Hoe en waar heb je het vernomen van dat medicijn?quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:02 schreef Dark0z het volgende:
Heb vernomen dat ze bij het Leids Universitair Medisch Centrum bezig zijn met medicatie voor mensen die net Tinnitus hebben opgelopen. Als ik het goed verstaan heb () dan heeft het positieve effecten, maar in hoeverre weet ik niet. Ik heb in ieder geval een mail adres gekregen en over een half jaar zal ik eens mailen.
Oke, dank je!quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:12 schreef Dark0z het volgende:
bij het LUMC van meneer de Laat. Die doet ook veel onderzoek naar Tinnitus
Geen idee, je zou kunnen mailen naar het audiologisch centrum om te vragen over hoe/wat. Maar voor zover ik weet is er geen 100% oplossing/genezing. Staat nog echt in de kinderschoenen. Ondanks dat, volgens tinnitus.nl, ongeveer 1op10 Nederlanders er last van heeftquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:23 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Oke, dank je!
Je weet toevallig niet, hoe dat medicijn zou heten?
Ze zijn in Antwerpen ook met een nieuw medicijn bezig wat uit Italië zou moeten komen, maar heb nog niet mee kunnen krijgen wat de naam is.
Uit nieuwsgierigheid klik ik er dan toch op... Met als resultaat dat het nu 10 minuten later nog nagalmt in mijn oren.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:02 schreef Dark0z het volgende:
Voor de mensen die niet weten wat Tinnitus is ( misschien wel wat voor de openingspost )
Vind tevens dat de overheid, media etc wel meer aandacht mag besteden aan deze marteling
Geloof het of niet, maar als ik dat filmpje kijk is bij mij een halve minuut stil en hoor ik mijn eigen tinnitus niet, al doe ik er moeite voor (zelf met mijn oren dichtgedrukt). Daarna komt ie wel weer vrij snel terug.quote:
Grappig (of eigenlijk: helemaal niet grappig...): ik had het omgekeerde. Na het bekijken van het filmpje leek de tinnitus extra zijn best te doen om er over heen te komen...quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:29 schreef DaneV het volgende:
Geloof het of niet, maar als ik dat filmpje kijk is bij mij een halve minuut stil en hoor ik mijn eigen tinnitus niet, al doe ik er moeite voor (zelf met mijn oren dichtgedrukt). Daarna komt ie wel weer vrij snel terug.
Erg appartHeb het 3 keer gedaan.
Nog een paar keer geprobeerd, maar nu krijg ik koppijn
"Residual inhibition" heet dat fenomeenquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:29 schreef DaneV het volgende:
Geloof het of niet, maar als ik dat filmpje kijk is bij mij een halve minuut stil en hoor ik mijn eigen tinnitus niet, al doe ik er moeite voor (zelf met mijn oren dichtgedrukt). Daarna komt ie wel weer vrij snel terug.
Erg appartHeb het 3 keer gedaan.
Bij de kijkshop kun je ze krijgen : http://www.kijkshop.nl/pr(...)oordopjes-partyplug/quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:12 schreef DaneV het volgende:
Weet iemand waar je oordopjes kunt halen voor tijdens het uitgaan? Zie ze wel op internet maar zou ze het graag morgenavond al hebben omdat ik dan uitga en liever geen risico loop. En kan iemand een model/merk aanraden? Liefst zo klein en opvallend mogelijk natuurlijk.
Herriestoppers voor een paar euro bij de Etos of Kruidvat zijn best OK voor in clubs.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:12 schreef DaneV het volgende:
Weet iemand waar je oordopjes kunt halen voor tijdens het uitgaan? Zie ze wel op internet maar zou ze het graag morgenavond al hebben omdat ik dan uitga en liever geen risico loop. En kan iemand een model/merk aanraden? Liefst zo klein en onopvallend mogelijk natuurlijk.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:47 schreef eleusis het volgende:
[..]
Echt goeie halen is denk ik een beetje kort dag. Sowieso moet je die Alpine's leren in- en uitdoen. Een vriend heeft een keer een half uur in m'n oor gehangen achteraf om er eentje weer uit te krijgen. Wel een bonding experience maar toch.Maar met die doppen is het geluid wel veel beter, omdat ze gelijkmatiger dempen.
Zie PM.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:53 schreef Dark0z het volgende:
Zijn er hier mensen die voor de Televisie hun verhaal kwijt willen m.b.t. Tinnitus? Ik ben door enkele personen benaderd of ik op Televisie wil komen. Dit is echter totaal niet mijn ding. Maar eigenlijk hoop ik dat hier een studerend persoon dat wilt doen?
Dit zou natuurlijk mooi zijn om Tinnitus onder de aandacht te brengen. Ook in de hoop dat ze meer aandacht achter dit probleem zetten m.b.t genezing maar ook ter voorkoming onder jongeren.
Apart. Ik hoor soms wel zoiets maar een stuk zachter. Meestal heb ik echter een ander geluid in m;n oren zitten. 's nachts voor plopperts. Dat gaat gewoon plop plop plop, maar die hoor ik alleen als ik mn gehoorapparaten niet in heb. Met gehoorapparaten hoor ik een zachte pieptoon.quote:
quote:Koen is slechthorend en heeft 24/7 een piep in zijn oren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |