ik heb nog verhaal gehaald met een ijzeren staaf, maar ik kreeg geen gehoorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
Er staat ook nergens mayonaise op die fles. Kon je niet je geld terug eisen?
Je hebt hem denk ik dood gemept.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:36 schreef Agiath het volgende:
ik heb nog verhaal gehaald met een ijzeren staaf, maar ik kreeg geen gehoor
Olie en calorieënquote:Frites-Lijn van Remia is lekker en bevat maar 5% olie en 80% minder calorieën dan mayonanaise
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:21 schreef Agiath het volgende:
Klacht 2: kutmensen Koninginnedag
.....mensen opgefokt en agressief. Op fucking Koninginnedag, doe gewoon normaal gast
.....
Nee, volgend jaar wil ik gewoon ... relletjes trappen op het rembrandtplein ....
Daar was ik ook nog hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:35 schreef Apfelsaft het volgende:
Was dan gewoon naar Museumplein gegaan, was fucking episch!
Ja, het is echt heel triest dat er mensen zijn die nadenken over veiligheid. Echt zo sneu.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:00 schreef Smart_ass het volgende:
Inderdaad wel triest dat mensen erover gaan nadenken dat we Koninginnedag misschien wel niet meer op deze manier kunnen vieren omdat één malloot een keer zoiets doet.!
Jij bent dus net zo sneu.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:06 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, het is echt heel triest dat er mensen zijn die nadenken over veiligheid. Echt zo sneu.![]()
![]()
.
Ik heb ook nog twee mooie knokpartijen gezien in Damsco. Ben je lekker aan het lopen, stuift de mensenmassa uiteen en komen er een rastanegert en een tokkie rollebollend voorbij zetten. De tokkie had zo te zien op punten gewonnen!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:21 schreef Agiath het volgende:
Klacht 2: kutmensen Koninginnedag
Tijdens Koninginnedag was TS in amsterdam, en ook even op het rembrandtplein , maar ondanks de lekkere old skool beatjes van Menthal theo was de sfeer er niet meer op. Overal om ons heen waren mensen opgefokt en agressief. Op fucking Koninginnedag, doe gewoon normaal gast
miniantiklacht: de rest van de dag was wel oke![]()
Een paar strategisch geplaatste mobiele betonblokken hadden het dus gewoon kunnen voorkomen. Is ook totaal niet ongebruikelijk. Waarom dat in apeldoorn niet is gebeurd zal uit het onderzoek blijken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jij bent dus net zo sneu.Dude, zulke dingen kun je gewoon niet voorkomen.
Ja, en hij was al eerder tegen gehouden. Had meteen een kogel door zijn knie geschotenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:52 schreef zovty het volgende:
[..]
Een paar strategisch geplaatste mobiele betonblokken hadden het dus gewoon kunnen voorkomen. Is ook totaal niet ongebruikelijk. Waarom dat in apeldoorn niet is gebeurd zal uit het onderzoek blijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:47 schreef Ascendancy het volgende:
Ik had meer verwacht van dit topic.
TS kan duidelijk geen patat mayo bestellen, want geen frietboer Patatbaas zou zijn klanten zo hard durven naaien.
Andere 2 klachten kennen we al.
Ik heb ook nog een rasta zien vechten inclusief geimproviseerd steekwapen! Bierflesje eerst kapotgeslagen, daarna beetje opgefokt om zich heen kijken met de hals nog in z'n hand!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:35 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ik heb ook nog twee mooie knokpartijen gezien in Damsco. Ben je lekker aan het lopen, stuift de mensenmassa uiteen en komen er een rastanegert en een tokkie rollebollend voorbij zetten. De tokkie had zo te zien op punten gewonnen!
Het ging zo snel dat ik niet eens tijd had om er een mooie vid van te maken
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:42 schreef SamStar het volgende:
Koninginnedag zal nooit meer het zelfde zijnHopelijk niet hetzelfde als dit jaar inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
Kul. Dan had je elke 1,5 meter van de route van enkele kilometers moeten afzetten. Vrijwel onmogelijk en onbetaalbaar.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:52 schreef zovty het volgende:
[..]
Een paar strategisch geplaatste mobiele betonblokken hadden het dus gewoon kunnen voorkomen. Is ook totaal niet ongebruikelijk. Waarom dat in apeldoorn niet is gebeurd zal uit het onderzoek blijken.
Iemand met een pistool o.i.d die de koningin van dichtbij neerknalt, dat lijkt me nog enigszins begrijpelijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:12 schreef miodzio het volgende:
[..]
Kul. Dan had je elke 1,5 meter van de route van enkele kilometers moeten afzetten. Vrijwel onmogelijk en onbetaalbaar.
Inderdaad, ik erger me dood aan die naïeve reactiesquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:44 schreef miodzio het volgende:
Hij reed gewoon door het publiek, dus daar moet je ook blokken voor zetten.
Jij wilt dus betonblokken op élke vrije meter van de route zetten? Dat is namelijk de enige manier om te voorkomen dat er auto's komen. Lastig voor de bus zelf om er te komen, voor politie en ambulance moet ook mogelijkheid zijn er te komen... zeer lastig dus, en 100% beveiliging bestaat niet.
Zeker, zeker. Dat gaf ik mijn post ook aan, maar toch blijf ik mijn twijfels houden bij dat kleine autotje dat met relatief kleine moeite zo dichtbij kan komen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:44 schreef miodzio het volgende:
Hij reed gewoon door het publiek, dus daar moet je ook blokken voor zetten.
Jij wilt dus betonblokken op élke vrije meter van de route zetten? Dat is namelijk de enige manier om te voorkomen dat er auto's komen. Lastig voor de bus zelf om er te komen, voor politie en ambulance moet ook mogelijkheid zijn er te komen... zeer lastig dus, en 100% beveiliging bestaat niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |