Wijs.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:43 schreef automatic_ het volgende:
Goedemiddag!
Q.; gefeliciteeeérd! Hoe voelt het?
Mooi hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:54 schreef Tegan het volgende:
Het is zo [ afbeelding ] en ik had liever dit [ afbeelding ].
Ik welquote:
Niet op z'n hoofd iigquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:38 schreef zbbrox het volgende:
[..]
bijna 40nog even en je krijgt grijze haren
Moet je peuken meenemen. Kan je ze bedwelmen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik wel
En ik ben opgegeten vandaag
Had ik kunnen weten natuurlijk.. vennetje, bossen, mei... Maar het was toch erg prettig vertoeven daar
Thanks.quote:
Doe ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:46 schreef Tegan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For great justice!
Ik deed slechts een uitspraak over daarboven. Leg mij geen woorden in de mondquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:46 schreef zbbrox het volgende:
[..]
en daar onder wel dan? how do you know?
Die kans acht ik niet zo groot bij Q.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:38 schreef zbbrox het volgende:
[..]
bijna 40nog even en je krijgt grijze haren
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik deed slechts een uitspraak over daarboven. Leg mij geen woorden in de mond
FUCKquote:beroep: Professioneel betweter
Bij kale mensen worden het schimmelplekken heb ik gehoord.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die kans acht ik niet zo groot bij Q.
Ik heb er nog geen kunnen ontdekken, ik denk dat ik de dertig wel haal zonder een grijze haar.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:58 schreef Godtje het volgende:
Grijze haren? Die had ik al ver voor mijn 30e
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |