ehm nieuwprijs was 62 euro, voor 40 euro mag je m hebben aangezien ie echt niet vaak gebruikt isquote:

Ik neem het even mee naar achteren om te overleggen. Ik vind de kleur erg mooi en heb zaterdag de doek van Reinhilde gevoeld en het lijkt me echt een zalige doek voor ons zomermeisje. Moet nog wel even kijken, want eigenlijk wil ik ook een mei tai, maar ik weet niet of ik echt beide wil (moet) kopenquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:09 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ehm nieuwprijs was 62 euro, voor 40 euro mag je m hebben aangezien ie echt niet vaak gebruikt is

Is goed hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik neem het even mee naar achteren om te overleggen. Ik vind de kleur erg mooi en heb zaterdag de doek van Reinhilde gevoeld en het lijkt me echt een zalige doek voor ons zomermeisje. Moet nog wel even kijken, want eigenlijk wil ik ook een mei tai, maar ik weet niet of ik echt beide wil (moet) kopen
Ik laat het zo snel mogelijk weten!

Mei-tai kun je de eerste maanden nog niet gebruiken, miss-sly. Dus je moet de Binana wel kopenquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik neem het even mee naar achteren om te overleggen. Ik vind de kleur erg mooi en heb zaterdag de doek van Reinhilde gevoeld en het lijkt me echt een zalige doek voor ons zomermeisje. Moet nog wel even kijken, want eigenlijk wil ik ook een mei tai, maar ik weet niet of ik echt beide wil (moet) kopen
Ik laat het zo snel mogelijk weten!

He, wat vervelend nouquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:58 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Mei-tai kun je de eerste maanden nog niet gebruiken, miss-sly. Dus je moet de Binana wel kopen

Ik kwam laatst ergens en instructie tegen hoe je vanaf de geboorte je baby in een mei-tai kon dragen. Volgens mij werd die dan liggend op de buik gedragen. Maar of dat nou net zo lekker draagt als een doek...quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:58 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Mei-tai kun je de eerste maanden nog niet gebruiken, miss-sly. Dus je moet de Binana wel kopen

Zoek je Goofy nog steeds? Dan heb ik er 1 voor je. PM mar.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:16 schreef Stout het volgende:
[gezocht]
als echte Goofy fan zoek ik 1 duckstad clickcard (Dat zijn die dingen die je bij de Superdeboer krijgt) : die van Goofy !! Wie o Wie kan me helpen aan Goofy ?

quote:

Oja, volgens mij heb ik daar al lurkend iets van mee gekregen, iets met taartjes enzo?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:30 schreef Reinhilde het volgende:
En hormonen, *joehoe! Hormonsterawardwinner* tsja. Daar doe je weinig tegen.

quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:37 schreef miss_sly het volgende:
Ik? Hormonster? Nog niet eens een heeeeel klein beetje![]()
Ik ben hartstikke lief en zen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |