SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja zoiets maar dan andersquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:03 schreef innepin het volgende:
Huup ik volg je niet helemaal. Jullie mochten een kado uitkiezen maar kiezen vervolgens iets dat niet goedgekeurd wordt door de schenkers? Zoiets?
Supergaaf hobbelschaap trouwens
fijn he?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:05 schreef pinquit het volgende:
omgt wordt steeds leuker
sjongejongejongejongejonge.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja zoiets maar dan anders![]()
lief is jarig over 10 daagjes. En hij wil dus graag dat ding hebben.
Het beest valt in de categorie superleuk maar eigk net iets te duur/nutteloos om zelf te kopen. Nouja wat doe je met zulke dingen, die vraag je voor je verjaardag![]()
Maar schoonmoeders vindt het ding opvoedkundig onverantwoord. Daar komt het op neer. Dus ze wil het niet geven.
Wow miss, wat tof! Ik vind stokstaartjes liefquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:54 schreef miss_sly het volgende:
Dit is Mengi, een van de huisdieren op het parkje waar wij een huisje hadden:
[ afbeelding ]
Mengi heeft het er iets te goed, want ze is ook wat te dik. Zo hoog op haar achterpootjes staan en steunen op haar staart als wilde stokstaartjes kunnen, dat kan ze niet meer.
Mengi heeft een hele goede vriendin:
[ afbeelding ]
Cat 1 (jaja, echt de naam van de kat volgens de eigenaar) wast Mengi regelmatig en Mengi gaat er dan ook lekker voor liggen
En op een dag zat Mengi zomaar ineens bij me op de ligstoel![]()
[ afbeelding ]
Heeft ze ook nog een tijdje gelegen, tot haar aandacht wordt afgeleid door iets dat beweegt of geluid maakt, want dat betekent mogelijk eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |