Dan moet je ook niet komen klagen hierquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:47 schreef right_turn het volgende:
[..]
De morgenstond heeft goud in de mond!
Ik ben blij als ik 8 uur per nacht haal.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
8 uur is ook te kort!
Ik sta pas vroeg op zodra ik er goud van in de mond krijgquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:47 schreef right_turn het volgende:
[..]
Wat vreemd, de symptomen van de varkensgriepquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb vannacht zo'n 9 uur geslapen en ben ook nog moe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jij bent een neger... en die zijn van nature luiquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb vannacht zo'n 9 uur geslapen en ben ook nog moe
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:06 schreef right_turn het volgende:
[..]
Maar jij bent een neger... en die zijn van nature lui
maar die geur die dr uit komt...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:47 schreef right_turn het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij? Ik ben gewoon een rasechte Nederlander hoor, met een mooie blanke huidskleur.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:06 schreef right_turn het volgende:
[..]
Maar jij bent een neger... en die zijn van nature lui
Ow sorry, je kwam negroïde op mij overquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij? Ik ben gewoon een rasechte Nederlander hoor, met een mooie blanke huidskleur.
ROFLCOPTEREINZ1111quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:57 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ow sorry, je kwam negroïde op mij over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |