quote:
Ik duim voor je.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:15 schreef Bjoro het volgende:
fietsband oppompen, tas inpakken en ik ben weg !
Ik hoop dat ik tegen morgenmiddag ergens de kracht heb om weer te posten, dan zou het namelijk allemaal goed zijn afgelopen !
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:15 schreef Bjoro het volgende:
fietsband oppompen, tas inpakken en ik ben weg !
Ik hoop dat ik tegen morgenmiddag ergens de kracht heb om weer te posten, dan zou het namelijk allemaal goed zijn afgelopen !
Lekker weertje iets.quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:11 schreef SCH het volgende:
Desmond heeft net de auto niet onder gekotstWel de laatste 10 kilometer met spuugbakje op schoot.
Anders was het over en uit
Zou erg jammer zijn. 24 punten en misschien toch degraderen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:46 schreef borisz het volgende:
Bjoor gefeli![]()
Jammer tong, twee jaar op rij degraderen zou wel erg zuur zijn.
Nou ik hoop dat het ze lukt erin te blijven, wat vermoed je zelf spelen ze op dit moment goedquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou erg jammer zijn. 24 punten en misschien toch degraderen.
Hij belde net dat ie toch nog heeft overgegeven en ik ben ook behoorlijk beroerd. Bedorven appelgebak in Hoorn? Een aanslag misschien?quote:
Mexicaanse griep. Het was leuk je een beetje 'gekend' te hebben SCH.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij belde net dat ie toch nog heeft overgegeven en ik ben ook behoorlijk beroerd. Bedorven appelgebak in Hoorn? Een aanslag misschien?
Gewoon een normaal seizoen alleen de andere clubs halen ook veel punten. De nummer 6 heeft maar 2 punten meer dan ons.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:13 schreef maril het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat het ze lukt erin te blijven, wat vermoed je zelf spelen ze op dit moment goed
of hebben ze de punten in het begin gehaald?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Mexicaanse griep. Het was leuk je een beetje 'gekend' te hebben SCH.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |