Dank je wel !!quote:
No problem, 't was zo gepieptquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:17 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Dank je wel !!
En nog bedankt voor alle tijd die je in mij gestopt hebt in het begin!
Ben inmiddels bij den Dokter geweest, Mijn trommelvliezen zijn een beetje ingetrokken. Fiks neus sprayen met eoa spray op recept. Klopt denk ik ook wel want ik hoor ook meer krak geluiden ed. En ik heb al 't idee dat iets helpt..quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:54 schreef virl3 het volgende:
Ik heb wel 't idee dat 't iets helpt maar niet ineens.. Heb een paar jaar geleden een keer een prop in m'n oor gehad, verstopt en uitgespoten door de dokter en toen had ik ook een piep. Het duurde daarna toen ook wel een dag voor de piep weg was. Op dit moment ook beetje zeurende pijn dus ik denk dat iets van een ooronsteking heb.
quote:
ik gebruikte die kutdingen ook. Je oor is dan helemaal afgesloten en er kan dus geen geluid meer ontsnappenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:53 schreef katerwater het volgende:
tvp, want ik heb het ook zitten. Sinds enkele maanden aan mn rechteroor![]()
Een mi, om precies te zijn. Ik ga nooit naar concerten of festivals, maar gebruik sinds een jaar in-earphones. Dat kan misschien een oorzaak zijn, al is het dan wel vreemd dat het alleen aan 1 oor is.
Wat voor werk doe je?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:53 schreef katerwater het volgende:
tvp, want ik heb het ook zitten. Sinds enkele maanden aan mn rechteroor![]()
Een mi, om precies te zijn. Ik ga nooit naar concerten of festivals, maar gebruik sinds een jaar in-earphones. Dat kan misschien een oorzaak zijn, al is het dan wel vreemd dat het alleen aan 1 oor is.
Ze zijn niet kut. Als ze dat waren, waren gehoorapparaten namelijk ook niet goedquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik gebruikte die kutdingen ook. Je oor is dan helemaal afgesloten en er kan dus geen geluid meer ontsnappen
Kutdingen.
Ik vind ze kut. Bij normale oordopjes heb je tenminste geluid verlies. Ik had ze naar mijn mening niet eens hard. I heb ze ooit toen ik die piep had eens nog 1x in gehad. Op zn allerzachtste.... Dat heb ik gewetenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 04:28 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ze zijn niet kut. Als ze dat waren, waren gehoorapparaten namelijk ook niet goed. Die sluiten ook af.
Probleem is alleen dat veel mensen ze gewoonweg te hard zetten.
Dan hoop ik niet voor jou dat je ooit aan een gehoorapparaat toekomt die geheel afsluit. (alhoewel het handig is in lawaaiige omgevingen)quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 04:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind ze kut. Bij normale oordopjes heb je tenminste geluid verlies. Ik had ze naar mijn mening niet eens hard. I heb ze ooit toen ik die piep had eens nog 1x in gehad. Op zn allerzachtste.... Dat heb ik geweten
Ze zijn niet voor mij bestemd. Gewone doppen ook niet trouwens
Dempen heb je een punt, alleen wil ik wel graag nog fatsoenlijk wat horen op een feestjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 04:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet voor jou dat je ooit aan een gehoorapparaat toekomt die geheel afsluit. (alhoewel het handig is in lawaaiige omgevingen)![]()
Gewoon uitzetten, en ze dempen al beter dan welke oorbeschermer dan ook
Mja en daarom moet je uitkijken met je orenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 04:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dempen heb je een punt, alleen wil ik wel graag nog fatsoenlijk wat horen op een feestje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |