nu emmimich weg is hoef je zn postgedrag niet over te nemen hoor, waarin je nog jammerlijk faalt ookquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:35 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
De vraag is wat is het goede wereldbeeld. De zijne, of de jouwe. Mijn antwoord op deze moeilijke te beantwoorden kwestie, is dat jullie beiden het goede wereldbeeld hebben. Het wereldbeeld van ieder individueel persoon verschilt, iedereen heeft een andere kijk op de wereld. Hierdoor is iedereen anders, en kun je niet zeggen dat iemand een fout (lees vertekend) wereldbeeld heeft. Je kunt hoogstens stellen dat de persoon in kwestie een ander wereldbeeld als jou heeft.
Als jij je kunt vinden in dagdag's wereldje, is er iets mis met je.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:42 schreef Silentalarm het volgende:
En daarbij vind ik dagdags wereldbeeld helemaal niet zo heel erg vreemd.
Hij bekijkt alles gewoon op een simpele manier. Maakt het niet te moeilijk voor zichzelf. En door alles simpel te maken komt hij soms terecht op iets wat vreemde uitlatingen, maar ik kan meestal wel volgen hoe hij daar aan komt. Er zal dus idd wel iets mis met me zijn dan.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:44 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Als jij je kunt vinden in dagdag's wereldje, is er iets mis met je.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:29 schreef dagdag het volgende:
kaste 1 met de grote leiders
remlof, de boswachter, adelante, swarmahoer, dagdag, biogarde, ondeugend, nj, surveillancefietsss
[knip]
klacht er staat een onverlaat in kaste 1
Fraude!!11!!quote:
mensen als jij remlof en mike hoeven dat nietquote:
Ik ook niet. Kan ik even heel snel naar kaste 5.quote:
nee man kaste 1is het hoogstquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:16 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik ook niet. Kan ik even heel snel naar kaste 5.
kaste is een KLB dingquote:
Jij zit in kaste 1quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:16 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik ook niet. Kan ik even heel snel naar kaste 5.
ja lach maar, ik ken heel die TS nietquote:
hoe was de date met remlof nouquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |