Too close for comfort.quote:
Dat vraagt om een mooie vervolgvraagquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:19 schreef BasOne het volgende:
AEFG waar zit ik met m'n hoofd.
Zelfde stad als de beatles vandaan komen.
Liverpool -_-
Let niet op mij, ben al sinds gister 11 dronken en heb maar 4 uur geslapen...
Hehehequote:
Ze zijn trots op je, alle 3quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:36 schreef BasOne het volgende:
Atomic poesjes
Speciaal voor jouwquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:43 schreef MaJo het volgende:
Damn was inderdaad even wegmaar er kunnen niet genoeg beatlesvragen gesteld worden
Ik heb Abbey road en Sgt Peppers op LPquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:45 schreef BasOne het volgende:
[..]
Speciaal voor jouw
Wie heeft The White Album LP ?
Alle albums op LP en CDquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb Abbey road en Sgt Peppers op LPen alle albums op cd
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:01 schreef mrkrul het volgende:
panama?
die is wel goedquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:09 schreef BasOne het volgende:
Laos...
But only when they're green.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:14 schreef Mark het volgende:
Except when they are green - Monty Python
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:21 schreef Homdeck het volgende:
jan van dijk
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:20 schreef Mark het volgende:
Tja, ik mocht natuurlijk niet mijn Monty Python Songbook erbij pakken om te checken. Favoriete song: de Duitse versie van I'm a lumberjack, met daarbij een plaatje van Adolf H. ("At last, a zong vor german lumberjacks!") met daarnaast Rudolf Hess ("Vhy are ve zinking in English?")
Wie is de trainer van VVV Venlo?
Welk nummer van wie?quote:is a song performed by
and featured on their 1972 album
. Written by their lead vocalist,
, the song mentions many famous actors of 20th century film by name and also mentions Los Angeles's Hollywood Boulevard. Actors mentioned in the song include Greta Garbo, Rudolph Valentino, Bela Lugosi, Bette Davis, Marilyn Monroe, George Sanders, and Mickey Rooney. The central theme of the song is the inhumane manner in which the Hollywood industry drains and exploits its stars, while their film images endure.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |