abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:10:55 #126
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_73766972
Wat goed man
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:17:38 #127
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_73767250
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 23:10 schreef eleusis het volgende:
Wat goed man
Dank je wel !!

En nog bedankt voor alle tijd die je in mij gestopt hebt in het begin!
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:43:19 #128
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_73768213
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 23:17 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Dank je wel !!

En nog bedankt voor alle tijd die je in mij gestopt hebt in het begin!
No problem, 't was zo gepiept
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_73769151
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_73773029
Goedendag,
Nieuw (maar hopelijk tijdelijk) slachtoffer hier.. Ik heb sinds een paar weken regelmatig jeuk, lichte druk etc in m'n rechteroor en een ruis in m'n rechteroor. Heb anderhalve week geleden al 's mijn huisarts gebeld en laten checken of ik geen prop in m'n oor heb of zo maar het was helaas niet zo simpel. Ik moest 10 dagen veel neusspray gebruiken en als 't dan niet over is terug komen. Maandag als 1ste maar 's bellen voor afspraak... Met name met slapen is het heel gigantisch iritant, ik ben namelijk links sinds m'n geboorte of zo al stokdoof (oorzaak onbekend) en als ik slaap heb ik de gewoonte om op m'n rechteroor te gaan liggen (lekker rustig) maar dat lekker rustig gaan niet meer op.. Ik merk btw verschil in volume / herrie of ik op m'n rug lig of op m'n zij. Op m'n zij is het rustiger.. Komt iemand dit bekend voor?

Ik gok door surftochten over het internet over tinnitus dat ik vocht of zo achter m'n trommelvlies heb. Buis van eustatius beetje verstopt oid. 't gekke is dat ik wel kan klaren door m'n kaak te wiebelen (ooit geleerd bij een duikcursus, de vrijwillige tuba opening)
Ik hoop van harte dat 't niet komt door herrie, ik ben wel veel bezig met muziek (gitaar spelen in bandjes) maar door m'n al slechte gehoor links draag ik altijd oordoppen bij concerten en oefenen en zo, de op maat gemaakt otoplastieken.
Dit is een Signature....
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 12:44:04 #131
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_73775844
Wat gebeurt er met je tinnitus als je klaart? Als het dan weg gaat is het niet tinnitus door oorbeschadiging, want dat zou niets moeten uitmaken.

Volgens mij moet je gewoon heel snel naar een kno-arts, zodat die kan uitsluiten dat het tinnitus is (of kan bevestigen...). Volgens kun je gewoon nu direct zeggen tegen je huisarts dat je direct naar een KNO-arts wilt. De huisarts kan iig niets meer doen nu voor je. Mss kun je de huisarts ff bellen om een verwijsbriefje en ik zou maandag gewoon gelijk een afspraak maken met de kno-arts, je zult niet direct mogen komen lijkt me...
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_73776132
Ik heb wel 't idee dat 't iets helpt maar niet ineens.. Heb een paar jaar geleden een keer een prop in m'n oor gehad, verstopt en uitgespoten door de dokter en toen had ik ook een piep. Het duurde daarna toen ook wel een dag voor de piep weg was. Op dit moment ook beetje zeurende pijn dus ik denk dat iets van een ooronsteking heb.
Dit is een Signature....
pi_73786105
Het zal vast wel eerder gevraagd zijn, maar kan Ritalin er ook een invloed op hebben?
Mijn nieuwe vriend blijkt ook tinnitus te hebben en bij hem is het erger geworden sinds hij Ritalin gebruikt (hij heeft ADD, dus zonder H).
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_73790593
Bleh, 3 weken geleden een oorontsteking gekregen, welke na een dikke week weg is gegaan met druppelen, en resultaat een ruisje
BlaBlaBla
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:58:16 #135
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_73844894
Er komt steeds meer aandacht voor..

http://www.nu.nl/gezondhe(...)t-bij-oorsuizen.html
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_73980396
Ik heb sinds een paar weken (2 ofzo) last van een pieptoon in m'n linkeroor. Vooralsnog erg zacht en hij klinkt iets hoger dan de middelste C op een piano (ongeveer dan..)

Had er plotseling last van gekregen, ging op een dinsdagavond naar bed en hoorde ineens die toon. Was het weekend ervoor wel in de kroeg geweest, maar had direct erna geen piep.

Verder voelt het als een soort oorontsteking (Lijkt wat dicht te zitten, net alsof er druk op m'n oor staat) en heb ook af en toe lichte pijn/steken in de gehoorgang.

Omdat ik nogal in paniek raakte (:')) ben ik na drie dagen naar de huisarts geweest. Die kon alleen een wondje in de gehoorgang vinden. Ik verwachtte dat het na een aantal dagen wel over zou zijn, maar ik heb het nu nog steeds. Is dit tinnitus? Kan zo'n wondje een blijvende pieptoon veroorzaken?
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_73987141
tvp, want ik heb het ook zitten. Sinds enkele maanden aan mn rechteroor

Een mi, om precies te zijn. Ik ga nooit naar concerten of festivals, maar gebruik sinds een jaar in-earphones. Dat kan misschien een oorzaak zijn, al is het dan wel vreemd dat het alleen aan 1 oor is.
pi_73987447
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 12:54 schreef virl3 het volgende:
Ik heb wel 't idee dat 't iets helpt maar niet ineens.. Heb een paar jaar geleden een keer een prop in m'n oor gehad, verstopt en uitgespoten door de dokter en toen had ik ook een piep. Het duurde daarna toen ook wel een dag voor de piep weg was. Op dit moment ook beetje zeurende pijn dus ik denk dat iets van een ooronsteking heb.
Ben inmiddels bij den Dokter geweest, Mijn trommelvliezen zijn een beetje ingetrokken. Fiks neus sprayen met eoa spray op recept. Klopt denk ik ook wel want ik hoor ook meer krak geluiden ed. En ik heb al 't idee dat iets helpt..

[ Bericht 0% gewijzigd door virl3 op 23-10-2009 16:23:57 ]
Dit is een Signature....
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:20:46 #139
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_74184411
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:17 schreef eleusis het volgende:
Terugvindpiep
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:32:19 #140
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74184862
ik ben ziek, en het piept keihard

Lang geleden

Wat wel grappig is is dat als ik mn kaak wiebel, ik deuntjes kan maken Ik ben nu bezig met de soundtrack van the a-team twil alleen niet echt geweldig
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:33:14 #141
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74184900
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 15:53 schreef katerwater het volgende:

Een mi, om precies te zijn. Ik ga nooit naar concerten of festivals, maar gebruik sinds een jaar in-earphones. Dat kan misschien een oorzaak zijn, al is het dan wel vreemd dat het alleen aan 1 oor is.
ik gebruikte die kutdingen ook. Je oor is dan helemaal afgesloten en er kan dus geen geluid meer ontsnappen

Kutdingen.
pi_74212581
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 15:53 schreef katerwater het volgende:

Wat voor werk doe je? En wat voor werk heb je in het verleden gedaan.

[ Bericht 3% gewijzigd door Glijdt_licht op 30-10-2009 04:36:07 ]
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_74212583
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:33 schreef Qwea het volgende:

[..]

ik gebruikte die kutdingen ook. Je oor is dan helemaal afgesloten en er kan dus geen geluid meer ontsnappen

Kutdingen.
Ze zijn niet kut. Als ze dat waren, waren gehoorapparaten namelijk ook niet goed . Die sluiten ook af.

Probleem is alleen dat veel mensen ze gewoonweg te hard zetten.
Mensen snappen niet dat als je je muziek zachter zet, je oren daarop gaan reageren waardoor je het tochw eer beter hoort.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 04:30:10 #144
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74212589
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 04:28 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Ze zijn niet kut. Als ze dat waren, waren gehoorapparaten namelijk ook niet goed . Die sluiten ook af.

Probleem is alleen dat veel mensen ze gewoonweg te hard zetten.
Ik vind ze kut. Bij normale oordopjes heb je tenminste geluid verlies. Ik had ze naar mijn mening niet eens hard. I heb ze ooit toen ik die piep had eens nog 1x in gehad. Op zn allerzachtste.... Dat heb ik geweten

Ze zijn niet voor mij bestemd. Gewone doppen ook niet trouwens
pi_74212594
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 04:30 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik vind ze kut. Bij normale oordopjes heb je tenminste geluid verlies. Ik had ze naar mijn mening niet eens hard. I heb ze ooit toen ik die piep had eens nog 1x in gehad. Op zn allerzachtste.... Dat heb ik geweten

Ze zijn niet voor mij bestemd. Gewone doppen ook niet trouwens
Dan hoop ik niet voor jou dat je ooit aan een gehoorapparaat toekomt die geheel afsluit. (alhoewel het handig is in lawaaiige omgevingen)
Gewoon uitzetten, en ze dempen al beter dan welke oorbeschermer dan ook

Ik gebruik zelf geen doppen omdat ik er geen fuck aan heb. Gebruik een koptelefoon die geheel om mijn oorschelp heengaat, en dus mijn AHO appareten binnen de schelp van de koptelefoon terechtkomen
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 04:33:23 #146
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74212597
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 04:32 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Dan hoop ik niet voor jou dat je ooit aan een gehoorapparaat toekomt die geheel afsluit. (alhoewel het handig is in lawaaiige omgevingen)
Gewoon uitzetten, en ze dempen al beter dan welke oorbeschermer dan ook
Dempen heb je een punt, alleen wil ik wel graag nog fatsoenlijk wat horen op een feestje
pi_74212599
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 04:33 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dempen heb je een punt, alleen wil ik wel graag nog fatsoenlijk wat horen op een feestje
Mja en daarom moet je uitkijken met je oren . Ik heb niks meer aan feestjes omdat ik door alle lawaai het 'juiste' lawaai er niet meer tussenuit kan pikken. Dus meestal ben ik dan gewoon maar stil :/.
pi_74213731
Ik ben de laatste 2 dagen opgestaan, en voor mijn gevoel is het 's ochtends dan een stuk minder opeens ?
Ben wel 3 dagen vrij geweest, en 2 dagen ziek dus ben erg goed uitgerust.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_74478674
Gisteren naar een optreden geweest, oordopjes in. Nu een heel raar gevoel in 1 oor, alsof er druk op staat. Piep/ruis is niet erger maar het voelt alsof hij dicht zit ofzo
pi_74509584
hoi allemaal,
Ik heb ook sinds 1 maand last van tinnitus. (te lang bij boxxen gestaan denk ik)
Al een heel proces doorlopen huisarts die me neusspray gaf en een gehoortest adviseerde.
Gehoor is prima. GElijk oordopjes laten maken. hebze nog niet verwacht ze deze week.
had de keus uit 9 15 en 25 heeft iemand ervarig?!?!
Nu wil ik nog naar de KNO misschien kan die er iets mee...
Ik merk wel dat als ik erminder over nadenk ik het minder hoor.
Wel in bed en tijdens vrij stille situaties maar ik raak er soms ook wel gestrest van.
Veel van jullie zijn ook nog jong lees ik?
Ik ben ook pas 21.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')