quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Op Eurosport wordt nu Spanje - Italie uitgezonden. Alleen NL - Duitsland wordt live uitgezonden op Eurosport as. dinsdag. We moeten het doen met de livescore sites van de uefa en de commentator van Eurosport die alle tussenstanden doorgeeft.
Das Italië-Spanje, is ook op Eurosportquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:29 schreef WeebI het volgende:
Dit of dit niet iets? Kan zelf niet kijken hier op school.
ok, myp2p zei dat het Engeland-Nederland wasquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:31 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Das Italië-Spanje, is ook op Eurosport
quote:The Netherlands ran the game for long period after taking the early lead through Oguzhan Özyakup, but late in the half England began to push forward and another Arsenal FC player, Jack Wilshere, rattled the crossbar with a chipped free-kick.
Is altijd zo geweest op het EK onder 17. Waarom geen idee, ik denk om de inspanning iets minder te maken. Al zit er nu tussen ieder duel twee rustdagen, dat is voorgaande jaren wel eens anders geweest. Dan was er maar 1 rustdag.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:44 schreef Frankz0rz het volgende:
Waarom maar 40 minuten per helft? Beetje vreemd imo
Klopt. 40 minuten bij deze leeftijd is gewoon normaal.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:47 schreef Kopbal het volgende:
In de B speel je toch ook maar 40 minuten? dacht ik
[..]
Espanyolquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:00 schreef Garudo het volgende:
Die Keeper van Spanje (Edgar)...waar speelt hij? Maakt een goede indruk op mij.!
quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:54 schreef pekel het volgende:
[..]
Klopt. 40 minuten bij deze leeftijd is gewoon normaal.
Das toch die van Arsenal, niet?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:43 schreef Kopbal het volgende:
37 Wilshere (England) hits the crossbar on free-kick.
Komen we daar even goed weg.
quote:
Klopt ja, 3 Arsenal spelers op het veld dus.quote:4 Özyakup (Netherlands) scores! The perfect start for the Netherlands. In their first attack, Shabir Isoufi gets to the byline to the left of goal and cuts back for captain Oguzhan Özyakup to strike in a game where he is facing Arsenal FC team-mates Jack Wilshere and Luke Freeman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |