ik heb voor bijna 270 euro voor renate gestemd.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:02 schreef Danny het volgende:
[..]
ik heb bijna 250 euro TEGEN renate gekocht. en nu?
Het gaat om de stand van vanochtend 11 uur. Die was close voor Renate Jeroen en Amber en Bobby stond ergens verder onderaan.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:01 schreef Danny het volgende:
Om even voor 17:00 stond renate bovenaan. ik heb haar toen, met geKOCHTE credit helemaal omlaag gestemd. Twee tellen later stond ze weer BOVENAAN. Dat vond ik al raar. Op zich is de kans dat er veel mensen dergelijke hoeveelheden credits hebben staan is niet zo groot, maar de kans dat die binnen 3 minuten ziet dat renate helemaal onderaan staat EN haar weer helemaal omhoog stemt is ook niet al te groot.
Als ik de mensen hier hoor hebben sommigen megaveel credits werkelijk gekochtquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Renate heeft binnen eeen uur tijd meet dan 1000 + votes gekregen, de betalingen komen niet overeen met de gebruikte credits.
OMGquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:02 schreef Danny het volgende:
[..]
flutoplossing, en oplichting, kennelijk ben je ook nog te laf om op pm`s te reageren.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Renate heeft binnen eeen uur tijd meet dan 1000 + votes gekregen, de betalingen komen niet overeen met de gebruikte credits.
Serieus? Dan verdien je duidelijk teveel aan deze websitequote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:02 schreef Danny het volgende:
[..]
Ook jij bent bekocht. Nu ze uitgaan van de stand vanaf gisteren. Kijk, los van het geld gaat het natuurlijk om het spel dat we speelden.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:02 schreef Danny het volgende:
[..]
weet je ook niet ... voor hetzelfde geld wou de achterban van Bobby of anderen net beginnen met stemmen...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:58 schreef Espabilado het volgende:
[ afbeelding ]
Tenzij redactie hard kan maken dat Renate zonder de hacks onderaan had gestaan (al dan niet samen met Bobby) dan gaat de huidige nr1 er dus uit
je kunt 't ook zien als investering natuurlijkquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:06 schreef Pek het volgende:
[..]
Serieus? Dan verdien je duidelijk teveel aan deze website
Ik zo rond de 60 euro. Met opties op nog 40 euro voor 19:50.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:04 schreef pim-metje het volgende:
[..]
ik heb voor bijna 270 euro voor renate gestemd.![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt je deel gedaan, doe nu niet alsof je de redactie bent en de verantwoordelijkheid draagtquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:08 schreef Pl0x het volgende:
Jongens dit was de beste oplossing Anderswaren we uren beziggeweest
Flikker jij nou maar eens op, ga WoW spelen ofzo.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:08 schreef Pl0x het volgende:
Jongens dit was de beste oplossing Anderswaren we uren beziggeweest
Ik ontving binnen enkele minuten 26 pm's van deze user, wij hebben gekozen voor deze oplossing om zo aan de hand van resultaten van 11:40 de overlevers inzicht te geven en hen een keuze te laten maken tussen de overlevers die op de 7e en 8e plaats stonden om 11:40.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:06 schreef pim-metje het volgende:
[..]
flutoplossing, en oplichting, kennelijk ben je ook nog te laf om op pm`s te reageren.
Het is niet handig om kijkers tegen in je harnes te werpen dan verlies je nog meer geld.
nee, want ik was voorlopig nog doorgegaan met stemmen. renate was er hoe dan ook uitgegaan, zoals ik al zei.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:07 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ook jij bent bekocht. Nu ze uitgaan van de stand vanaf gisteren. Kijk, los van het geld gaat het natuurlijk om het spel dat we speelden.
Renate had ECHT een kans erin te blijven hoor
Er blijken toch nog mensen te stemmen. Credits generen noem je dat.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:07 schreef Espabilado het volgende:
Overigens, waarom staat het stemmen nog open als er al beslist?
dan ga ik wel m'n 1000+ credits terugwillenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:09 schreef Joylove het volgende:
Als de bug nu dan weg is laat ons dan kiezen tussen die 2 en niet de overlevers dan is het eerlijk er is dan nog een uur te stemmen door ons Dan is het een eerlijke oplossing
slechte oplossing, dan moet je de credits die de rest van de dag zijn gebruikt om te stemmen zeker terug geven.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ontving binnen enkele minuten 26 pm's van deze user, wij hebben gekozen voor deze oplossing om zo aan de hand van resultaten van 11:40 de overlevers inzicht te geven en hen een keuze te laten maken tussen de overlevers die op de 7e en 8e plaats stonden om 11:40.
wie zegt dat jij de enige bent die er grof geld aan wil besteden?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:09 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, want ik was voorlopig nog doorgegaan met stemmen. renate was er hoe dan ook uitgegaan, zoals ik al zei.
Je weet zelf ook dat dit een kutoplossing is die JULLIE het beste uitkomt. Bied je excuses aan en geef mensen maar het geld terug.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ontving binnen enkele minuten 26 pm's van deze user, wij hebben gekozen voor deze oplossing om zo aan de hand van resultaten van 11:40 de overlevers inzicht te geven en hen een keuze te laten maken tussen de overlevers die op de 7e en 8e plaats stonden om 11:40.
Top idee.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:09 schreef Joylove het volgende:
Als de bug nu dan weg is laat ons dan kiezen tussen die 2 en niet de overlevers dan is het eerlijk er is dan nog een uur te stemmen door ons Dan is het een eerlijke oplossing
Bunker 2, 3...duidelijkquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:08 schreef Danny het volgende:
[..]
je kunt 't ook zien als investering natuurlijk
Sowieso zou iedereen die sinds gisteravond heeft gestemd zn gekochte votes moeten terugkrijgen. Dat levert ze iig weer goodwill op.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:10 schreef Danny het volgende:
[..]
dan ga ik wel m'n 1000+ credits terugwillen
Ik vind het allemaal te toevallig.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:14 schreef Espabilado het volgende:
Het lijkt me overigens ook zéér sterk dat iemand de methode van Pl0x gebruikt had. Ik denk dat hij de eerste en enige is die dat lek vond. Verwacht eerder frauduleuze stemmen door de 5 gratis credits bij aanmaken nieuwe accounts.
Als ze ook maar beetje klantenbinding/PR-minded zijn daar zullen ze niet zo dom zijn om mensen het gevoel te geven bestolen te zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:15 schreef Stefan het volgende:
[..]
Sowieso zou iedereen die sinds gisteravond heeft gestemd zn gekochte votes moeten terugkrijgen. Dat levert ze iig weer goodwill op.
vind je het heel gek dat er op je gejaagd word?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat is er nou toevallig aan? Ik heb Renate vandaag al zo'n 200 votes gegeven. Gisteren ook al zoiets, ik was NOG van plan om haar 250 votes te geven.quote:
door weer allemaal nieuwe credits aan te gaan schaffen .... dacht het nietquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:09 schreef Joylove het volgende:
Ik vind het wel erg vervelend voor B&B, omdat dit niet hun fout is. Ik weet zeker dat ze zo ook helemaal geen geld willen verdienen. Het is de fout van IWEBWARE die sommigen onnodig op kosten heeft gejaagd.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:16 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Als ze ook maar beetje klantenbinding/PR-minded zijn daar zullen ze niet zo dom zijn om mensen het gevoel te geven bestolen te zijn.
Nouja de eindverantwoordelijkheid van de beslissing die nu genomen wordt ligt bij B&B.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:19 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg vervelend voor B&B, omdat dit niet hun fout is. Ik weet zeker dat ze zo ook helemaal geen geld willen verdienen. Het is de fout van IWEBWARE die sommigen onnodig op kosten heeft gejaagd.
De eindverantwoordelijke zijn gewoon de mensen van The Bunker en niemand andersquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:19 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg vervelend voor B&B, omdat dit niet hun fout is. Ik weet zeker dat ze zo ook helemaal geen geld willen verdienen. Het is de fout van IWEBWARE die sommigen onnodig op kosten heeft gejaagd.
1 PM was voldoende geweest.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:17 schreef pim-metje het volgende:
[..]
vind je het heel gek dat er op je gejaagd word?
Waarschijnlijk is er toen een hack gepleegd met een enorme stem-attack, maar dit is speculeren, kan 't me voorstellen als enige valide reden.quote:
Ja, maar je hebt ook zoiets als overmacht. Ze kopen een product in en de bijbehorende kennis. Zo'n grote bug waarbij het gaat om ECHT GELD van ECHTE KLANTEN is echt een enorme fout van de websitemaker. Dat mag je B&B niet helemaal aanrekenen. Zij zijn echter nu wel degenen die het moeten fixen met de kijker natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:21 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Nouja de eindverantwoordelijkheid van de beslissing die nu genomen wordt ligt bij B&B.
Ik denk ook niet dat Dementor hier aangevallen wordt, maar hij treed hier op als spreekbuis toch????quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik snap dat de emoties hoog oplopen, willen jullie wel in ogenschouw nemen dat het niet de schuld van Dementor is. Hem als zondebok nemen is niet netjes, de fout ligt bij de websitebouwer.
Doet vrijwel niemand behalve pim-metje denk ik die niet helemaal 100 is dat ie 20+ pm's gaat versturenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik snap dat de emoties hoog oplopen, willen jullie wel in ogenschouw nemen dat het niet de schuld van Dementor is. Hem als zondebok nemen is niet netjes, de fout ligt bij de websitebouwer.
men onderschat mij regelmatig en dat moet eigenlijk gewoon zo blijvenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:13 schreef Pek het volgende:
[..]
Bunker 2, 3...duidelijk![]()
Dom ben je niet, maar dat kan ook niet anders na al die jaren
jullie zijn oplichters en jullie hebben ons gelokt met valse informatie, in de hele show beslissen wij bijna niks, zelfs de exit beslissen wij niet.quote:
als gebruikers mag ik dat b en b wel aanrekenen, en b en b vechten het maar verder uit.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt ook zoiets als overmacht. Ze kopen een product in en de bijbehorende kennis. Zo'n grote bug waarbij het gaat om ECHT GELD van ECHTE KLANTEN is echt een enorme fout van de websitemaker. Dat mag je B&B niet helemaal aanrekenen. Zij zijn echter nu wel degenen die het moeten fixen met de kijker natuurlijk.
Sorryquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:24 schreef Danny het volgende:
[..]
men onderschat mij regelmatig en dat moet eigenlijk gewoon zo blijven
Ik heb steeds de stemmen wel in de gaten gehouden, en als je kijkt dat iedereen gemiddeld 1500 stemmen heeft en Renate 3000 en ik zie hier dat mensen honderden credits gekocht hebben voor haar omhoog en beneden stemmen dan denk ik niet dat er een grote hack is geweest... ik denk zelf nogsteeds dat de enige fraude is geweest het aanmaken van meerdere accounts per IP om te kunnen stemmen met de gratis credits. En dat heb ik 3 dagen geleden al aangekaart.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is er toen een hack gepleegd met een enorme stem-attack, maar dit is speculeren, kan 't me voorstellen als enige valide reden.
Na de eliminatie gaat toch iedereen op 0, staat duidelijk in de FAQ.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:30 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Tjah, als iedereen op 0 gaat dan hou ik ermee op.
\quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb geen direct telefoonnummer maar heb 't direct gemeld bij de mensen die dat wel hebben. Het zal dan ook zo snel mogelijk bij hen terecht komen, via verschillende kanalen.
Ik ook danny ik laat het er niet bij zittenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:10 schreef Danny het volgende:
[..]
dan ga ik wel m'n 1000+ credits terugwillen
dat ze het goed afleveren of anders duidelijk maken dat ze het NIET goed kunnen afleveren.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:38 schreef Pl0x het volgende:
Wat verwacht je ven een website MET 4 WEKEN DEADLINE?
Als er geld gevraagt wordt om iest te zien, mag men verwachte dat het werkt. Werkt het niet moeten ze kappenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:38 schreef Pl0x het volgende:
Zeur niet het is niet onze fout niet van iwebware maar van een ander
Wie dan volgens jou?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:38 schreef Pl0x het volgende:
het is niet jouw fout dat je een lek bekend maakt. je hebt iedereen behoedt voor meer onnodige kosten.quote:
Ja, ingecalculeerd door Peter.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:48 schreef pim-metje het volgende:
[..]
ze gaan zichzelf dus 2.5 duizend euro afhandig maken?
Scheelt hem weer 2500 euro.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:59 schreef Espabilado het volgende:
Volgens mij was Bart net ook onaangenaam verrast over deze wending.
quote:
Je zit niet bij de redactie, hou je muil nou eens.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:38 schreef Pl0x het volgende:
Jij hebt de fout niet gemaakt, je hebt m ontdekt. Iwebware maakte de foutquote:
Tuurlijk niet, als alles normaal verlopen was en zij laatste had gestaan was niemand anders er uit gegaan.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:05 schreef wimpeyV het volgende:
Iedereen, die credits heeft uitgegeven om Renate erin te houden, c,q uit te stemmen. hebben m.i een beetje simpel geredeneerd, omdat Renate al had aangegeven, ongeacht de stemmen, eruit te stappen, dus weggegooid geld/credits door eigen toedoen.
had tie het maar beter moeten uitleggen .... een poll voorleggen zonder te zeggen dat die nog alle kanten had opgekunt ( en ook ging ) is dan ook stupid ...zo veroorzaak je dat de bewoners de verkeerde coclussie gaan trekkenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:59 schreef Espabilado het volgende:
Volgens mij was Bart net ook onaangenaam verrast over deze wending. Bekte nog even naar Renate of ze wel duidelijk had aangegeven dat zij sowieso weg wilde.
dat maakt niks uit .... je mag stemmen op wie je wilt daar betaal je voor ....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:05 schreef wimpeyV het volgende:
Iedereen, die credits heeft uitgegeven om Renate erin te houden, c,q uit te stemmen. hebben m.i een beetje simpel geredeneerd, omdat Renate al had aangegeven, ongeacht de stemmen, eruit te stappen, dus weggegooid geld/credits door eigen toedoen.
dit is ook opgelostquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:15 schreef Espabilado het volgende:
Ik ben wel pissed dat ik al 3 dagen probeer aan te kaarten dat er ws voornamelijk frauduleus gestemd wordt door middel van aanmaken nieuwe accounts waar je 5 gratis credits krijgt waarmee je kan stemmen op de deelnemers pagina. En daar wordt niks mee gedaan. En nu 1 beveiligingslek en er wordt meteen overtrokken gereageerd.
:.......... Ik had in deze best vervelende situatie alleen over de situatie van Renate, die ongeacht het aantal stemmen AL had besloten eruit te gaan, vrijwillig of onvrijwillig. Ook al zou ze om 11.40 uur op de 1e plaats hebben gestaan. Dan hadden de voorstanders van Renate beter het geld voor een taxi richting Gouda kunnen doneren. ........................................ Ik heb GEEN commentaar gegeven op streamers, die op andere "overlevenden" hun credits hebben uitgegeven. Zeker in de situatie van Bobby is zijn gedwongen vertrek wel discutabel, ongeacht mijn mening over hem.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:12 schreef snetje het volgende:
[..]
dat maakt niks uit .... je mag stemmen op wie je wilt daar betaal je voor ....
Renate eruit of niet maakt geen bal uit ... ook deze stemmers worden beduveld zo
dat is nogal een speculatie die je daar als waarschijnlijkheid deponeert.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:30 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Oke goed, maar de stand van 11:40 had dus ws (ook) al frauduleuze stemmen.
Zucht. Nee.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:30 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Oke goed, maar de stand van 11:40 had dus ws (ook) al frauduleuze stemmen.
Valt wel mee toch. Er kwamen genoeg berichten langs paar dagen geleden al van 10minutemail om e-mailadressen mee te genereren om meer accounts te openen, die per definitie 5 credits krijgen. Ook maar één gebruikte credit daarvan voor een stem is een frauduleuze stem imo. Dus 'nogal een speculatie' klinkt nogal zwaar voor een simpel feitje... ik zeg ook niet dat het om duizenden stemmen gaat.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:50 schreef Danny het volgende:
[..]
dat is nogal een speculatie die je daar als waarschijnlijkheid deponeert.
IK WIL EEN UNBANquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:50 schreef Danny het volgende:
[..]
dat is nogal een speculatie die je daar als waarschijnlijkheid deponeert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |