\quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb geen direct telefoonnummer maar heb 't direct gemeld bij de mensen die dat wel hebben. Het zal dan ook zo snel mogelijk bij hen terecht komen, via verschillende kanalen.
Ik ook danny ik laat het er niet bij zittenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:10 schreef Danny het volgende:
[..]
dan ga ik wel m'n 1000+ credits terugwillen
dat ze het goed afleveren of anders duidelijk maken dat ze het NIET goed kunnen afleveren.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:38 schreef Pl0x het volgende:
Wat verwacht je ven een website MET 4 WEKEN DEADLINE?
Als er geld gevraagt wordt om iest te zien, mag men verwachte dat het werkt. Werkt het niet moeten ze kappenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:38 schreef Pl0x het volgende:
Zeur niet het is niet onze fout niet van iwebware maar van een ander
Wie dan volgens jou?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:38 schreef Pl0x het volgende:
het is niet jouw fout dat je een lek bekend maakt. je hebt iedereen behoedt voor meer onnodige kosten.quote:
Ja, ingecalculeerd door Peter.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:48 schreef pim-metje het volgende:
[..]
ze gaan zichzelf dus 2.5 duizend euro afhandig maken?
Scheelt hem weer 2500 euro.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:59 schreef Espabilado het volgende:
Volgens mij was Bart net ook onaangenaam verrast over deze wending.
quote:
Je zit niet bij de redactie, hou je muil nou eens.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:38 schreef Pl0x het volgende:
Jij hebt de fout niet gemaakt, je hebt m ontdekt. Iwebware maakte de foutquote:
Tuurlijk niet, als alles normaal verlopen was en zij laatste had gestaan was niemand anders er uit gegaan.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:05 schreef wimpeyV het volgende:
Iedereen, die credits heeft uitgegeven om Renate erin te houden, c,q uit te stemmen. hebben m.i een beetje simpel geredeneerd, omdat Renate al had aangegeven, ongeacht de stemmen, eruit te stappen, dus weggegooid geld/credits door eigen toedoen.
had tie het maar beter moeten uitleggen .... een poll voorleggen zonder te zeggen dat die nog alle kanten had opgekunt ( en ook ging ) is dan ook stupid ...zo veroorzaak je dat de bewoners de verkeerde coclussie gaan trekkenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:59 schreef Espabilado het volgende:
Volgens mij was Bart net ook onaangenaam verrast over deze wending. Bekte nog even naar Renate of ze wel duidelijk had aangegeven dat zij sowieso weg wilde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |