Wat is dit voor logica?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:10 schreef FoXje het volgende:
Daar loopt me een kampvolk rond! De kinderen en wij hadden dus plezier.
Je bent me voor.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:15 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik dacht aan deze Pauw:
[ afbeelding ]
TS is dus een bange faalhaasquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:20 schreef FoXje het volgende:
De allochtone delinquent in kwestie poetste de plaat voordat we echt actie konden ondernemen.
de pauw liep vlak bij de friettent zeg je je in OP, ben je naast een bange faalhaas dan ook nog eens lui?quote:
Het is patat.quote:
Nee, het is friet.quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:33 schreef ArnoKlaassen het volgende:
mag hij pas 10 zijn maar ik had het joch flink wat klappen verkocht. Allochtonen krijgen gewoon weg geen opvoeding + een gebrek aan intelligentie zorgt ervoor dat er maar een spoedcursus moet volgen
Ik was friet aan het eten, en mijn vrouw ging op intercept, maar de allochtoon was gevlogen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:40 schreef BlueMage het volgende:
..en natuurlijk zegt TS er niks van, da's altijd 't geval bij alle KLB topics.
Patatkraam.quote:
Nee kijk, dan had het wel gemogenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:15 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik dacht aan deze Pauw:
[ afbeelding ]
OMG ik ook!!!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:15 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik dacht aan deze Pauw:
[ afbeelding ]
Neeej mijnheer, het is Patat !quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:25 schreef FoXje het volgende:
[..]
Nee, het is friet.
U hebt gezocht op het woord: friet.
RESULTAAT
friet de; v(m) -en reepjes rauwe aardappel, in olie gefrituurd; patates frites: een ~je eten portie friet
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:15 schreef BluesRebel het volgende:
1. Allochtonen zijn geen kampvolk.
2. Wat boeit t dat t een allochtoon was.. gewoon niet doen!
3. Dit is alleen maar weer een manier om in de OP friettent ipv patatkraam te zeggen dus noorderlingen, even negeren![]()
66 of 67 notes, boeiendquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:28 schreef Marurk het volgende:
[..]
Hhahaaha nu krijg je een note!!!!!1!!!!![]()
![]()
![]()
EINZ!!!!1!!!@
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:10 schreef FoXje het volgende:
Vanmiddag waren we in de Splinter (speeltuin+dierenboerderij) in Eindhoven. Daar loopt me een kampvolk rond! De kinderen en wij hadden dus plezier.
Er liep een pauw vlakbij de friettent daaro, met zijn veren te showen, echt mooi!
Komt er zo'n dikke allochtoon van een jaar of 10, en die schopt die pauw tegen zijn reet!
Wij:![]()
Allochtoon:![]()
Ouderlijk toezicht was er niet.
Klacht: allochtoon-volk dat dieren schopt![]()
Het was er zo een:
[ afbeelding ]
En je hebt hem niet ff een fikse draai om de oren gegeven?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:10 schreef FoXje het volgende:
Wij:![]()
Allochtoon:![]()
Ouderlijk toezicht was er niet.
He, daar woont mijn achter-achter-achter-achter-betovergrootopa, ken je die soms ook? Hij heet Jan Lul.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:18 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
wtf!!!!!!!
ik kom ALTIJD bij Splinter als ik bij mijn nichtje op bezoek ben!![]()
en bijna altijd val ik in het water als ik bij die soort van toren probeer te komen!
en altijd ga ik in die grote lange glijbaan!
en ga jij ook altijd daar vlak bij splinter naar die rode ''touw-torens'' (snap je wat ik bedoel?)
maar woon jij dus vlak bij mijn neef (hij woont op 5 minuten loopafstand van Splinter)?
en ken je hem misschien ook?
hij heet mahdi en zn zus heet sara.
en hij werd onder z'n reet geschopt door:quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:15 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik dacht aan deze Pauw:
[ afbeelding ]
Dat joch had jou een schop in je ballen moeten geven, met je friet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |