abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 2 mei 2009 @ 10:54:43 #1
5428 crew  miss_sly
pi_68585205
Dit is Mengi, een van de huisdieren op het parkje waar wij een huisje hadden:

Mengi heeft het er iets te goed, want ze is ook wat te dik. Zo hoog op haar achterpootjes staan en steunen op haar staart als wilde stokstaartjes kunnen, dat kan ze niet meer.

Mengi heeft een hele goede vriendin:

Cat 1 (jaja, echt de naam van de kat volgens de eigenaar) wast Mengi regelmatig en Mengi gaat er dan ook lekker voor liggen

En op een dag zat Mengi zomaar ineens bij me op de ligstoel

Heeft ze ook nog een tijdje gelegen, tot haar aandacht wordt afgeleid door iets dat beweegt of geluid maakt, want dat betekent mogelijk eten
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_68585218
Ow kijk nou
  zaterdag 2 mei 2009 @ 10:56:07 #3
56471 pinquit
oh my lama!
pi_68585231
oeps sorry! ik zag helemaal niet dat ik m sloot

maar iemand ontgifttips?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_68585234
Wat tof!
Oh Huup zijn jullie er nog steeds niet uit over dat kado? Zullen we maar weer een fokinzamelingetje doen dan?
Saartje
  zaterdag 2 mei 2009 @ 10:56:20 #5
108648 cattie
lieve moeder
pi_68585237
Aaah, wat schattig!
Ik vind meercat mansion ook zo leuk (national geografic geloof ik).
  Moderator zaterdag 2 mei 2009 @ 10:57:17 #6
5428 crew  miss_sly
pi_68585255
ja, mooi programma is dat he?
Ik vind ze ongelofelijk schattig, maar ze hebben vlijmscherpe tandjes en zijn lang niet altijd lief, helaas.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 10:59:19 #7
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68585301
ah wat lief Ik zie zulke diertjes ook zo graag in dierentuinen enzo. Altijd gezellig op elkaar letten en zo schattig op de uitkijk

Smogges trouwens!!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_68585311
Mengi
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 2 mei 2009 @ 11:01:22 #9
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_68585352
wat leuk, zo'n beestje dichtbij
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_68585364
Ahw die laatste foto! wat een scheetje haha

Ja Maneek het gaat nog steeds door dat we toch echt es wat opvoedkundig verantwoordere dingen uit moesten gaan zoeken hoor want dit kon echt niet en wat had dit nou voor toegevoegde waarde voor dat kind en bladibladibla. B. heel droog, nou is goed, doe dan maar geld. "ja maar dan ga je het zelf kopen!" no shit
ja maar je moet het gewoon niet halen en boehoe enzo. Nouja uiteindelijk duidelijk gekregen dat ze zich aanstelde en dat als zij het niet kocht dat wij het dan wel zelf kochten dus dat het ding er hoe dan ook ging komen. Wen er maar aan.
Maar ik geloof dat de boodschap nog steeds niet helemaal duidelijk is dat wij bepalen wat we wel en niet kopen voor ons meisje en dat wij over de opvoeding gaan. Kon nog leuk worden

Oh en voor de nieuwsgierigen, dit is het horror-kado in kwestie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68585373
Stokstaartjes! Die foto's! Wat lief!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_68585422
Huup ik volg je niet helemaal. Jullie mochten een kado uitkiezen maar kiezen vervolgens iets dat niet goedgekeurd wordt door de schenkers? Zoiets?

Supergaaf hobbelschaap trouwens
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:05:05 #13
56471 pinquit
oh my lama!
pi_68585451
omg t wordt steeds leuker sjongejongejongejongejonge.
pi_68585482
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:03 schreef innepin het volgende:
Huup ik volg je niet helemaal. Jullie mochten een kado uitkiezen maar kiezen vervolgens iets dat niet goedgekeurd wordt door de schenkers? Zoiets?

Supergaaf hobbelschaap trouwens
ja zoiets maar dan anders

lief is jarig over 10 daagjes. En hij wil dus graag dat ding hebben.
Het beest valt in de categorie superleuk maar eigk net iets te duur/nutteloos om zelf te kopen. Nouja wat doe je met zulke dingen, die vraag je voor je verjaardag
Maar schoonmoeders vindt het ding opvoedkundig onverantwoord. Daar komt het op neer. Dus ze wil het niet geven.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68585516
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:05 schreef pinquit het volgende:
omg t wordt steeds leuker sjongejongejongejongejonge.
fijn he?

ik heb geeeeen idee voor je sapjes enzo? Kun je dat soort dingen niet normaalgesproken bij een natuurvoedingswinkel halen? Maar waarom ga je dat dan? Ga je echt gelijk voor een paar dagen of voor maar 1 dagje ofzo?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zaterdag 2 mei 2009 @ 11:12:32 #16
5428 crew  miss_sly
pi_68585621
Maar huup, dat hobbelpaard...hoe kom je er bij om dat te willen hebben voor je dochter? Onverantwoord inderdaad. Gelukkig hebben jullie nog mensen met gezond verstand in je omgeving die je voor zulke slechte dingen kunnen behoeden

Jeumig, ik was echt zoo nieuwsgierig toen ik op de spoiler klikte, wat voor vreselijks het wel moest zijn...en heel lief schattig hobbelpaard
pi_68585630
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:06 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja zoiets maar dan anders

lief is jarig over 10 daagjes. En hij wil dus graag dat ding hebben.
Het beest valt in de categorie superleuk maar eigk net iets te duur/nutteloos om zelf te kopen. Nouja wat doe je met zulke dingen, die vraag je voor je verjaardag
Maar schoonmoeders vindt het ding opvoedkundig onverantwoord. Daar komt het op neer. Dus ze wil het niet geven.
Zucht.... Schoonmoeders
Wat mag je dan wel vragen van d'r? Knisperboekjes en knuffels die je leren tellen enzo?
  Moderator zaterdag 2 mei 2009 @ 11:15:16 #18
5428 crew  miss_sly
pi_68585690
Dit kleine parkje waar Mengi woonde was echt geweldig. Het weer was mooi, er stonden maar 7 huisjes waarvan 3 ofzo verhuurd, het was er echt heerlijk rustig en er liepen allerlei dieren rond.

Mengi stond iedere ochtend bij ons aan de deur om te kijken of er een stukje appel te halen viel, samen met Cat 1. Cat 2 kwam meestal 's avonds als we aan de braai zaten. Verder liepen er een aantal hele grote landschildpadden rond, vlogen er schitterende vogeltjes, hingen er brutale apen rond en liepen er 's ochtends in alle vroegte impala's door het kamp
Minpunt was dat we de eerste dag verwelkomd werden door een spin waar zelfs de niet bange mannen uit het gezelschap bang van waren *ril*
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:16:16 #19
1762 YPPY
Yppiaans
pi_68585720
Dat hobbelpaard is schattig.
Wat zou er dan niet goed aan zijn?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_68585721
Wat een geweldig hobbelschaap huup!

En wat heb ik het toch goed getroffen met mijn schoonouders We hebben een super lief speelkleed gekregen die ik eerst zelf had uitgezocht om gewoon zelf te kopen, dus toen zei ze, ik wil graag wat aan mn kleinkind geven en heeft zij m dus gekocht.
pi_68585766
Haha ja miss_sly ik ben blij dat ze ons tegenhoudt... stel je voor

Innepin ik heb geen idee... ik geloof dat dat wel het soort pedagogisch verantwoord is wat zij voor ogen heeft ja. Leuk en aardig maar niet alles hoeft in onze ogen met leren te maken te hebben ofzo en ik denk dat ze er bij ons echt wel op kunnen vertrouwen dat wij voldoende tijd enzo zullen steken in spelenderwijs leren.
Maar het blijft een klein kindje straks. Die vinden die dingen toch ook juist geweldig? Net als glijbanen enzo?

Ik zit eraan te denken om een leuke machine-geweer knuffel voor mn meisje te kopen ofzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68585809
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:54 schreef miss_sly het volgende:
Dit is Mengi, een van de huisdieren op het parkje waar wij een huisje hadden:
[ afbeelding ]

Mengi heeft het er iets te goed, want ze is ook wat te dik. Zo hoog op haar achterpootjes staan en steunen op haar staart als wilde stokstaartjes kunnen, dat kan ze niet meer.

Mengi heeft een hele goede vriendin:
[ afbeelding ]

Cat 1 (jaja, echt de naam van de kat volgens de eigenaar) wast Mengi regelmatig en Mengi gaat er dan ook lekker voor liggen

En op een dag zat Mengi zomaar ineens bij me op de ligstoel
[ afbeelding ]

Heeft ze ook nog een tijdje gelegen, tot haar aandacht wordt afgeleid door iets dat beweegt of geluid maakt, want dat betekent mogelijk eten
Wow miss, wat tof! Ik vind stokstaartjes lief
  Moderator zaterdag 2 mei 2009 @ 11:19:54 #23
5428 crew  miss_sly
pi_68585820
Ik hoorde zelfs op het nieuws laatst dat het er op leek dat kindjes tegenwoordig te weinig kind konden zijn. Te jong zouden ze al dingen moeten gaan leren, terwijl het juist voor kinderen heel belangrijk is om ook gewoon te spelen, zonder specifieke leerdoelen. Van dat simpelweg spelen leren ze ook heel erg veel, wat weer belangrijk is als ze wat groter worden.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:19:56 #24
24188 Belana
kloon van belana
pi_68585821
wat vind je schoonmoeder er onverantwoord aan dan
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:20:59 #25
56471 pinquit
oh my lama!
pi_68585851
ja ik weet niet hoe dat gaat? is dat langer dan 1 dag dan? ik ga es googlen we zien t vanzelf wel. als t een kuur van een week is laat ik t toch maar zitten denk ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')