef starla het volgende:
Alle lijnvluchten van en naar Mexico afgelasten, daardoor miljoenen mislopen omdat er eventueel, misschien een kleine kans bestaat dat in Australie een aboriginal z'n longen uit het lijf hoest
Ja, dat wekt zo helemáál geen achterdochtquote:Op woensdag 6 mei 2009 04:59 schreef BlueMage het volgende:
In Canada zijn ze gestopt met 't raporteren van gevallen om de paniek 'n beetje de kop in de drukken, lijkt me verstandig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |