wat gaat er door je heen?quote:
quote:
Lees kaste 1 nog eens goed doorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:54 schreef GlowMouse het volgende:
Alle EXA-mods horen in dezelfde kaste?
En waarom heb je jezelf eigenlijk nog niet opgenomen in het overzichtje?
Je was net te snelquote:
QFT!quote:klacht er staat een onverlaat in kaste 1
quote:
en daar kom je nu pas achterquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:15 schreef LudoSanders het volgende:
Wat een vertekend wereldbeeld heb jij toch.
De vraag is wat is het goede wereldbeeld. De zijne, of de jouwe. Mijn antwoord op deze moeilijke te beantwoorden kwestie, is dat jullie beiden het goede wereldbeeld hebben. Het wereldbeeld van ieder individueel persoon verschilt, iedereen heeft een andere kijk op de wereld. Hierdoor is iedereen anders, en kun je niet zeggen dat iemand een fout (lees vertekend) wereldbeeld heeft. Je kunt hoogstens stellen dat de persoon in kwestie een ander wereldbeeld als jou heeft.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:15 schreef LudoSanders het volgende:
Wat een vertekend wereldbeeld heb jij toch.
nu emmimich weg is hoef je zn postgedrag niet over te nemen hoor, waarin je nog jammerlijk faalt ookquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:35 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
De vraag is wat is het goede wereldbeeld. De zijne, of de jouwe. Mijn antwoord op deze moeilijke te beantwoorden kwestie, is dat jullie beiden het goede wereldbeeld hebben. Het wereldbeeld van ieder individueel persoon verschilt, iedereen heeft een andere kijk op de wereld. Hierdoor is iedereen anders, en kun je niet zeggen dat iemand een fout (lees vertekend) wereldbeeld heeft. Je kunt hoogstens stellen dat de persoon in kwestie een ander wereldbeeld als jou heeft.
Als jij je kunt vinden in dagdag's wereldje, is er iets mis met je.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:42 schreef Silentalarm het volgende:
En daarbij vind ik dagdags wereldbeeld helemaal niet zo heel erg vreemd.
Hij bekijkt alles gewoon op een simpele manier. Maakt het niet te moeilijk voor zichzelf. En door alles simpel te maken komt hij soms terecht op iets wat vreemde uitlatingen, maar ik kan meestal wel volgen hoe hij daar aan komt. Er zal dus idd wel iets mis met me zijn dan.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:44 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Als jij je kunt vinden in dagdag's wereldje, is er iets mis met je.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:29 schreef dagdag het volgende:
kaste 1 met de grote leiders
remlof, de boswachter, adelante, swarmahoer, dagdag, biogarde, ondeugend, nj, surveillancefietsss
[knip]
klacht er staat een onverlaat in kaste 1
Fraude!!11!!quote:
mensen als jij remlof en mike hoeven dat nietquote:
Ik ook niet. Kan ik even heel snel naar kaste 5.quote:
nee man kaste 1is het hoogstquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:16 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik ook niet. Kan ik even heel snel naar kaste 5.
kaste is een KLB dingquote:
Jij zit in kaste 1quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:16 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik ook niet. Kan ik even heel snel naar kaste 5.
ja lach maar, ik ken heel die TS nietquote:
hoe was de date met remlof nouquote:
Ik lach ja,quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja lach maar, ik ken heel die TS niet
quote:
Ik heb al vaker met rem gedate hoorquote:
Ik hoorde remlof iets mompelen met nieuwe vriendin,weet jij toevallig meer van ?quote:
Oja mocht het zover komen krijg je concert onder je balkonquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:27 schreef dagdag het volgende:
Ik doe bij deze een eenmalige aanbieding aan yvonne
Wil jij in kaste 1 komen, sms dan adminpret naar 3030
Of maak dagdag even mod om een weekje op pub te passen
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:35 schreef Dirkh het volgende:
Dus nu is Adelante een Ikeakastehomo.
Promotie zou ik zeggen.
Mag ik bij jou in de kast?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:33 schreef murp het volgende:
ik sta er niet eens tussen![]()
ik heb mn eigen kast
Ik zal wel een reïncarnatie zijn van een slechte user, dat werkt via karma allemaal door tot de kaste.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:29 schreef -J-D- het volgende:
Ik ben zo trots op mijn lage kaste
Vind het wel verrassend dat GlowMouse niet in een hogere kaste zit dan ik!
Jaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:28 schreef dagdag het volgende:
[..]
Ik hoorde remlof iets mompelen met nieuwe vriendin,weet jij toevallig meer van ?![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:43 schreef dagdag het volgende:
Het blijft ook een fenomeen die yvonne, in flitsen schiet ze voorbij.
en als ik geluk heb reageert ze op mij.
Ondanks aanbeden in heel Nederland, blijft zij zichzelf.
soms zuur soms verdriet, maar boos worden doet ze niet
Eerste klas prozaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:43 schreef dagdag het volgende:
Het blijft ook een fenomeen die yvonne, in flitsen schiet ze voorbij.
en als ik geluk heb reageert ze op mij.
Ondanks aanbeden in heel Nederland, blijft zij zichzelf.
soms zuur soms verdriet, maar boos worden doet ze niet
Krentebol?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:28 schreef dagdag het volgende:
[..]
Ik hoorde remlof iets mompelen met nieuwe vriendin,weet jij toevallig meer van ?![]()
pm even je adresquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:47 schreef murp het volgende:
[..]
ik kom nu uit de kast
kom, gaan we er samen weer in
quote:
quote:
Hé, jij gaat zo naar Nassau, heb je sowieso een toffer kleurtje dan wijquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:50 schreef dagdag het volgende:
Ja kijk mij nou lol hebben tussen de blauwe kleurtjes.
Neequote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:54 schreef dagdag het volgende:
[..]
verslag wat hebben jullie gedaan bij de date ?
nog 5 dagen, en dan ga ik griep ophalenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hé, jij gaat zo naar Nassau, heb je sowieso een toffer kleurtje dan wij
Hoezo?quote:Op zondag 3 mei 2009 00:00 schreef dagdag het volgende:
En een fok tattoo nemen
Gelijk deze laten verwijderen
[ afbeelding ]
Nee de datum dat ik een uur blauw wasquote:
leerde je praten op je 7de ofzo?quote:Op zondag 3 mei 2009 00:13 schreef dagdag het volgende:
Mij moeder vertelde mij dat mijn eerste woorden waren
fok
mod
yvonne.
blijf het bizar verhaal vinden, alsof ik en fok voor elkaar gemaakt zijn
topic staat in ONZ simpele zielquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dit topic is dan ook een klb topic.
Dan nog was zijn reactie niet waar. Want toen ik reageerde stond het topic al in ONZ, had hij ook moeten zien.quote:
Terwijl het hele kaste-systeem een zeer terechte klacht is!quote:Op zondag 3 mei 2009 23:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar daar heeft het geen kans gekregen
Nouquote:Op maandag 4 mei 2009 11:10 schreef miodzio het volgende:
[..]
Terwijl het hele kaste-systeem een zeer terechte klacht is!
Als we in india geleefd hadden, had het idd wel wat uitgemaakt, maar dan kloppen desbetreffende kasten ook niet.quote:
Nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als we in india geleefd hadden, had het idd wel wat uitgemaakt, maar dan kloppen desbetreffende kasten ook niet.
Opel is geen indiaans merkquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Eens kijken hoe goed zo'n corsa het doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |