Was dat ooit niet eens bij BB? kan me zoiets herinnerenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:19 schreef Espabilado het volgende:
Weet nog wel een opdracht voor een duel in deze categorie: zo'n huge ass toren van pisa game.. echt van 2 meter hoog ofzo.
de meeste theelichtjes 4 uurquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:18 schreef Rainesz het volgende:
Hoelang zou zo'n theelichtje branden? 2/3u?
Oe...Escher, wel heel mooiquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:18 schreef D. het volgende:
Het is nog best een lastige hoor met een hoop dezelfde stukjes
[ afbeelding ]
Dementor: Terror!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Godver, ben je net in je eerste slaap, loopt de kwijl ietwat uit je mondhoeken, krijg je luchtalarm. Moet je straks je nest uit, een verrotte smaak in je muil, duf als een konijn. Dit hakt er wel aardig in als het een poosje doorgaat.
Maar dat is goed, dan vergeten ze ons tenminste
Ik vind het een superplan Dotquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:19 schreef Dottey het volgende:
nou dan werken ze nu naar dat menuutje toe en ontdekken ze dat er maar 1 persoon steeds een gang krijgt.. zwaaaaaaaaaar teleurgesteld.. dan krijg je triomfantelijke blikken van iemand die enorm graag wil eten![]()
trekt de deksel deraf en treft meelwormen..
en krijgt dan te horen als jij ze niet opeet... dan luxe artikel pleitos naar keuze van.. iemand anders![]()
hahaha
ik vind dat heerlijk ..
en dat is dan gang 1 in totaal!
ang 2 kan een heeeeeeel andere proef zijn
'quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:18 schreef D. het volgende:
Het is nog best een lastige hoor met een hoop dezelfde stukjes
[ afbeelding ]
+1quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:22 schreef D. het volgende:
Ik denk niet dat ik afwacht of het ze gaat lukken
Ik trek het ook niet, mijn ogen vallen steeds dichtquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:22 schreef D. het volgende:
Ik vind dat ze het verkeerd aanpakken, het samenvoegen van de 4 (of meer?) aparte puzzels wordt lastig, zeker als er 1 stukje mist dat op de grond ligt ofzo.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:22 schreef D. het volgende:
Ben ik nou de ENIGE die ziet dat op screenshot 322 iemand , een blondje ? sorry , ik volg alles maar half ) in der blote trut staat , en die cap staat nog niet eens in SCANMAN_ KUTJESSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:10 schreef Rainesz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
BB Zéér Zelden gekeken, maar heb het ooit wel op tv gezien, dus zou kunnen.... en dan komt het beetje gejat overquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:20 schreef Kinga het volgende:
[..]
Was dat ooit niet eens bij BB? kan me zoiets herinneren
Trustenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik trek het ook niet, mijn ogen vallen steeds dicht
aparte puzzels?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:23 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het verkeerd aanpakken, het samenvoegen van de 4 (of meer?) aparte puzzels wordt lastig, zeker als er 1 stukje mist dat op de grond ligt ofzo.
Nee dat bedoel ik niet, maar ze werken ieder aan hun eigen deel en denk dat dat omslachtiger is.quote:
Er schijnt iemand in de organisatie van de bunker te zitten die er ooit aan heeft meegedaan. Heb jij enig idee wiequote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:23 schreef Espabilado het volgende:
[..]
BB Zéér Zelden gekeken, maar heb het ooit wel op tv gezien, dus zou kunnen.... en dan komt het beetje gejat over
Johquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er schijnt iemand in de organisatie van de bunker te zitten die er ooit aan heeft meegedaan. Heb jij enig idee wie
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er schijnt iemand in de organisatie van de bunker te zitten die er ooit aan heeft meegedaan. Heb jij enig idee wie
Naast bart danquote:Bram Recourt deed zelf ooit mee aan Big Brother 4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |