Naam zegt niks he. De jeugd is niet gelijk aan het eerste elftal en volgens mij is de Zwitserse jeugd helemaal niet minder dan Italiëquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:38 schreef Mr-Sander het volgende:
Doe maar een gelijkspelletje...dan mogen we tegen Zwitserland. Die sla ik toch nog altijd minder hoog aan dan Italië, al is het alleen maar vanwege de naam
I know, maar van Italianen krijg ik een slechter gevoelquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:40 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Naam zegt niks he. De jeugd is niet gelijk aan het eerste elftal en volgens mij is de Zwitserse jeugd helemaal niet minder dan Italië
2 Anderen stonden buitenspel, hij stond gewoon voor zijn manquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:30 schreef Zjakkie het volgende:
Maar was die eerste (verre) bal niet al buitenspel?
Als je met een aantal wisselspelers nog zo boven andere landen uitkomt (wat het geval is als je tegen NL al 2-0 voorstaat) denk ik het ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:40 schreef Heerlijkheid het volgende:
Duitsland wordt Europameister als ik dit zo zie
quote:
Je had hem dus niet eens zien spelenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Valt de wedstrijd nog ergens terug te zien?
Ik heb niet de hele wedstrijd gezien. Wel die briljante actie van hem.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:14 schreef neilpad het volgende:
[..]
[..]
Je had hem dus niet eens zien spelen?
Hij miste een paar aardige kansen.
Via de torrentboer misschien ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Valt de wedstrijd nog ergens terug te zien?
Hij had een paar leuke dingen, maar goed was ie niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik heb niet de hele wedstrijd gezien. Wel die briljante actie van hem.
Paar verrassende namen, ook al is het de jeugd. New Zeeland, Verenigde Arabische Emiraten, Gambia, Burkina Fasoquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:32 schreef borisz het volgende:
Toch wel een grappig lijstje landen voor het WK onder 17.
Qualifiers
AFC: Iran, Japan, South Korea, United Arab Emirates
CAF: Nigeria (hosts), Algeria, Burkina Faso, Gambia, Niger
CONCACAF: Costa Rica, Honduras, Mexico, United States
CONMEBOL: Argentina, Bolivia, Brazil, Colombia, Ecuador, Uruguay
OFC: New Zealand
UEFA: Germany, Italy, Netherlands, Spain, Switzerland, Turkey
Kwartfinale moet mogelijk zijn.
Nieuw Zeeland is niet verassend, nu de Aussies bij Azië horen. Het land was eeuwig tweede was en is nu eerste. Afrika is wel redelijk verassend ja. Geen standaard namen als Marokko, Ghana enz.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:44 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Paar verrassende namen, ook al is het de jeugd. New Zeeland, Verenigde Arabische Emiraten, Gambia, Burkina Faso
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |