Men is vergeten dat ze in DGK vaak de hele dag wat rondhingen, en `s avonds ff een uurtje tv gingen maken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:10 schreef Supersoep het volgende:
Wat kunnen jullie toch zeuren. In BB en DGK was het zeker 24/7 ruzie en feest.
Ik hoor zeggen dat het er 1000 zijn?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoeveel stukjes is die puzzel eigenlijk?
hoho ik zeur niet hoor .... maar 1000 stukjes is wel errug weinig ....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:10 schreef Supersoep het volgende:
Wat kunnen jullie toch zeuren. In BB en DGK was het zeker 24/7 ruzie en feest.
Geen zorgen, over een jaar of 10 is dat nog steeds niet het hoogtepunt van je dagquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:10 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik ben 22, ik vind mensen een puzzel zien maken, al dan niet in het donker, niet zo fascinerend.
Kan aan mij liggen.
je bent nog veel te mild hahahahhahaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:12 schreef Dottey het volgende:
De bewoners worden overmoedig... zij geven aan dingen te willen van de streamers.. WIJ DAARIN TEGEN zijn onverbitterlijk en willen ze een nacht vol terror geven. Snode plannen worden gesmeden....
Dot doet mee..
3gangen menu
mc menu
onbeperkt drinken hele avond
kieskeurig! ik zeg afstraffen...
* Dottey heeft een opdracht / idee voor dit probleem voor de redactie!
De bewoners krijgen te horen dat de streamertjes hebben gekozen om gehoor te geven aan een 3 maaltijd menuutje. Zij willen echter wel dat er per gang gekozen wordt voor 1 bewoner per gang (vooruit te bepalen 1, 2 of 3) om deze te MOGEN nuttigen. De rest moet hongerig toekijken. (niet wetende wat te gaan verwachten)
Dan komt er bijvoorbeeld ;
GANG 1
Een frisse salade (1 blaadje) met MET FINISHING TOUCH meelwormpjes.
GANG 2
Chocoladepaashaas (kreeg te horen dat die der nog was) smelten en daar de sprinkhanen in dippen GANG 3
Hamburgertje om de ogen uit te steken van de rest.. (heb je gelijk dat mc menuutje)
Bij weigering van het eten van een van de gangen bij het zien wat de gang is kan dit een luxe product kosten. De artikelen mogen alleen niet bepaald worden door hunzelf. Dit wordt door de kijker bepaalde overlever gekozen uitverkorenen. (WIJ KIEZEN JEROEN OF PETER, DAAR DIE LEKKER KUNNEN ZIEKEN)
Onbeperkt drinken // ik zeg alcohol vrij drinken Gewoon om te kijken of ze daar ook zo happy mee zijn ;
Ik hoor wel of er nog meer menuutjes opgezet moeten worden
voor het geval dat
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:14 schreef Kinga het volgende:
persons, is dat goed Engels? Klinkt zo raar in die promo, hadden ze beter strangers van kunnen maken.
Of individualsquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:14 schreef Kinga het volgende:
persons, is dat goed Engels? Klinkt zo raar in die promo, hadden ze beter strangers van kunnen maken.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:16 schreef Laysa het volgende:
ik ga nu echt...ben blij dat ik met jullie deze aanslag heb beleefd![]()
![]()
Trustenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:16 schreef Laysa het volgende:
![]()
Hier hetzelfde.. spanning en sensatie wordt mij even teveel.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:16 schreef Laysa het volgende:
![]()
wederom...slaap lekkerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:16 schreef Laysa het volgende:
![]()
Ziet er niet simpel uit nee. Maar ik betwijfel of het wel zo slim is om met 4 apart te gaan puzzelen ipv samen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:18 schreef D. het volgende:
Het is nog best een lastige hoor met een hoop dezelfde stukjes
[ afbeelding ]
ca. 4quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:18 schreef Rainesz het volgende:
Hoelang zou zo'n theelichtje branden? 2/3u?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |