Kanker.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:12 schreef Hephaistos. het volgende:
Kansspelbelasting is belachelijk hoog ja
Volgens mij is het zo dat je meestal kunt kiezen: de prijs of een geldprijs als vervanging. Niet beiden.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:15 schreef GlowMouse het volgende:
Meestal krijg je er een geldprijs bij waarmee je de kansspelbelasting kunt afbetalen. Over die geldprijs moet je ook weer kansspelbelasting betalen, dus je krijgt totaal ongeveer 41% van de waarde erbij aan geld.
Idd, te luie OP om fatsoenlijk te posten waar dit over gaat.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:19 schreef Djarum het volgende:
waarom flikkert men deze niet dicht? slechte OP, gaat helemaal nergens over dit..
nope, sorry:quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:41 schreef ukga het volgende:
[..]
Eigenlijk is kanker een aandoening, en geen ziekte.
jonge het staat op wikipedia, dus dan is het zoquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:27 schreef Djarum het volgende:
[..]
nope, sorry:
ziek·te de; v -n, -s 1 het ziek-zijn: storing in de werking ve of meer vd organen 2 vorm van ziekte; ziekelijke neiging of gewoonte: beroepsziekte, geestesziekte, kinderziekte, welvaartsziekte
aan·doe·ning de; v -en 1 ziekelijke toestand 2 gewaarwording 3 ontroering
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:03 schreef ukga het volgende:
[..]
jonge het staat op wikipedia, dus dan is het zo
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kanker
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:03 schreef ukga het volgende:
[..]
jonge het staat op wikipedia, dus dan is het zo
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kanker
een porsche?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:27 schreef Koploperkopper het volgende:
Lening afsluiten, dat ding in ontvangst nemen, verkopen, direct de lening aflossen en een leuke 2e hands Porsche kopen.
Dat geldt voor Ferrari's ook. Profvoetballers daargelaten.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:08 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
een porsche?![]()
daar wil je toch niet in rondrijden man, de enige mensen die je daarin ziet rijden zijn kalende dikke mannen van rond de 50
touché, maar ferrari's zijn iig nog mooiquote:Op zondag 3 mei 2009 13:11 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat geldt voor Ferrari's ook. Profvoetballers daargelaten.
echt ontopic valt er hier niet te gaan, gezien de OP..quote:Op zondag 3 mei 2009 12:48 schreef tho_Omas het volgende:
Krijgen we dat geneuzel weer over kanker. Ontopic graag.
quote:echt ontopic valt er hier niet te gaan, gezien de OP.. omdat mijn IQ onder de 90 is en ik alles voorgekauwd moet krijgen. Zo gaat dat ook op mijn MBO niveau 2 opleiding. Vroeger in groep 3 (de tweede keer) deed meneer van Vliet ook altijd alles extra uitgebreid voor mij en na school kreeg ik altijd hulp van zo'n mevrouw. Waarom houdt TS geen rekening met mij?
quote:Op zondag 3 mei 2009 13:08 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
een porsche?![]()
daar wil je toch niet in rondrijden man, de enige mensen die je daarin ziet rijden zijn kalende dikke mannen van rond de 50
Okay, dan koop je voor een prikkie een S2000 en de rest steek je in een huis.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:08 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
een porsche?![]()
Niet iedereen wil in een opgefokte naaimachine/wijvenauto rondrijden.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:16 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Okay, dan koop je voor een prikkie een S2000 en de rest steek je in een huis.
Maar...maar...quote:Op zondag 3 mei 2009 18:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet iedereen wil in een opgefokte naaimachine/wijvenauto rondrijden.
Beter koop je dan een Lancer Evo VIII
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |