Vandaag liep ik door de stad. Het is zaterdag, dus alle boerendorpsmensen zijn aan komen stromen om te komen winkelen. Heel fijn en leuk hoor, alleen sommige mensen zijn echt gigantische hufters. Dit valt alleen uit te leggen met een situatieschets: Ik was net op de markt geweest om boodschappent te doen. Zeven mensen komen eten (jeej een pindaallergie en een moslim en nog iemand die van alles en nog wat niet eet ivm religie/allergie/andere shit, lekker gemakkelijk), dus ik had veel tasjes, want zeven magen hebben wat nodig om gevult te worden. Op een druk kruispunt tussen twee winkelstraten loopt er iemand tegen me op; Shits happens. Dus ik zeg heel normaal: ,,Pardon" Begint die kerel tegen mij te keer te gaan als een bootwerker. Lichtelijk verbaast vroeg ik hem of hij aan een bepaalde ziekte met een K wilt overlijden. Dat was niet de meest handige actie van de dag

, want hij werd enkel bozer. Ik besloot hem zwijgend aan te horen en hem af en toe op zijn grammatica te verbeteren, want ik zag al stadswachten

aankomen, achter hem. Natuurlijk begonnen de wachten een goed gesprek met hem, zodat ik naar mijn kamer kon lopen.
Samenvatting:
Klacht 1: Mensen die tegen je aan lopen als je loopt te sjouwen
Klacht 2: Mensen die niet gewoon pardon zeggen, maar je gaan uitschelden
Subklacht 1: Voor veel mensen koken met allemaal hun eigen eetafwijkingen