SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER
Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic.*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
Behoorlijk is nog een understatement, en ik kan wel zeggen dat het toen, op welke manier dan ook, onmogelijk was om te dragen. Ik kon mijzelf al niet vooruit krijgen, laat staan met kleintje erbij.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:04 schreef Troel het volgende:
Maneki, jij hebt behoorlijk last gehad van je bekken toch? Heb jij desondanks kunnen dragen?
Ik wil een aantal goede vragen voorleggen voor straks bij de bekkenfysio of het wel mogelijk is om Ruben tegen me aan te snoeren of dat ik dat ook beter niet kan doen.
Ja, maar alleen als hij voor een leuke prijs weg gaat. Er staat nu ook een gold shorty op, een vintage, die gaat denk ik voor veel te veel (voor mij dan) weg.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:06 schreef Floria het volgende:
Ah Cattie de Ebay afschuimertWelke Indio ga je voor? Die gold toch zeker?
Reinhilde is ook lekker bezig met kopûh!
Heb je ook een actiepic? Welke maat heb je en draagt ie lekker?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:19 schreef Reinhilde het volgende:
Even nog terugkomend op de vraag of ik een indio met linnen heb: ja!
En jij nu ook, leuk!
Ik ben dan wel geen maneki maar zal ook nog even mijn ervaring typen;quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:04 schreef Troel het volgende:
Maneki, jij hebt behoorlijk last gehad van je bekken toch? Heb jij desondanks kunnen dragen?
Ik wil een aantal goede vragen voorleggen voor straks bij de bekkenfysio of het wel mogelijk is om Ruben tegen me aan te snoeren of dat ik dat ook beter niet kan doen.
Dat had ik idd ook!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:05 schreef Llewella het volgende:
[..]
Ik ben dan wel geen maneki maar zal ook nog even mijn ervaring typen;
[knip]
want ik begon het dragen als steun te ervaren; goed ingewikkeld; houding meteen goed rechtop zodat het bekken ook automatisch goed staat; in tegenstelling tot de wandelwagen waarbij ik al snel voorover ging hangen en weer waggelen.
[knip]
Dragen hoeft dus zeker niet slecht te zijn bij bekken problemen al zou je dat wel denken.
Nouja, het gaat er nu om dat ik nu eigenlijk niet mag tillen (of dragen) vanwege die blaasverzakking. Maar als ik Ruben in een doek of in de Yamo gooi, dan til ik hem natuurlijk vaak wel eerst opquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:05 schreef Llewella het volgende:
[..]
Ik ben dan wel geen maneki maar zal ook nog even mijn ervaring typen;
Mijn fysio heeft nooit een probleem van het dragen gemaakt; mits ik maar symetrisch draag en naar m'n lichaam luister.
De eerste weken was van dragen absoluut geen sprake; ik kon zelf niet lopen (ja met rollator of met steun of overal aan vast grijpen en voort trekken met kleine schuifeltjes).
Maar ik ben toch al relatief snel gaan dragen; nadat mijn vriend na 3 weken weer te werk ging; dan kon ik Amber mee de trap op en af nemen terwijl ik mezelf aan alle kanten goed vast kon houden; omdat ik nog niet stabiel was.
Toen Amber 8 weken was ben ik begonnen met het echte dragen zo langzaam aan en steeds meer gaan uitbouwen; want ik begon het dragen als steun te ervaren; goed ingewikkeld; houding meteen goed rechtop zodat het bekken ook automatisch goed staat; in tegenstelling tot de wandelwagen waarbij ik al snel voorover ging hangen en weer waggelen.
Ik loop nog steeds bij de fysio om de laatste restjes eruit te slijten; alhoewel de fysio en ik vermoeden dat dat pas gaat gebeuren ls ik stop met borstvoeding (hormonen). Maar dragen is echt een goede steun voor me nog steeds en ik voel me een stuk steviger staan. Ik heb er nog maar weinig last van; alleen van lang zitten en verkeerde houding wordt ik weer helemaal stram/waggelen. Ik ben al dragende hersteld; zeker ook dankzij m'n goede fysio
Dragen hoeft dus zeker niet slecht te zijn bij bekken problemen al zou je dat wel denken.
Hij is ook erg makkelijk te onthoudenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:54 schreef Maneki.Neko het volgende:
Alle gewicht was fijn verdeeld over de schouderbanden en het torsostuk, en doordat je een deel van de doek over je torso aanspant, voelt het of je er ook wat extra steun aan hebt. Ik vind he echt een héle fijne knoop waarbij ik het niet-tibetaans af kunnen knopen absoluut niet miste.
Ik had net gisteravond dat hele topic 'hiernaast' doorgelezen. Kom ik hier zie ik jouw post!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:38 schreef Maneki.Neko het volgende:
zomg! Ik heb vanavond een double hammock gedaan met Zara en dat zat me toch een partij lekker! Ik ben gans verkocht
quote:Op zondag 3 mei 2009 13:57 schreef freecell het volgende:
Hey das met een rekbare doek inderdaad
Kan dat ook met niet-rekkende doeken?
En een Double Hammock filmpje by me.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:40 schreef mrien het volgende:
Freecell
Hier een video van een TBW mama en hier de officiële instructievideo van het Franse merk rekbare doeken.
Ooohhh...schrijf dat nou niet... ik zit net te twijfelen of ik mr X 4.6 moet verkopen....quote:Op zondag 3 mei 2009 13:09 schreef mrien het volgende:
Ik heb de keuze inmiddels redelijk teruggebracht naar een 3tal doeken
Nati Bamboe Turkis
Girasol Mister X (is alleen geloof ik te verkrijgen in 4.20 en dat is me wel te kort)
Girasol Lilia
Nog andere mooie suggesties
Als je hem verkopen wilt, denk je dan aan mijquote:Op zondag 3 mei 2009 18:18 schreef owlet het volgende:
[..]
Ooohhh...schrijf dat nou niet... ik zit net te twijfelen of ik mr X 4.6 moet verkopen....
Ik ook...quote:Op zondag 3 mei 2009 18:18 schreef owlet het volgende:
[..]
Ooohhh...schrijf dat nou niet... ik zit net te twijfelen of ik mr X 4.6 moet verkopen....
Precies zoals in het filmpje van TBW mama.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:19 schreef Noli. het volgende:
[..]
Ik had net gisteravond dat hele topic 'hiernaast' doorgelezen. Kom ik hier zie ik jouw post!
En had je het laatste stuk over of onderdoor? (onderdoor schijnt nóg fijner te zitten)
En nu?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:10 schreef Reinhilde het volgende:
oh oh oh.
Ik ben 1 klik verwijdert van een zara natur
hmmmquote:Op maandag 4 mei 2009 08:02 schreef Reinhilde het volgende:
geen oplossing! Mijne steken ook nogal uitmaar ik heb er maar gewoon schijt aan.
Dat kruisen heb ik ook al geprobeerd, dat zat nog wel het beste ondanks dat het ook wel raar voelt. Voorlopig zit voor meer dan prima, maar ik zal er toch meer mee oefenen danquote:Op maandag 4 mei 2009 00:02 schreef Macka66 het volgende:
Ik heb er zelf wel aan moeten wennen, dragen op mijn rug met Neel. Maar dat was vooral een kwestie van evenwicht vinden en Maja subtiel verschikkenDe banden draag ik dan gekruisd, niet erg flatteus maar het werkt het best. (En hee, het is toch al niet mogelijk om mijn voorgevel te negeren dus wat dat betreft verandert er niks
)
Welterusten allemaal![]()
Ik denk toch dat de kredietcrisis wel een beetje speelt in doekenland, want er komen de laatste tijd meer bijzondere doeken in de verkoop en de prijzen worden lager.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:18 schreef Floria het volgende:
En Cath heb jij 127 euro betaald voor die Indio gold?! Jeetje! Die Wildrose ging weg voor vééél. Kredietcrisis?! Niet echt in doekenland!
Dat is waar. Ik wacht met smart op die mooie bijzondere indio shorty of die katoenen vogels rood of goud!quote:Op maandag 4 mei 2009 12:58 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat de kredietcrisis wel een beetje speelt in doekenland, want er komen de laatste tijd meer bijzondere doeken in de verkoop en de prijzen worden lager.
Als je nagaat dat mensen nu hun Kleinsmekker willen verkopen en daarvoor onder de aankoopsprijs moeten zakken, ipv winst maken zoals een paar maanden geleden nog kon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |