idd, en waarschijnlijk nog geestelijk gehandicapt ookquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:22 schreef Sapstengel het volgende:
Dat meisje loopt op krukken?
Zwaar geestelijk gehandicapt*quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
idd, en waarschijnlijk nog geestelijk gehandicapt ook
Ik denk eigenlijk dat het eerder zo was:quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:18 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
LoL daar. Niet wetende wat tegen elkaar te zeggen, dus maar een beetje doelloos om jullie heen kijken.
Dames en heren, TS verdraaid de waarheid.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:36 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het eerder zo was:
[ afbeelding ]
vijftig cent en Snoop dogg zouden jaloers zijn op een pimp zoals TS
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:36 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het eerder zo was:
[ afbeelding ]
vijftig cent en Snoop dogg zouden jaloers zijn op een pimp zoals TS
Danke.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:12 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind het een goed topic.![]()
Al die fucking haters hier lopen te'en, maar zelf
1. Maken ze in het echt niets mee.
2. Krijgen ze zoiets niet zo mooi op het scherm.
Het valt trouwens ditmaal best mee met het aantal haters vindik
quote:Paar minuten later dus ook echt met dr gegaan, paraparpap in dr mond neuriënd, want er speelde rap das armas.
Vooral een mooie spanningsboog in het verhaal!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:12 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind het een goed topic.![]()
Al die fucking haters hier lopen te'en, maar zelf
1. Maken ze in het echt niets mee.
2. Krijgen ze zoiets niet zo mooi op het scherm.
Wat is dit nu weer? Klinkt als een pijnstiller of iets wat je in een coffeeshop kunt kopen.quote:
"spange smatjes" is Buitentaal voor "mooie meisjes".quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:35 schreef Mister1977 het volgende:
Het is friet. Niet patat en frites is voor Fransen en Walekoppen.
[..]
Wat is dit nu weer? Klinkt als een pijnstiller of iets wat je in een coffeeshop kunt kopen.
Wat is Friet?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:35 schreef Mister1977 het volgende:
Het is friet. Niet patat en frites is voor Fransen en Walekoppen.
[..]
Wat is dit nu weer? Klinkt als een pijnstiller of iets wat je in een coffeeshop kunt kopen.
Ik had ook 'lieflijke deernes' kunnen schrijven, maar ik vind 'spange smatjes' altijd wel een mooie alliteratie.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:35 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:35 schreef Seam het volgende:
[..]
Vooral een mooie spanningsboog in het verhaal!
Latiku
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |